Dit is inderdaad precies wat ik bedoel. Ik snap echt niet dat bepaalde types dat niet in mijn posts kunnen lezen.quote:Op maandag 6 november 2006 10:17 schreef Sjeen het volgende:
Waarom vallen jullie eigenlijk over de TT, terwijl er toch duidelijk aangegeven wordt dat deze enigszins provocerend opgesteld is... TS bedoeld dat kinderen nog geen volwaardige mensen (lees: volwassenen) zijn en dat je ze dan dus ook niet als zodanig kunt behandelen.
Ik heb al vaker aangegeven dat ik het vrij onzinnig vind om te stellen dat kinderen geen volwassenen zijnquote:Op maandag 6 november 2006 11:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dit is inderdaad precies wat ik bedoel. Ik snap echt niet dat bepaalde types dat niet in mijn posts kunnen lezen.
Dat kinderen geen volwassenen zijn dat is duidelijk, ben ik het ook geheel mee eens.quote:Op maandag 6 november 2006 10:17 schreef Sjeen het volgende:
Waarom vallen jullie eigenlijk over de TT, terwijl er toch duidelijk aangegeven wordt dat deze enigszins provocerend opgesteld is... TS bedoeld dat kinderen nog geen volwaardige mensen (lees: volwassenen) zijn en dat je ze dan dus ook niet als zodanig kunt behandelen.
Jawel, maar ik wil dat nog even benadrukken omdat sommige mensen dat onderscheid niet doorhebben, daar althans niet naar handelen.quote:Op maandag 6 november 2006 11:32 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik heb al vaker aangegeven dat ik het vrij onzinnig vind om te stellen dat kinderen geen volwassenen zijn
Het woord kind (in deze context) geeft dat toch juist aan ?
Dat magquote:Op maandag 6 november 2006 11:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kinderen geen volwassenen zijn dat is duidelijk, ben ik het ook geheel mee eens.
Dat ze een andere behandeling nodig hebben ben ik ook met jou eens.
Maar ik vind ze wel volwaardig mens, maar dat is denk ik maar net wat je onder mens verstaat.
En daarin verschillen TT en ik dus van mening.
Dan zijn we het toch eens?quote:Op maandag 6 november 2006 11:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kinderen geen volwassenen zijn dat is duidelijk, ben ik het ook geheel mee eens.
Dat ze een andere behandeling nodig hebben ben ik ook met jou eens.
Nee, ook daar verschillen we helemaal niet van mening. Ik ontken namelijk helemaal niet dat een kind en een volwassene beide tot de soort mens behoren.quote:Maar ik vind ze wel volwaardig mens, maar dat is denk ik maar net wat je onder mens verstaat.
En daarin verschillen TT en ik dus van mening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |