quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat dat het origineel is weet ik. Kijk die Rik losgaan
![]()
Ik met Egbert ''YEAH YEAH YEAH''quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou best een avondje op stap willen met Rik.
dan ga ik mee : 100% !quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik met Egbert ''YEAH YEAH YEAH''![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Mo is echt dikker geworden in die kleding van haar nu....
DAFT Punk. Is ook weer niet zó oud hoor..quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
Wat is dit voor ouwe meuk?
dat noemen ze dansmuziekquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
Kan nooit heel oud zijn want ik ken het ook nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
Er is wel een brief waar ze mee rondlopen, eerst Jeroen en net nog Tijn... maar ik kon 't niet lezen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Hebben ze brieven van thuis gehad of zo ? Ik hoorde Tijn zoiets zeggen....
dat is haar positiejurkquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Mo is echt dikker geworden in die kleding van haar nu....
en wel abbekerks afsluiten daarnaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En op het einde 'bik brother bedankt' zingen.![]()
ik heb het idee dat het nummers zijn die door de bewoners zijn aangevraagdquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er is wel een brief waar ze mee rondlopen, eerst Jeroen en net nog Tijn... maar ik kon 't niet lezen.
Kijken of Etienne erin zatquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:49 schreef Capaja het volgende:
wat deed tijn nu weer in zijn kast ?
Dat zijn cocktail mixjes wat ze kunnen maken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er is wel een brief waar ze mee rondlopen, eerst Jeroen en net nog Tijn... maar ik kon 't niet lezen.
John Travoltaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen lijkt uit zo'n foute seventies film gestapt.....
Is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef Nostalgist het volgende:
Madonna..... in een foute mix...
Ah..... BB wil ze dus écht wel bezopen hebben.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zijn cocktail mixjes wat ze kunnen maken.
eerst even moed indrinken dan hoor !quote:
Kdacht eerder aan een ander soort genre....quote:
Madonna zingt dit niet hoor. Dat weet je toch wel? Een of andere Duitse sloerie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn.
Ahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
juist net ietsie oudere muziek, die je van voor naar achter mee kan lallen is dan heerlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat lijkt mij het trouwens heerlijk als je twee, drie weken geen muziek gehoord hebt, om dan dit te horen. Dan is volgens mij elke muziek wel lekker.
Hoe fouter de muziek, hoe harder Saar danst....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn.
hadden ze toch vorig jaar ook een keerquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik biecht eerlijk op dat het geluid niet eens aan stond.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Madonna zingt dit niet hoor. Dat weet je toch wel? Een of andere Duitse sloerie.
het genre waar er niet meer dan 50 stoeltjes in het theater mochten staan ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kdacht eerder aan een ander soort genre....![]()
das al eventjes hoorquote:
:-) Wat hadden ze voor Linda ? Puta Libra ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
hadden ze toch vorig jaar ook een keer
die drankjes mixen hadden allerlei namen die op de bewoners van toepassing waren
geen idee meerquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
:-) Wat hadden ze voor Linda ? Puta Libra ?![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
het genre waar er niet meer dan 50 stoeltjes in het theater mochten staan ?![]()
Hij staat hele stukken te dansen met beide handen in zijn kruisquote:
Hmmm, ze kijkt nog steeds verdrietigquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:01 schreef schizolientje het volgende:
Sabrina kreeg eeb peptalk van Rik en dat heeft wel geholpen
teveel michael jackson gekeken denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij staat hele stukken te dansen met beide handen in zijn kruis![]()
sjaquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm, ze kijkt nog steeds verdrietig![]()
Gaat ie in zijn boxer straks het zwembad in, wat gevuld is met geile vrouwen....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef Capaja het volgende:
ik zou sem wel eens dronken willen zien zonder micheline
ben ik best benieuwd naar
wil ik dat wel zien ????????quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gaat ie in zijn boxer straks het zwembad in, wat gevuld is met geile vrouwen....![]()
ja ze heeft er al 3 op volgens mij , dus de klok tikt alweer bij drquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia kijkt alweer verlangend naar Tijn....
Ik had Micheline wel eens dronken willen zien, zonder Semih.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef Capaja het volgende:
ik zou sem wel eens dronken willen zien zonder micheline
ben ik best benieuwd naar
Gaat goed komen.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja ze heeft er al 3 op volgens mij , dus de klok tikt alweer bij dr
kloppende clit zeker.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia kijkt alweer verlangend naar Tijn....
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:06 schreef Kinga het volgende:
Dit vind ik nou een lekker nummer.
ja dat liever inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik had Micheline wel eens dronken willen zien, zonder Semih.
waarom zou hij dat doen ?quote:Ik denk dat Semih nog eerder op de deur van BB bonst, als Rob of Barry.![]()
Vergeet Floris nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
kloppende clit zeker.....![]()
Denk dat Eggbert ook wel vol spanning achter de PC zit....![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja dat liever inderdaad
[..]
waarom zou hij dat doen ?
of bedoel je als mich er nog in zou zitten en hij niet meer ?
Is ie vastgeplakt dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:10 schreef Nostalgist het volgende:
De drank is tactisch op een tafel gezet..... Kunnen ze hem niet meenemen....
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:10 schreef gerxan het volgende:
rik weer aan t koekhappen naar pijenenburg
Zelfs nichten in de Regulier doen niet zo ovedreven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:12 schreef marky het volgende:
Rik waant zich in een of andere trafo tent
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:12 schreef marky het volgende:
Rik waant zich in een of andere trafo tent
Geen idee.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar vorige keer hadden ze zo'n verrijdbaar tafeltje toch ?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee.
Je denkt trouwens toch zeker niet dat er nog drank over zal zijn strakjes? Er wordt immens gezopen.
Wat is daar nou leuk aan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef Djep het volgende:
Zou leuk zijn als iedereen straks helemaal lamgezopen her en der verspreid liggen.
Tja wat je leuk vindtquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan?
Ze moeten elkaar de kleren van het lijf rukken!
1000 nachten feest niet gezien?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef Vompie het volgende:
Ik zou Marlies wel eens bezopen willen zien! Misschien dat haar ware aard dan boven komt?
of dat gewankel wat sa laatst deedquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef Djep het volgende:
Zou leuk zijn als iedereen straks helemaal lamgezopen her en der verspreid liggen.
Die is daar veels te saai voor, die gaat waarschijnlijk iedereen weer uit zitten horen na het feestjequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef Vompie het volgende:
Ik zou Marlies wel eens bezopen willen zien! Misschien dat haar ware aard dan boven komt?
dies bi......... en n oogje op tijn!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef Vompie het volgende:
Ze werd jaloers op het 1001 nacht-feestje ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef T-lex het volgende:
Zou Mo ook jaloers worden als d'r eigen zusje met Tijn danst....zag die 2 net tegen mekaar staan rijden...en begon me sterk af te vragen wat Mo daar van denkt.
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:19 schreef Nostalgist het volgende:
Saab had een slow start, maar gaat nu los !
Ja, straks gaat ze er op liggen, want dat doet ze altijd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:20 schreef schatje het volgende:
Sabrina: "Ik hou van vloertjes".
das de enige waar ik een beetje redelijk kan cappenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:21 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi beeld, stream 1 !
Zo win je de hoofdprijs zeker niet....quote:
Wanneer doet tie Fokking nou is de groeten alle Fok streamers....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Toch leuk, interactie met de streamers.
deed hij bij 1001 nacht ook... is net als marlies ook fotogeniekquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:22 schreef Kinga het volgende:
Tijn alweer in die fucking camera..... gaat ie straks nog paar keer doen...
Maar hij speelt het spelletje niet,hoor. Echt niet!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:24 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn denkt te scoren..... Jongen, je bent zo blij, dat al die anderen eruit zijn.....
Was ook mijn bedoeling niet hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zo win je de hoofdprijs zeker niet....![]()
Dont hate the player....hate the game...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef Day het volgende:
[..]
Maar hij speelt het spelletje niet,hoor. Echt niet!
Nee hoor, echt niet, nee, echt niet, hij speelt écht geen spelletje....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef Day het volgende:
[..]
Maar hij speelt het spelletje niet,hoor. Echt niet!
Klappen op het ritmequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef Djep het volgende:
Wat doet Jeroen?
Ze dansenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, vergeten jullie de streamverslagen niet bij te houden![]()
[BB6] Streamverslagen van zondag 29 oktober 2006
die gaat lekker uit zijn bolletje zelfs met Marcia aan het dansen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef Djep het volgende:
Wat doet Jeroen?
Ga lekker zelf schrijvenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, vergeten jullie de streamverslagen niet bij te houden![]()
[BB6] Streamverslagen van zondag 29 oktober 2006
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef Timon223 het volgende:
klopt het dat alleen stream 1 het maar doet????
Die ligt straks weer over de grond te dwijlen...geweldig.quote:
Bij mij is dat degene cie het juist NIET doet!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef Timon223 het volgende:
garnier low doen 2+3+4 hetquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef Timon223 het volgende:
Garnier low streams doen het.....quote:
"Ik vond t zo leuk, want hij was ook echt binnen!"quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:32 schreef marky het volgende:
Ahhhhh BB1 sentiment Binnuh
Belangrijker is of Marcia wel genoeg drinktquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:37 schreef avonne het volgende:
tanken ze wel een beetje door?
Ik heb niet zo opgelet
Nu pas?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:37 schreef Djep het volgende:
geluid uit!
Wie moet haar volgende slachtoffer zijn?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belangrijker is of Marcia wel genoeg drinkt
Ach ja een feestjequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen voor heel even verbroederd met vijand Rik
Ik denk dat ze vannacht echt Tijn onder de dekens te pakken neemt en zich morgen nauwelijks nog iets kan herinneren zodat Floris haar wel weer vergeeft.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie moet haar volgende slachtoffer zijn?![]()
Rik probeerd Jeroen in z'n kast te trekken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen voor heel even verbroederd met vijand Rik
Het dondert en het bliksemt en.......quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef T-lex het volgende:
te erg dit, wat doe je ons aan Hummie....straks zeker ook nog: kedengedeng, kedengedeng ............hoe hoe![]()
ja die heeft al wat op, ben maar niet bangquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand Marcia al zien drinken eigenlijk? Ik kan me na de laatste keer zo voorstellen dat ze dat niet doet namelijk.
Ik vind het too much worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Kan iedereen Rik nog aanzien trouwens of ben ik niet de enige?
Rik is leuk, maar daar ben ik zo'n beetje de enige in geloof ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop echt dat ze niet te veel drinkt en zichzelf weet in te houden zodat ze geen gekke dingen doet vannacht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja die heeft al wat op, ben maar niet bang
en ze heeft het focking naar dr zin zei ze net tegen rik, komt helemaal goed, geloof me nu maar![]()
Die is al een tijdje ver over de randquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
straks toch maar eens op VOL de stemming peilen bij Floris en Marcia's broerquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja die heeft al wat op, ben maar niet bang
en ze heeft het focking naar dr zin zei ze net tegen rik, komt helemaal goed, geloof me nu maar![]()
paul de leeuw in iedergeval nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Nee hoor, ik vind Rik ook leuk!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rik is leuk, maar daar ben ik zo'n beetje de enige in geloof ik![]()
Me to, van mij mag hij winnen mits hij zijn geld niet deelt met Tijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
en schrijf het nu eens net alsof je het meentquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze niet te veel drinkt en zichzelf weet in te houden zodat ze geen gekke dingen doet vannacht.
![]()
Nee hoor, vind hem juist geweldig ! Volgens mij is hij de enige, samen met Sabrina, die zich niet inhoudtquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor vrijheid/blijheid, maar ik kan het echt niet meer aanzien.quote:
Semih heeft meer interesse voor de drank, geloof ik.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
Semih doet wat plichtsmatig en gecontroleerd mee.
Een beetje zijn tijd uitzitten.
A, meerdere Rikfans dus, mooi zoquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee hoor, vind hem juist geweldig ! Volgens mij is hij de enige, samen met Sabrina, die zich niet inhoudt
en gewoon lekker z'n gang gaat [afbeelding]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
"Touch me here, baby won't you kiss me there"
Lijkt me echt een tekst voor Marcia straks
Ik heb er erg veel moeite mee. Ik durf er niet te veel over te zeggen bang uitgemaakt te worden voor homohater maar ik heb heel veel moeite met het gedrag van die jongen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
de rest vind m leuk blijkbaar...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor vrijheid/blijheid, maar ik kan het echt niet meer aanzien.
Ik heb ook echt altijd het idee dat hij een rol staat te spelen.... dat hij een vrouw speelt ofzo.
Heel apart in ieder geval.
Ik ben eerder bang dat hij echt zo isquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor vrijheid/blijheid, maar ik kan het echt niet meer aanzien.
Ik heb ook echt altijd het idee dat hij een rol staat te spelen.... dat hij een vrouw speelt ofzo.
Heel apart in ieder geval.
conclusie: hij ziet t nog zitten met Marcia?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
straks toch maar eens op VOL de stemming peilen bij Floris en Marcia's broer. Ow ja Flo zou morgen zijn broek aftrekken want had weddenschap verloren
![]()
Ik voel zo`n leuk camaramomentje aankomenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef marky het volgende:
Ik hoor Tijn plassen
Tijn....? Op Marcia? dat dacht ik nou nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:45 schreef henk.jansen het volgende:
Tijn wacht zijn kans af om Marcia te pakken
[afbeelding]
Ze heeft vannacht nog om dat te veranderenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef Djep het volgende:
[..]
conclusie: hij ziet t nog zitten met Marcia?
Maar wel weer wel verleidelijk met een rijke vriendin....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef Djep het volgende:
[..]
conclusie: hij ziet t nog zitten met Marcia?
Hij is dus niet aan de drugs gegaan?
Tijn heeft net zo goed hoge nood na 2 maanden. Dus als Marcia haar charmes (die ze vast wel ergens diep van binnen heeft) in de strijd gooit, weet je nooit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Tijn....? Op Marcia? dat dacht ik nou niet
jeetje zit jij je op te geilen, je hebt het alleen maar over dat gedrag van Marc. van weken geledenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn heeft net zo goed hoge nood na 2 maanden. Dus als Marcia haar charmes (die ze vast wel ergens diep van binnen heeft) in de strijd gooit, weet je nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |