abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43092672
quote:
Perez:“Dit worden zo nog twee hele lange jaren in Amsterdam. Het wordt me zo langzamerhand duidelijk dat de trainer geen grote fan is van mij.”

Henk ten Cate: “Ik houd van spelers als Kenneth Perez,” aldus ten Cate, in Heerenveen. “Maar het gaat niet om Henk ten Cate of om Kenneth Perez; het gaat om Ajax. Ik stel naar eer en geweten een elftal samen waarvan ik denk dat het een winnend geheel is. In mijn optiek kwamen tegen Heerenveen de kwaliteiten van Sneijder beter tot uiting, achter spits Huntelaar, dan die van Perez.”

Ajax won de laatste drie competitieduels op rij (Feyenoord, ADO Den Haag en Heerenveen) en kreeg geen enkel doelpunt tegen. Cijfers om van te likkebaarden, maar Kenneth Perez is het lachen even vergaan. Ten Cate: “Ajax kan Keneth Perez niet altijd gebruiken.”
Tsja Kenneth, zo werkt het nu eenmaal bij een topclub...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_43092774
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:51 schreef -Wolf- het volgende:
Zijn er nog kaarten voor 409/ 410? Ik verwacht over een halve dag weer vrijgezel te zijn.
Een aantal bekenden van me hebben nog een kaart over voor 409/410. Kijk maar even op het 410-forum.
pi_43093399
quote:
Een delegatie van Ajax heeft maandag een overleg gevoerd met bondscoach Marco van Basten en zijn collega van Jong Oranje Foppe de Haan. Aanleiding was de 'noodkreet' van Henk ten Cate over overbelasting van zijn spelers.
In de Ajax-delegatie zetelde naast Ten Cate ook technisch directeur Martin van Geel. Ajax pleit ervoor dat haar talenten nog maar voor één vertegenwoordigend elftal worden opgeroepen en niet, zoals nu vaak gebeurd, dan weer in de selectie van het grote Oranje zitten en dan weer worden opgeroepen voor Jong Oranje.

Opvallend genoeg liet de betreffende talenten zelf weten geen probleem te hebben met de situatie. Zo stelde spits Klaas-Jan Huntelaar zich publiekelijk beschikbaar voor het Olympisch Team dat, indien het zich deze zomer kwalificeert, uitkomt op de Olympische Spelen in Peking. Ajax wilde tegenover AT5 geen commentaar op het gesprek geven.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:12:46 #204
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43093520
De Telegraaf heeft er wel kijk op met hun elftal van de week moet ik zeggen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:20:03 #205
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_43093616
Vertel
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_43094487
Eerste europese combi Ajax naar Zulte Waregem
Datum: 31 oktober 2006 Laatst gewijzigd: 31 oktober 2006 1:02 Categorie: Ajax Nieuws
Kortgeleden is de voorbespreking in Belgie geweest omtrent de wedstrijd Zulte Waregem-Ajax welke op donderdag 13 December gespeeld word.De locatie voor deze wedstrijd is Gent geworden omdat dit stadion groter is dan dat van Zulte Waregem.

Bij de voorbespreking -waarbij maar liefst 35 man aanwezig was, waaronder zelfs de burgemeester en een buurtcommitee- was er geen speld tussen te krijgen...in de powerpoint presentatie was al vermeld dat het een combi zou worden.Dit heeft te maken met het feit dat er bij het stadion te weinig parkeerplaatsen zouden zijn en verder dat de veiligheid van Ajax supporters niet gegarandeerd kan worden anders. Net of een combi een garantie voor veiligheid is.Eerder een makkelijk doelwit zou je zeggen.Veel supporters zullen niet naar de wedstrijd kunnen wanneer zij 's avonds laat nog naar huis toe moeten vanaf Amsterdam omdat ze de volgende dag op hun werk of school verwacht worden.Het moet toch mogelijk zijn om alle Ajacieden op de eerste de beste parkeerplaats over de grens hun auto te laten parkeren, in bussen te laten stappen en vanaf daar naar het stadion te brengen?!

Ajax krijgt overigens ongeveer 900 kaarten toegewezen, behoorlijk meer dan de 640 (5%) waar we recht op hebben maar evengoed weinig.De aanvangstijd van de wedstrijd is nog niet bekend.

De AFCA Supportersclub vind welke europese combi dan ook onaanvaardbaar en zal z.s.m. samen met andere partijen uitzoeken of dit sowieso juridisch gezien wel opgelegd kan worden.

Overigens raden we los reizen af, in Belgie geldt in tegenstelling tot in Nederland wel een voetbalwet waarbij je preventief opgepakt kunt worden voor 24 uur en bovendien voor de kosten van het vervoer per politiebusje -100 euro maar liefst- naar het bureau op kunt draaien.Gekker moet het niet worden!

Open grenzen, een europees staatsburger met vrijheid van reizen, allemaal leuk en aardig maar zodra er een voetbalwedstrijd van je club is is het niks waard!

Wordt vervolgd!

Bron: afcasupportersclub.nl

Lekker dan
pi_43094602
Wat gigantisch klote. .
pi_43095013
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef S-Two het volgende:

[..]

Nee dus.
Schandalig
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_43095568
Zaadzooi. Hiermee werken ze dus in de hand dat mensen kaartjes voor Belgische vakken gaan halen. Dat is lekker veilig

Edit:
En wij maar klagen dat hier de tickets duur zijn. Dit is het kaartje voor die Belgen:
quote:
Tribune I en Tribune III:
Bovenring : ¤ 70.00
Benedenring : ¤ 50.00

Tribune II (Bruiloftstraat):
Achter doel : ¤ 40.00

Business Seats Tribune III:
VIP : ¤ 120.00
pi_43095753
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:24 schreef M0NTANA het volgende:
Van Nijnatten was inderdaad ook degene die Feyenoord kampioen zag worden, voorafgaand aan dit seizoen.
Was dat stuk niet van Matty Verkamman?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:06:42 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43095783
Rot toch op, met de combi naar Gent? Alcoholvrij en niet de stad in, denken ze dat we alleen voor het voetbal komen dan? Wat een kutzooi, zeg!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43095986
No way dat ik daar in combi heenga. Maarja, met zo weinig kaarten had de kans op een kaartje sowieso klein geweest.. dan maar Praag of volgende ronde afwachten.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:15:47 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43096011
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, was inderdaad Matty Verkamman en niet Chris van Nijnatten.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43096537
Europese combi

Trieste zaak dit zeg....denk je lekker dichtbij te kunnen...
AFC Ajax
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:34:41 #215
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43096561
tering combi dat ze sars krijgen daar
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:35:06 #216
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43096572
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Vind dat Chris er toch best wel kijk op heeft
pi_43096667
Als je puur naar de resultaten van de afgelopen jaren kijkt, dan is er geen speld tussen te krijgen inderdaad.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:45:42 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43096842
Alleen de opmerking al dat de naam PSV in het buitenland meer zegt dan die van (bijvoorbeeld) Ajax, zorgt er al voor dat Chris van Nijnatten er niet geloofwaardiger op wordt, want dat is simpelweg bullshit. Zelfs in Brazilië is dat niet zo, ondanks de prestaties van Romario en Ronaldo in het verleden.

PyTh, heb je die krat bier alvast koudgezet?
pi_43096976
Ja die Chris van Nijnatten is een nerd. Vond die columns van hem nooit wat aan.
lollig
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:53:02 #220
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43097018
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
Alleen de opmerking al dat de naam PSV in het buitenland meer zegt dan die van (bijvoorbeeld) Ajax, zorgt er al voor dat Chris van Nijnatten er niet geloofwaardiger op wordt, want dat is simpelweg bullshit. Zelfs in Brazilië is dat niet zo, ondanks de prestaties van Romario en Ronaldo in het verleden.

PyTh, heb je die krat bier alvast koudgezet?
Montana, hou op met grappen maken man!

PSV is in vrijwel heel Zuid-Amerka de meeste bekende Nederlandse club. (laatst nog bevestigd door verschillende Zuid Amerikaanse spelers)
Hoe kom je er bij dat het niet zo is?

Nee, zelfs nog geen bier gekocht en ga er ook vanuit dat het niet nodig zal zijn
pi_43097101
Nogmaals, waar kan ik de statistieken zien?
Houd van een lijntje.
pi_43097132
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:53 schreef PyTh het volgende:

[..]

Montana, hou op met grappen maken man!

PSV is in vrijwel heel Zuid-Amerka de meeste bekende Nederlandse club. (laatst nog bevestigd door verschillende Zuid Amerikaanse spelers)
Hoe kom je er bij dat het niet zo is?

Nee, zelfs nog geen bier gekocht en ga er ook vanuit dat het niet nodig zal zijn
In Europa heeft Ajax nog wel een grotere naam.
lollig
pi_43097194
Over die naamsbekendheid zo zegt hij het helemaal niet. Dat is slechts hoe jullie het interpreteren. Terwijl hij volgens mij gewoon bedoelt, dat PSV momenteel de enige is die iets in de Europese melk te brokkelen heeft.

En wat die naamsbekenheid betreft is het, zoals al eerder gezegd, volgens mij maar net waar je komt. Zo was ik afgelopen zomer in Thailand naar ESPN asia aan het kijken. Voetbalquiz, lieten ze op een gegeven momen het logo van psv zien zonder de letters. En dan was vanzelfsprekend de vraag welke club? En ze wisten het gewoon. (Wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat met ajax niet weten, maar stond er wel van te kijken)
pi_43097231
Het kan mij echt niet zoveel schelen wie er bekender is in Brazilië. Als ze die heldere lichten maar de ArenA uitspelen de 12e.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:02:45 #225
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43097244
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Nogmaals, waar kan ik de statistieken zien?
Nergens waarschijnlijk.

Maar op basis waar van zou ajax meer bekendheid genieten dan PSV? (WB finale tegen Gremio )
Kan geen andere reden bedenken en er zijn weinig tot geen spelers van ajax opnoemen die het echt gemaakt hebben naar eerst bij ajax gevoetbalt te hebben.

PSV daarentegen heeft Romario en Ronaldo groot gemaakt (of andersom )en door de jaren heen altijd wel een aantal Zuid Amerikanen in de selectie gehad (overwegend Brazilianen)
Op dit moment heb je bij PSV: Gomes, Alex, Farfán en Méndez die het allen zeer goed doen bij PSV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')