Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus. Daarom vind ik ook dat feyenoord een topclub is!
Ik ben inderdaad redelijk vaak in slaap gevallen bij wedstrijden van PSVquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:52 schreef Chadi het volgende:
PSV doet het gewoon beter de laatste jaren. Als je dat niet erkent heb je zitten slapen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad redelijk vaak in slaap gevallen bij wedstrijden van PSV
We houden het in de gaten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:55 schreef Doc het volgende:
Naar aanleiding van de "naamsbekendheiddiscussie" topic geopend op een LFC forum.
Ondanks dat PSV bij hen in de CL poule zit is de score bij de eerste 4 respondenten:
Ajax 2
F'noord 2
PSV 0
http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=15786
Feijenoord is wel scheef natuurlijk aangezien die net Kuyt hebben verkochtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:55 schreef Doc het volgende:
Naar aanleiding van de "naamsbekendheiddiscussie" topic geopend op een LFC forum.
Ondanks dat PSV bij hen in de CL poule zit is de score bij de eerste 4 respondenten:
Ajax 2
F'noord 2
PSV 0
http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=15786
Is dat niet die knakker die zei dat Feyenoord kampioen zou gaan worden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, was inderdaad Matty Verkamman en niet Chris van Nijnatten.
Daar ging het overquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat niet die knakker die zei dat Feyenoord kampioen zou gaan worden?
No shit, sherlockquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Zegt degene die zonder te kijken nieuwsberichten rondstrooit ook al staan ze al 2 keer in 't topicquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Jezus, Twi anders lees je je ff in...
Ik heb nu de hele serie, geweldige uitgave. Gouden Jaren moet ik nog kijken, rest wel gezien al.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Die ga ik ook zeker kopen. De gouden jaren sla ik maar over denk ik, is meer iets voor mijn vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |