quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat dat het origineel is weet ik. Kijk die Rik losgaan
![]()
Ik met Egbert ''YEAH YEAH YEAH''quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou best een avondje op stap willen met Rik.
dan ga ik mee : 100% !quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik met Egbert ''YEAH YEAH YEAH''![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Mo is echt dikker geworden in die kleding van haar nu....
DAFT Punk. Is ook weer niet zó oud hoor..quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
Wat is dit voor ouwe meuk?
dat noemen ze dansmuziekquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
Kan nooit heel oud zijn want ik ken het ook nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
Er is wel een brief waar ze mee rondlopen, eerst Jeroen en net nog Tijn... maar ik kon 't niet lezen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Hebben ze brieven van thuis gehad of zo ? Ik hoorde Tijn zoiets zeggen....
dat is haar positiejurkquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Mo is echt dikker geworden in die kleding van haar nu....
en wel abbekerks afsluiten daarnaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En op het einde 'bik brother bedankt' zingen.![]()
ik heb het idee dat het nummers zijn die door de bewoners zijn aangevraagdquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er is wel een brief waar ze mee rondlopen, eerst Jeroen en net nog Tijn... maar ik kon 't niet lezen.
Kijken of Etienne erin zatquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:49 schreef Capaja het volgende:
wat deed tijn nu weer in zijn kast ?
Dat zijn cocktail mixjes wat ze kunnen maken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er is wel een brief waar ze mee rondlopen, eerst Jeroen en net nog Tijn... maar ik kon 't niet lezen.
John Travoltaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen lijkt uit zo'n foute seventies film gestapt.....
Is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef Nostalgist het volgende:
Madonna..... in een foute mix...
Ah..... BB wil ze dus écht wel bezopen hebben.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zijn cocktail mixjes wat ze kunnen maken.
eerst even moed indrinken dan hoor !quote:
Kdacht eerder aan een ander soort genre....quote:
Madonna zingt dit niet hoor. Dat weet je toch wel? Een of andere Duitse sloerie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn.
Ahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zijn cocktail mixjes wat ze kunnen maken.
juist net ietsie oudere muziek, die je van voor naar achter mee kan lallen is dan heerlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat lijkt mij het trouwens heerlijk als je twee, drie weken geen muziek gehoord hebt, om dan dit te horen. Dan is volgens mij elke muziek wel lekker.
Hoe fouter de muziek, hoe harder Saar danst....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |