quote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou zorg toch ook maar voor een klein notitieblok en pen die standaard in je jas zitten. Je gaat ze nog gebruiken ook![]()
Toch is in veel gevallen een notitieblok veel beter.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb een laptop/computer stroek,.
Oh dus jij participeert straks ook in de nachtploeg van het L topicquote:Op donderdag 2 november 2006 17:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zooooo regeldit regeldat...
Bijna een stageplek voor mekaar....
wat 'n dag, straks nog een hele zooi programmeren.. pffff..... nachtwerk!
Nee wel java goeroequote:Op donderdag 2 november 2006 19:47 schreef wonderer het volgende:
Javascript Goeroe aanwezig toevallig?
Het voelt alsof ik in het Frans een roman probeer te schrijvenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee wel java goeroe
quote:I can only give you love that lasts forever,
And a promise to be near each time you call.
And the only heart I own
For you and you alone
That's all,
That's all
I can only give you country walks in springtime
And a hand to hold when leaves begin to fall;
And a love whose burning light
Will warm the winter's night
That's all,
That's all.
There are those I am sure who have told you,
They would give you the world for a toy.
All I have are these arms to enfold you,
And a love time can never destroy.
If you're wondering what I'm asking in return, dear,
You'll be glad to know that my demands are small.
Say it's me that you'll adore,
For now and evermore
That's all,
That's all.
If you're wondering what I'm asking in return, dear,
You'll be glad to know that my demands are small.
Say it's me that you'll adore,
For now and evermore
That's all,
That's all.
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef Sitethief het volgende:
Youtube is geweldig als je een nostalgische muziek bui hebt,.
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef Sitethief het volgende:
Youtube is geweldig als je een nostalgische muziek bui hebt,.
Zorro is laatst nog een hele tijd herhaald op sbs6.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tijdje terug Zorro zitten kijken. Met NL ondertitels
5 minuten werk.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je nu alweer tijd over gehad en camera in de buurt ?![]()
het gaat niet om de hoeveelheid tijd die jij erin stopt, maar gewoon het feit dat op momenten dat jij tijd over hebt, en je dreigt jezelf te gaan vervelen de camera de leukste kiekjes weet vast te leggenquote:
Dat was niet de leuke Zorro, uit 1990. Daarnaast kan ik SBS6 niet ontvangenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zorro is laatst nog een hele tijd herhaald op sbs6.
Nu hebben ze de echte hulk, en daarna sliders
Slidersquote:Op donderdag 2 november 2006 22:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zorro is laatst nog een hele tijd herhaald op sbs6.
Nu hebben ze de echte hulk, en daarna sliders
Jij bent niet de enige, ik word ook gek van die van jou!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:42 schreef wonderer het volgende:
Godver, ik word echt gestoord van mijn ISP...
Trusten Joohoostquote:Op donderdag 2 november 2006 22:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sliders
Kiiihiiim fzeau![]()
trusten
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige, ik word ook gek van die van jou!
quote:
MM nog niet terug van de huisarts ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:29 schreef Qwea het volgende:
mogguh. MM is nu bij de dokter. God,ik hoop echt dat het GEEN herpes is
Dat is op zich goed nieuws, maar hebben ze wel een idee wat het dan wel is, en heeft hij er wel medicijnen voor gekregen?quote:
Beetje kou. Dus nee,geen medicijnen. Hij had er ook weinig last meer vanquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat is op zich goed nieuws, maar hebben ze wel een idee wat het dan wel is, en heeft hij er wel medicijnen voor gekregen?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje kou. Dus nee,geen medicijnen. Hij had er ook weinig last meer van
ik zou eigenlijk vandaag balansdag moeten hebben omdat ik gisteren al een groot stuk chocolade creme taart gehad had van een collega. Bovendien morgen ook weer feest.quote:
Doe hem de groeten van mij,quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:58 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ik denk dat ik vandaag ff naar borat ga.
Ja je moet wel snel zijn, voordat hij door zijn goverment executed wordtquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:58 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ik denk dat ik vandaag ff naar borat ga.
belbios ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:01 schreef Sebasser het volgende:
kut pathe
KAARTEN KOPEN
Helaas is het door technische problemen niet mogelijk om op dit moment je kaarten te kopen via de website.
De problemen worden zo spoedig mogelijk opgelost. Excuses voor het eventuele ongemak
Danmaar kaartjes reserveren..
Zal ik doenquote:
neh, ik zie wel.quote:
http://www.popcorn-song.com/quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:10 schreef Sebasser het volgende:
gigi d'agostino - popcorn![]()
omg, alles waarin die popcorn remix zit verwerkt ben ik verslaafd aan
Hij zit trouwens ook in dat liedje van die kut kikker, van die jamba reclames..
Die haat ik trouwens wel
anyway,
Die Conan is een mislukte copie van David Lettermanquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neh, ik zie wel.
Jammer genoeg was die versie die op usenet staat, een of andere versie met een late night talk show host..(conan o brien..
)
Ik had al zo'n site met alle liedjes op een rijquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
http://www.popcorn-song.com/
Alsjeblieft,.
This message was created automatically by mail delivery software.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:41 schreef Sebasser het volgende:
Friday, November 3
Mailbox usage: 2% of 2 GB
msn doet het hier ook al weer, ik zal ff een backup bestand van een paar honderd mb van mijn website afgooien, kan die ook weer mail ontvangenquote:
is primaquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
msn doet het hier ook al weer, ik zal ff een backup bestand van een paar honderd mb van mijn website afgooien, kan die ook weer mail ontvangen
Die heb ik ook al ontvangen in mijn hotmail zag ik netquote:[b]Op vrijdag 3 november 2006 14:43 schreef Stroekie
The subject of the message is: wijn
The date of the message is: Wed, 1 Nov 2006 20:51:59 +0100
dan gaat het de goede kant uitquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die heb ik ook al ontvangen in mijn hotmail zag ik net
Zitten die zo hoog in het Noorden van Nederland ook dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:49 schreef Qwea het volgende:MM komt vanaaf weer
Ik zit eindelijk bij een normale bankde rabobank!
![]()
!!!
Emh, wss is er wat langs elkaar heengelopen, maar ik wist niks van een al gemaakte afspraakquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan gaat het de goede kant uit
alleen van het oorspronkelijke plan om die morgen al naar Groningen te komen brengen heb ik in verband met andere verplichtingen moeten afwijken
ik neem vanavond thuis nog wel even contact met je op om te peilen welke soorten, en hoeveel je hebben wilt. Dan maken we daarna wel een nieuwe bezorgafspraak.
Volgens mij zit er ook een pinautomaat van de rabobank op amelandquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zitten die zo hoog in het Noorden van Nederland ook dan?
ik dacht dat het toch vooral een Brabobank was![]()
Moet je vanaaf eens naar pathe groningen gaan, boratquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:49 schreef Qwea het volgende:MM komt vanaaf weer
Ik zit eindelijk bij een normale bankde rabobank!
![]()
!!!
ik woon heul niet in brabolandquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zitten die zo hoog in het Noorden van Nederland ook dan?
ik dacht dat het toch vooral een Brabobank was![]()
komt allemaal wel goedquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Emh, wss is er wat langs elkaar heengelopen, maar ik wist niks van een al gemaakte afspraak
oke,ik snap. Ik zeg al niks meerquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees dat bericht van hem nog eens...
want hem woont wel in Brabolandquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees dat bericht van hem nog eens...
oud en nieuw is zo overrated..quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke,ik snap. Ik zeg al niks meeroud en nieuw zo goed als geregeld
![]()
samen met Chantal en Danny (2 vrienden van ons) Film kieken,zuipen,vreten,en dan om 00:00 feesten in de kroeg
mooi hèquote:De Zee, de Zee klotst voort in eindeloze deining,
De Zee, waarin mijn Ziel zichzelf weerspiegeld ziet;
De Zee is als mijn Ziel in wezen en verschijning,
Zij is een levend schoon en kent zichzelve niet.
Ja, een beetje 50 euro aan vuurwerk wegknallen, en daarna oliebollen vreten..quote:
Aim fain! And under influence!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Chowi! Howie you doin'?
Jupquote:
Lang zal Maedel levenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Jup
Aangezien we hier in het zuiden zijn, is het vlaai overigens.
Ik zit regelmatig in de trein jaquote:
gefeli!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Jup
Aangezien we hier in het zuiden zijn, is het vlaai overigens.
Daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Feli. Ik ga zo een cadeau kopen. Niet voor jou, maar ik zal aan je denken.
Lief! doe maar een leuk setje als je dan toch PERSE een cadeau wilt kopen voor mequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Feli. Ik ga zo een cadeau kopen. Niet voor jou, maar ik zal aan je denken.
omdat mikey mo eens een heel onderhoudend topic heeft geopend over een dame in de trein die het niet zo op hem had. Dus ik vroeg me af of het uiteindelijk toch nog wat geworden wasquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig in de trein ja
hoezo?
*proest*quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat mikey mo eens een heel onderhoudend topic heeft geopend over een dame in de trein die het niet zo op hem had. Dus ik vroeg me af of het uiteindelijk toch nog wat geworden was.
ik stalk doorgaans alleen maar vrouwenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Dat mens komt ie trouwens wel nog steeds af en toe tegen in de trein
Stalk jij mijn MikeyMo soms?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |