abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:14:35 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43065632
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef Robar het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.
Tuurlijk zou het heel erg leuk zijn om de UEFA Cup te winnen, maar ik had vele malen liever in de CL gezeten.
De wedstrijden zijn aantrekkelijker en er valt veel meer eer te behalen voor Ajax.
Daarnaast had ik wel eens willen zien hoe Ajax in de huidige vorm het had gedaan tegen de echte Europese toppers.
Ik vind het niet halen van de CL echt een enorm gemis.
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan die wedstrijden in de CL? Weer tegen Arsenal, weer met één treffer verschil verliezen van een Italiaanse club? Zulte Waregem bezoeken is nu juist wel weer leuk en er zijn nog enkele clubs die UEFA Cup spelen, die ik graag eens tegen zou komen, de Spurs bijvoorbeeld. Zo erg vind ik het niet om een jaartje UEFA Cup te spelen!
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:10 schreef Robar het volgende:
Winnen van de Uefa cup staat wat mij betreft gelijk aan het behalen van de kwart finale van de CL.
Ga toch weg, man! Alleen het winnen van de CL is beter dan het winnen van de UEFA Cup, liever de UEFA Cup winnen dan verliezend finalist van de CL.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43065707
Daar ben ik het wel mee eens ja. Dat stront milan en arsenal ben ik kotsbeu.
Houd van een lijntje.
pi_43065715
Beetje jammer alleen dat LAZIO niet meedoet.
pi_43065734
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens ja. Dat stront milan en arsenal ben ik kotsbeu.
De nerazzurri was ik anders ook behoorlijk zat.
pi_43065769
Al de italiaanse clubs.
Houd van een lijntje.
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:19:44 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43065799
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Al de italiaanse clubs.
Daar ben ik het dan wel weer een beetje mee eens...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:23:03 #107
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_43065902
Ach met een beetje geluk/pech komt Barcelona ook in de UEFA cup
Jawel, je keek.
pi_43065904
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ga toch weg, man! Alleen het winnen van de CL is beter dan het winnen van de UEFA Cup, liever de UEFA Cup winnen dan verliezend finalist van de CL.
Inderdaad ja. Het winnen van de Uefa Cup is gewoon een mooie Europese prijs. Ik win inderdaad liever de Uefa Cup dan dat ik verliezend finalist in de CL ben. Hoewel het financieel voor Ajax natuurlijk een stuk aantrekkelijker is om in de CL te spelen, vind ik een jaartje Uefa Cup helemaal niet erg. En ik zie dit Ajax heel erg ver komen dit jaar.
pi_43065917
quote:

[..]

Wat is er nou zo aantrekkelijk aan die wedstrijden in de CL? Weer tegen Arsenal, weer met één treffer verschil verliezen van een Italiaanse club? Zulte Waregem bezoeken is nu juist wel weer leuk en er zijn nog enkele clubs die UEFA Cup spelen, die ik graag eens tegen zou komen, de Spurs bijvoorbeeld. Zo erg vind ik het niet om een jaartje UEFA Cup te spelen!
[..]

Je kunt niet ontkennen, dat ik qua niveau van de wedstrijden gelijk heb.
In de finale (mogelijk Halve Finale) pas van de Uefa Cup kom je te spelen tegen een topclub.
Die kom je over het algemeen in de CL al in de eerste ronde tegen.

Ik vind dat je er te veel vanuit een persoonlijk perspectief naar kijkt.
Jij vind de "reisjes" naar Zulte Waregem leuk, maar uit sportief oogpunt valt daar toch geen eer te behalen?
Dat geldt toch eigenlijk zowat voor de hele poule waar Ajax in zit?
En wat is er opeens gebeurt met de mening van velen dat de Uefa Cup niets meer is dan een troostprijs?

Tuurlijk zie ik Ajax graag de Uefa cup winnen, maar qua niveau vind ik het heel ver uit elkaar liggen.
pi_43065924
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef jna het volgende:
Ach met een beetje geluk/pech komt Barcelona ook in de UEFA cup
Bijna vergeten dat er idd nog wat mooie clubs bijkomen.
pi_43065950
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Bijna vergeten dat er idd nog wat mooie clubs bijkomen.
Shakhtar Donetsk
pi_43065962
Zijn we het toch nog allemaal met elkaar eens he
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:26:56 #113
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43066027
quote:

[..]

[..]

Praat het maar goed. Wat een onzin.
Zyggie.
pi_43066041
Tuurlijk jongens, met deze instelling kunnen we maar beter elk jaar Uefa cup spelen, want daar maken we tenminste nog kans op.
Jullie winnen toch liever de Uefa cup, dan dat jullie CL spelen?
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:27:55 #115
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43066061
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef Robar het volgende:

[..]

Je kunt niet ontkennen, dat ik qua niveau van de wedstrijden gelijk heb.
In de finale (mogelijk Halve Finale) pas van de Uefa Cup kom je te spelen tegen een topclub.
Die kom je over het algemeen in de CL al in de eerste ronde tegen.

Ik vind dat je er te veel vanuit een persoonlijk perspectief naar kijkt.
Jij vind de "reisjes" naar Zulte Waregem leuk, maar uit sportief oogpunt valt daar toch geen eer te behalen?
Dat geldt toch eigenlijk zowat voor de hele poule waar Ajax in zit?
En wat is er opeens gebeurt met de mening van velen dat de Uefa Cup niets meer is dan een troostprijs?

Tuurlijk zie ik Ajax graag de Uefa cup winnen, maar qua niveau vind ik het heel ver uit elkaar liggen.
Uit sportief oogpunt valt er in de CL ook maar weinig eer te behalen, natuurlijk is het niveasu hoger, maar dat zorgt er ook voor dat Ajax de CL niet één-twee-drie zal winnen. De kans is groter dat Ajax de UEFA Cup wint, dat ben je toch wel met me eens? Ajax loopt dit seizoen veel geld mis, doordat zij geen CL spelen, maar juist in de UEFA Cup vind ik persoonlijk wel weer de charme van het Europees voetballen zoals het vroeger was terug.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43066086
Uiteraard. Zo'n prijs win je niet vaak (hoewel het een troostprijs is), CL speel je als het goed is ieder jaar.
Houd van een lijntje.
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:29:47 #117
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43066115
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef Robar het volgende:
Tuurlijk jongens, met deze instelling kunnen we maar beter elk jaar Uefa cup spelen, want daar maken we tenminste nog kans op.
Jullie winnen toch liever de Uefa cup, dan dat jullie CL spelen?
'Het is een leuke afwisseling'
Zyggie.
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:29:58 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43066121
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:26 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Praat het maar goed. Wat een onzin.
Ik praat niets goed, ook ik was even overdonderd na de uitschakeling, maar ben er allang overheen. Een jaartje UEFA Cup is geen wereldramp, ik zie er zelfs de positieve punten van in. Volgend jaar weer CL, afscheid van Jaap Stam zoals destijds van Frank Rijkaard?
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:31:19 #119
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_43066176
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik praat niets goed, ook ik was even overdonderd na de uitschakeling, maar ben er allang overheen. Een jaartje UEFA Cup is geen wereldramp, ik zie er zelfs de positieve punten van in. Volgend jaar weer CL, afscheid van Jaap Stam zoals destijds van Frank Rijkaard?
Wie is dan de nieuwe Kluivert?
Jawel, je keek.
pi_43066180
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Uit sportief oogpunt valt er in de CL ook maar weinig eer te behalen, natuurlijk is het niveasu hoger, maar dat zorgt er ook voor dat Ajax de CL niet één-twee-drie zal winnen. De kans is groter dat Ajax de UEFA Cup wint, dat ben je toch wel met me eens? Ajax loopt dit seizoen veel geld mis, doordat zij geen CL spelen, maar juist in de UEFA Cup vind ik persoonlijk wel weer de charme van het Europees voetballen zoals het vroeger was terug.
De charme van de Uefa cup is verdwenen toen er beslist werd dat niet alleen landskampioenen mee mogen doen.
Uit sportief oogpunt valt er des te meer eer te behalen.
Je kunt je bewijzen als echte topclub, omdat Ajax dat pretendeert te zijn.
Ajax hoort geen Uefa Cup te spelen, dus het winnen van de UEfa cup doet aan mij niets af aan het feit dat we CL zijn misgelopen.

Maar van mij mag het oude systeem allang weer in ere hersteld worden.
Hoe kun je nou over een kampioenencompetite spreken als de nummer vier van Spanje, Italie, Duitsland en Engeland er ook zo in kan hobbelen?
pi_43066218
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef jna het volgende:

[..]

Poepon
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:35:54 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43066340
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef Robar het volgende:

[..]

De charme van de Uefa cup is verdwenen toen er beslist werd dat niet alleen landskampioenen mee mogen doen.
Uit sportief oogpunt valt er des te meer eer te behalen.
Je kunt je bewijzen als echte topclub, omdat Ajax dat pretendeert te zijn.
Ajax hoort geen Uefa Cup te spelen, dus het winnen van de UEfa cup doet aan mij niets af aan het feit dat we CL zijn misgelopen.

Maar van mij mag het oude systeem allang weer in ere hersteld worden.
Hoe kun je nou over een kampioenencompetite spreken als de nummer vier van Spanje, Italie, Duitsland en Engeland er ook zo in kan hobbelen?
Dat is een hele andere discussie, maar ik ben het er wel mee eens. Qua opzet zuigt de CL, doe mij de Europa Cup I (voor landskampioenen) maar terug en ook meteen de Europa Cup II (voor bekerwinnaars) weer!
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:36:30 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43066356
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef jna het volgende:

[..]

Ryan Babel.
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:36:58 #124
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_43066374
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:40 schreef -Wolf- het volgende:
In Tsjechie zijn de prijzen van Sparta Praha - AFC AJAX al bekend:

http://sparta.perfectnet.cz/t_php/aktualni_arena.php?jazyk=1&soubor=3c7906cb68fbf03be6c5d5aa79c82f55&mrs=#

Wedstrijd begint al om 18:30 (!) Kun je daarna dus nog ruimschoots uitgaan. .
H86 - H88 zitten we volgens mij.
800 van die Tsjechische dingen...is geloof ik iets van 27 Euro. Wij zullen dan wel 35gaat betalen ofzo.

Heb er ook zin in....4 dagen Praag !!
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_43066384
quote:
30/10/2006 - Toch ontevredenheid bij Perez?
(Gepost door P.)

BRON: Sportweek

Sportweek meldt dat Kenneth Perez niet tevreden is met zijn positie bij Ajax. De van AZ overgekomen speler heeft volgens Sportweek na de wedstrijd tegen Heerenveen zijn ontevredenheid geuit: "Dit worden zo nog twee hele lange jaren in Amsterdam. Het wordt me zo langzamerhand duidelijk dat de trainer geen grote fan is van mij".
Ajax Netwerk
Henk ten Cate ziet het anders. Hij liet na de wedstrijd tegen Heerenveen weten dat het niet om hem of Perez ging, maar om het teambelang. "Ik stel naar eer en geweten een elftal samen waarvan ik denk dat het een winnend geheel is. In mijn optiek kwamen tegen Heerenveen de kwaliteiten van Sneijder beter tot uiting, achter spits Huntelaar, dan die van Perez."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')