Dat hebben ze al hun hele werkende leven gedaan. Om die mensen nogmaals te pakken is a-sociaal. Maar Paul heeft niks te klagen. Zijn hele leven al lekker op kosten van de gemeenschap de lolbroek uithangen op de staats TV.quote:Ik wil een Nederland waar goed boerende ouderen het vanzelfsprekend vinden mee te betalen aan de welvaart en aan het onderhouden van degenen die het minder hebben.

Wat een zeer dwaze uitspraak.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
White trash is juist eerder het LPF volk en de 10 xenofobe VVD zetels.

Omdat het getuigt van gebrekkig gezond verstand, oftewel dwaasheid. 10 xenofobe zetels bij de VVD, laat me niet lachen man.quote:

Zo raar is het niet. De VVD dankt een groot deel van haar aanhang aan harde uitspraken over immigranten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Omdat het getuigt van gebrekkig gezond verstand, oftewel dwaasheid. 10 xenofobe zetels bij de VVD, laat me niet lachen man.

De houding van de VVD over deze immigranten is heel liberaal, want de immigranten waar het over gaat, zijn vaak Moslims die niet bekend staan over hun vermogen om te integreren in onze westerse maatschappij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo raar is het niet. De VVD dankt een groot deel van haar aanhang aan harde uitspraken over immigranten.
Het is niet voor niets dat de partij die zich hier liberaal noemt zo groot is. Dat lukt in landen waar het onderwerp immigratie door andere partijen meer is afgedekt stukken minder goed (Duitsland, Engeland, België).

Wat een onzinredenatie. Ten eerste: hoe kom je bij 10 zetels? Het kunnen er net zo goed 3 of 6 zijn met zo'n redenering. Ten tweede: als er zoveel vreemdelingenhaters zijn, waarom zoeken die hun heil niet bij de nieuwe rechtse partijen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo raar is het niet. De VVD dankt een groot deel van haar aanhang aan harde uitspraken over immigranten.
Het is niet voor niets dat de partij die zich hier liberaal noemt zo groot is. Dat lukt in landen waar het onderwerp immigratie door andere partijen meer is afgedekt stukken minder goed (Duitsland, Engeland, België).

Dankzij het CDA en de VVD is het nu onder controle, maar een eventueel links kabinet kan daar heel snel verandering in brengen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het immigratievraagstuk is veel minder belangrijk dan hiervoor.

Hij is niet respectloos, nou ja soms wel, maar hij behandeld mensen met bijvoorbeeld een handicap niet als breekbare tere zieltjes. Dat vind ik goed aan hem. Daarnaast weet hij precies wanneer hij niet grappig moet proberen te zijn maar serieus en oprecht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:56 schreef pberends het volgende:
Respect voor Paul de Leeuw... jammer dat ie zelf zo respectloos is.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |