Zinnige inbreng in 't topic Slar.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je zit niet op MSN. Leuke nickname trouwens.
Als ze een stuk kleiner is, euhm, is ze dan ook een stuk lichter?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef loser01 het volgende:
Hoe kan mijn vriendin het beste staand bevredigen..
ik bedoel tegen de douche wand aan ofzo.
moet ik er op tillen:S
ze is ook nog eens een stuk kleiner als mij ..
simpel gestelde vraag hoe neuk ik haar zonder te liggen..
lol!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan ik.
Leer eerst fatsoenlijk Nederlands, ga dan staand neuken.
Korte vriendin, kratje bier er onderquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Snuwerd het volgende:
lange vriendin nemen, vrij duidelijk
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan ik.
[..]
Dan ik.
[..]
Dan ik.
mensen die zich om elke taalfout druk maken, triest...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan ik.
Eenschquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef denka het volgende:
[..]
mensen die zich om elke taalfout druk maken, triest...![]()
Controleer dan wel even of die wasbak een beetje goed vast zit, dat wil namelijk nog wel eens tegevallenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef Sarah27 het volgende:
ergens op gaan staan is handig ja, vriendin op de wasbak laten zitten is ook erg leuk.
moet de wasbak natuurlijk wel op de goede hoogte zitten, maar gewoon is proberen.
succes
dat heb jij dus een keer gehad??quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Controleer dan wel even of die wasbak een beetje goed vast zit, dat wil namelijk nog wel eens tegevallen![]()
Ik kan inmiddels een wasbak instaleren jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:08 schreef Perriwinkle het volgende:
[..]
dat heb jij dus een keer gehad??
Ik denk dat TS d'r beter een vibo kan schenken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
1) van achteren
2) 1 been op laten tillen
3) benen om je heen/middel
Zo moet het lukken.
met de nadruk op nemen natuurlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Snuwerd het volgende:
lange vriendin nemen, vrij duidelijk
P'cies als ik dat hier doe wordt het daarna toch liggend in het ziekenhuisquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Controleer dan wel even of die wasbak een beetje goed vast zit, dat wil namelijk nog wel eens tegevallen![]()
Goed punt. Een vriendinnetje van me heeft op die manier bijna haar rug gebroken nadat de wasbak het begaf. Ze kwam met haar rug vol tegen het afgebroken procelein aan. Ik heb het litteken gezien: not pretty. Dus kijk een beetje uit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:08 schreef Pony-Lover het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
En zo ken ik een collega. Hele rug onder de littekens, door wasbak gezakt toen hij er op zat, rug helemaal kapotgesneden...quote:Op woensdag 1 november 2006 01:45 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Goed punt. Een vriendinnetje van me heeft op die manier bijna haar rug gebroken nadat de wasbak het begaf. Ze kwam met haar rug vol tegen het afgebroken procelein aan. Ik heb het litteken gezien: not pretty. Dus kijk een beetje uit.
Ik geef het op.. weer zo'n fok! monoloog op jullie naam staanquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
Fijn dat jullie je vermaken, maar waar is de TS 'in ene heen'?
Ze moet dus wel een beetje lenig zijn begrijp ik uit je verhaalquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:19 schreef erodome het volgende:
Zij handen op de grond leggen, ietsje op haar tenen staan en gaan met die banaan, lengteverschil maakt echt niet zoveel uit, dat past prima(zelf een krappe 1.60 is, man van 1.86 heeft en al meerdere mannen die nog groter waren, nooit een probleem geweest).
1 been wat hoger zetten werkt ook, optillen werkt ook, mits je sterk genoeg bent haar te houden, doe gewoon wat, verzin wat...als je wat probeert kom je er vanzelf achter wat wel werkt en wat niets is.
Hou haar wel vast als ze het erg lekker gaat vinden, knietjes hebben de neiging nogal week te worden naarmate het genot toeneemt, grinnik
Tja, je kan ook je handen op je eigen benen leggen, op je knieen ofzo als je niet zo lenig bent, ging misschien wat te makkelijk van mezelf uit.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:41 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ze moet dus wel een beetje lenig zijn begrijp ik uit je verhaal![]()
Mijn ervaring is dat zoiets toch het beste werkt met iemand die niet zo heel veel groter / kleiner is. Als ik echt op mijn tenen moet gaan staan mijn vriend heel erg door de knieën moet zakken dan is dat gewoon niet zo prettig. Je bent meer bezig met te blijven staan dan met het hebben van lekkere sex.
Het is dus wel een mogelijkheid maar die geniet niet altijd mijn persoonlijke voorkeur.![]()
Nee daar weet ik ook alles vanquote:
Ik begrijp hieruit dat je altijd van achteren wordt "genomen" als je het staand doet? Het klopt inderdaad dat het op die manier doorgaans wel goed te doen is. Lengte is dan minder belangrijk (is ook mijn eigen ervaring).quote:Op woensdag 1 november 2006 12:26 schreef erodome het volgende:
[..]
...
Hij pakt je heupen vast en geeft je daarmee wat balans denk ik, lastig gaat het niet igg, ik denk niet meer aan staan dan aan wat er gebeurt dan
In de keuken enzo mag ik gaarne 1 been op het aanrecht zetten/leggen, of nog beter(maar dat is niet staand), in de hoek van het aanrecht gaan zitten, beide benen op 1 lengte leggen(moet je lenig voor zijn), dan kom je nog net met het achterstuk van je kont op het aanrecht, de rest hangt in het luchtledige waar heerlijke toegang is.
Hmmmzzzz uitleg gaat een beetje lastig, nou ja, het is nu eenmaal zo...
Als ik lui ben mag ik trouwens gaarne de leuning van de stoel gebruiken, zo'n lekkere zitstoel, de achterleuning is op een perfecte hoogte, daar lekker overheen leunen
Doorgaans word ik niet echt hitsig van mijn eigen kop als ik bezig ben eerlijk gezegd..quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:20 schreef Enil het volgende:
[..]
Als ze een stuk kleiner is, euhm, is ze dan ook een stuk lichter?
In dat geval kan ze, met d'r gezicht naar jouw gezicht, om jouw middel heen hangen, waarbij je haar 'tilt' dus.
Je kan ook gewoon flink door je benen gaan en d'r van achteren nemen, als ze bijvoorbeeld voor een wasbak of muur gaat staan. (wasbak heeft voordeel: spiegel)
Suc6!
Ja, met de gezichten naar elkaar toe ga je wel weer wat last krijgen van het lengteverschil, vind dat toch al wat onhandiger omdat je bekken zo moet kantelen en zo moet houden dan...quote:Op woensdag 1 november 2006 13:43 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je altijd van achteren wordt "genomen" als je het staand doet? Het klopt inderdaad dat het op die manier doorgaans wel goed te doen is. Lengte is dan minder belangrijk (is ook mijn eigen ervaring).![]()
Staand en van voren vind ik toch een ander verhaal. Zelf vind ik het op die manier toch wel handig als mijn partner niet heel veel groter is dan mij... maar dat is misschien ook heel persoonlijk.
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:46 schreef Averon het volgende:
Probeer half zittend, jongetje zit op stoel, meisje staat wijdbeens over hem heen en laat zich langzaam over hem zakken. Yummie.
Eh, we shared a yummyquote:Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef erodome het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan natuurlijk ook op de bank, face too face of juist niet, maar blijft erg jummy...
Ik ga niet grinniken als me dat gebeurt hoor, daarna misschien welquote:Op woensdag 1 november 2006 20:22 schreef veldmuis het volgende:
Grinnik?
Zeker niet met mijn girl!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:31 schreef Averon het volgende:
Dat gaat lang niet altijd en is zeker lang niet altijd comfortable.
Nee, maar het is wel grappig om zoiets te kunnen doen op een iets minder opzichtige manier, zodat je wat openbaarder kan rommelen, zal ik maar zeggenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef Averon het volgende:
Het moet een middel zijn voor lekkere sex, niet een doel op zich, dat werkt toch niet.
Is me weleens gelukt hoor, dus het is niet onmogelijk. Wel even oefenen (en een partner zoeken die qua lengte niet teveel afwijkt)quote:Op donderdag 2 november 2006 14:39 schreef Bright het volgende:
Dus eigenlijk lukt 't staand en face-to-face hier bij niemand? Dan ligt het dus toch niet aan ons![]()
Door op te tillen, anders wordt het een hoop gekluns vooralquote:Op donderdag 2 november 2006 14:39 schreef Bright het volgende:
Dus eigenlijk lukt 't staand en face-to-face hier bij niemand? Dan ligt het dus toch niet aan ons![]()
Jaaa en dan zodra je engels heb geleerd ga dan liggend neuken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan ik.
dat zijn de echte losers onder onsquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef denka het volgende:
[..]
mensen die zich om elke taalfout druk maken, triest...![]()
Dank jequote:
Dat zie ik mijzelf nog niet zo snel doenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Door op te tillen, anders wordt het een hoop gekluns vooral
Hmm... scheelt 11cmquote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Is me weleens gelukt hoor, dus het is niet onmogelijk. Wel even oefenen (en een partner zoeken die qua lengte niet teveel afwijkt)![]()
face to face?quote:
Nee, dat lukt nooit zo goed, dus staande doggystylequote:Op dinsdag 7 november 2006 08:37 schreef Bright het volgende:
[..]
Dat zie ik mijzelf nog niet zo snel doen(Hoe kun je zoveel tillen en dan nog plezier hebben? 'k Zou echt door m'n rug gaan!)
[..]
Hmm... scheelt 11cm
[..]
face to face?
Tja, sterk genoeg zijn, dan gaat het prima, nu scheelt het dat ik amper 50 kilo weeg en dus nog goed tilbaar benquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:37 schreef Bright het volgende:
[..]
Dat zie ik mijzelf nog niet zo snel doen(Hoe kun je zoveel tillen en dan nog plezier hebben? 'k Zou echt door m'n rug gaan!)
saaaaaiquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:43 schreef -babydoll- het volgende:
Al dat moeilijke gedoe, doe t gewoon in bed zou ik zeggen![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:56 schreef LasTeR het volgende:
Haha bed is zoo gewoontjes en vertrouwd, het is ook leuk om het buiten het bed te doen. De douche of de bank beneden etc.
zie topic-titel: 'hoe staand'quote:Op donderdag 9 november 2006 02:13 schreef Pulsy het volgende:
Metalen krukje in de douche zetten, jij erop zitten, en zij over jou heen. Eventueel kan je de muur als rugleuning nemen. Werkt perfect![]()
Nee. Optische illusie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:21 schreef seasushi het volgende:
He. slotje er toch maar weer afgehaald?
trainen lol, mij lukt het gelukkig wel =D Veel deadliften en chinups =Dquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:37 schreef Bright het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:34 schreef Burbo het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of zij kleiner is dan jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |