abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43062475
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
Start van kaartverkoop en aantal kaarten voor ZW-uit vind ik minder belangrijk dan de vraag of we er met een combi heen moeten of niet.
Inderdaad. Ik weet nog niet of ik ga als we een combi krijgen. Maar ik ga er vanuit dat Ajax zijn poot stijf houdt en er alles aan doet om ons met vrij vervoer richting België te laten gaan.
pi_43062821
In Tsjechie zijn de prijzen van Sparta Praha - AFC AJAX al bekend:

http://sparta.perfectnet.cz/t_php/aktualni_arena.php?jazyk=1&soubor=3c7906cb68fbf03be6c5d5aa79c82f55&mrs=#

Wedstrijd begint al om 18:30 (!) Kun je daarna dus nog ruimschoots uitgaan. .
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:09:49 #78
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43063542
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:40 schreef -Wolf- het volgende:
In Tsjechie zijn de prijzen van Sparta Praha - AFC AJAX al bekend:

http://sparta.perfectnet.cz/t_php/aktualni_arena.php?jazyk=1&soubor=3c7906cb68fbf03be6c5d5aa79c82f55&mrs=#

Wedstrijd begint al om 18:30 (!) Kun je daarna dus nog ruimschoots uitgaan. .
En uitgaan in Praag is aan te raden
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43063718
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:09 schreef stefmans het volgende:

[..]

En uitgaan in Praag is aan te raden
Het gaan echt drie superdagen worden in Praag
pi_43063992
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
Start van kaartverkoop en aantal kaarten voor ZW-uit vind ik minder belangrijk dan de vraag of we er met een combi heen moeten of niet.
Er stond ook 'enzo'!

Maar je hebt gelijk, als het een combi is, haak ik ook af voor het uitvak. Om nou vanuit Antwerpen eerst naar Amsterdam te gaan...
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:35:53 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43064294
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:34 schreef ASroma het volgende:
combis zijn gezellig
Het gaat hier om een eventuele alcoholvrije combi, pannnekoek!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43064302
Net kaarten gehaald voor donderdag, vak 125
pi_43064648
quote:
Henk ten Cate heeft Ajax niet alleen aan het voetballen gekregen, de Amsterdamse club presteert ook. In de laatste tien jaar was er slechts één seizoen waarin de Ajacieden beter aan de competitie begonnen dan het huidige.
Van de eerste tien wedstrijden in deze competitie won Ajax er negen. Alleen bij Roda JC liep de ploeg van Ten Cate tegen een nederlaag aan. Het was het enige puntverlies tot nu toe. Met een eerste plaats in de Eredivisie als beloning.

Alleen in het seizoen 1997/98 startte Ajax beter. Onder leiding van de toenmalige coach Morten Olsen pakten de Amsterdammers dertig punten in de eerste tien partijen. Sterker, de eerste elf competitieduels eindigden in een zege.

In de laatste tien seizoenen vond Ajax zichzelf na tien duels vijf keer eerder terug op de eerste plaats van de Eredivisie. Uiteindelijk leverde dat de Ajacieden drie kampioenschappen op.

Overigens slaagde alleen PSV er in de laatste tien jaar in om beter te beginnen dan het huidige Ajax. In het seizoen 1999/2000 pakten coach Erik Gerets en zijn spelers 28 punten in de eerste tien wedstrijden.
pi_43065144
Behoudens de tragische uitschakeling tegen Kopenhagen gaat er niet zo heel veel mis dit seizoen.

Mijn vriendin weigert dus pertinent om naar Austria Wien te gaan. Gemene sloerie! . Maar goed, je doet er vrij weinig aan...
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:01:12 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43065198
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:59 schreef -Wolf- het volgende:
Behoudens de tragische uitschakeling tegen Kopenhagen gaat er niet zo heel veel mis dit seizoen.
Daarom vind ik DAT dus juist zo zonde, toch min of meer een mislukt seizoen terwijl we een hele aardige selectie hebben die goed kan spelen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_43065287
Als we bij de laatste 4 van de UEFA cup komen, kan ik er nog mee leven. Anders vind ik het gewoon prut, want UEFA cup doet me toch vrij weinig. Die wedstrijdjes zijn voor mij allemaal op zichzelfstaande 'leuke' uitjes, maar tellen voor mij niet erg zwaar mee.

1 ding waar ik wel heel erg op hoop is een ontmoeting met feyenoord in de UEFA cup. .
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:06:08 #88
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43065378
Het is kut, maar ik ben er inmiddels wel overheen. De CL winnen we toch niet, dus of we nu uitgeschakeld worden in de voorronde of in de kwartfinale, boeit me niet. Als we straks de UEFA Cup winnen, kan niemand die nederlaag tegen FCK iets schelen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:07:41 #89
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43065429
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:03 schreef -Wolf- het volgende:
Als we bij de laatste 4 van de UEFA cup komen, kan ik er nog mee leven. Anders vind ik het gewoon prut, want UEFA cup doet me toch vrij weinig. Die wedstrijdjes zijn voor mij allemaal op zichzelfstaande 'leuke' uitjes, maar tellen voor mij niet erg zwaar mee.

1 ding waar ik wel heel erg op hoop is een ontmoeting met feyenoord in de UEFA cup. .
Feyenoord ligt er dan toch al lang uit, die komen we toch niet tegen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43065433
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:59 schreef -Wolf- het volgende:
Mijn vriendin weigert dus pertinent om naar Austria Wien te gaan. Gemene sloerie! . Maar goed, je doet er vrij weinig aan...
pi_43065441
Hoeven we ook niet meer het gezeur uit rotjeknor aan te horen over 'laatste europese prijs' en bla, bla, bla. Dat vind ik toch wel wat waart ja.
pi_43065444
Als we de uefa cup willen winnen zullen we toch zuiniger om moeten springen met de kansen.
Houd van een lijntje.
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:08:04 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43065446
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Het is kut, maar ik ben er inmiddels wel overheen. De CL winnen we toch niet, dus of we nu uitgeschakeld worden in de voorronde of in de kwartfinale, boeit me niet. Als we straks de UEFA Cup winnen, kan niemand die nederlaag tegen FCK iets schelen.
Ja, dat zou het nog wel redelijk goed maken . Dat we hem niet winnen is wel te verwachten, maar ik speel toch liever tegen Arsenal of Barcelona ofzo .

Oh well, niets meer aan te doen nu .
Get woke, go broke!
pi_43065460
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:07 schreef stefmans het volgende:

[..]

Feyenoord ligt er dan toch al lang uit, die komen we toch niet tegen.
Dat zit er dik in ja.
pi_43065462
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daarom vind ik DAT dus juist zo zonde, toch min of meer een mislukt seizoen terwijl we een hele aardige selectie hebben die goed kan spelen...
Een mislukt seizoen Pannekoek.

Kampioen worden en de beker winnen plus minimaal kwartfinale UEFA Cup will do for me hoor.
pi_43065464
quote:
Toch is het natuurlijk financieel gezien een flinke aderlating voor AJAX
pi_43065473
quote:
Ben ik het niet mee eens.
Tuurlijk zou het heel erg leuk zijn om de UEFA Cup te winnen, maar ik had vele malen liever in de CL gezeten.
De wedstrijden zijn aantrekkelijker en er valt veel meer eer te behalen voor Ajax.
Daarnaast had ik wel eens willen zien hoe Ajax in de huidige vorm het had gedaan tegen de echte Europese toppers.
Ik vind het niet halen van de CL echt een enorm gemis.
pi_43065520
Winnen van de Uefa cup staat wat mij betreft gelijk aan het behalen van de kwart finale van de CL.
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:12:06 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43065555
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Een mislukt seizoen Pannekoek.

Kampioen worden en de beker winnen plus minimaal kwartfinale UEFA Cup will do for me hoor.
Min of meer, poffertjesporum .

Tuurlijk is kampioen en Uefa prima, maar CL is gewoon veel leuker om te spelen .
Get woke, go broke!
pi_43065595
Ik word liever weer eens kampioen. Ik heb mij allang over het missen van de CL heen gezet.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')