Waarom heeft ze nu weer haar aandacht gekregen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Monique krijgt weer haar aandacht. Zou Monique de "Joost" zijn van BB6, die koste wat kost moet winnen van Hummie?
tuurlijk nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:56 schreef ruby het volgende:
Waarom doet Monique zo "dramatisch"? Vindt ze het erg dat dat Marlies of Marcia moet vertrekken?
En geloof me, één van de volgende slachtoffers is Tijn. Eerst degene die van morgen overblijft en dan Tijn...quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:01 schreef riri het volgende:
[..]
tuurlijk niet
ze heeft het maar liever snel achter de rug
volgende slachtoffer wordt dan weggewerkt
Zou zomaar kunnen. Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat Mo zich steeds meer begint te ergeren aanquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En geloof me, één van de volgende slachtoffers is Tijn. Eerst degene die van morgen overblijft en dan Tijn...
Jouw mening is echt 180 graden veranderd hè?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef riri het volgende:
monique ziet er ook niet uit vanavond
dat gezicht en dat haar wat zo raar zit
ze groeit helemaal dicht als ze niet oppast
Ja, het bruist enorm. Ik denk dat ik morgen maar vrij neem zodat ik tot 6 uur 's ochtends streams kan gaan kijken/luisteren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef arneaux het volgende:
Is het knalfeest al begonnen?
Jeroen stemt op Rik... maar ehh als Semih tactisch stemt komen Marcia en Rik op de bank ipv met zn zessen behalve Monique.. zou een toffe acite zijn_O_ .. nu is t zo voorspelbaarquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef gerxan het volgende:
zoals t er nu naar uit ziet krijgt ieder een stem... ligt eraan wat jeroen doet, die heeft n beslissende stem
Ik ben bang dat Tijn wederom vrijuit gaat. Zou wel een stunt zijn als Mo op hem zou stemmen, maar helaas gaat dat niet gebeuren of BB moet haar dat zetje geven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat Mo zich steeds meer begint te ergeren aan
Tijn en hem inderdaad graag weg wil hebben.
En wat de andere bewoners betreft, kan me niet voorstellen dat ze zich niet ergeren aan het gedrag van Tijn
de laatste 2 weken...
Ik moest ook ff 3x kijken of die wel een post was van flugelquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:05 schreef Day het volgende:
[..]
Jouw mening is echt 180 graden veranderd hè?
Monique begint écht het spel te spelen. Dat is overduidelijk. Ze begint zich ook los te trekken van Tijn. Sabrina is haar 'vriendje' al kwijt dus Mo en Sa trekken nu helemaal naar elkaar toe om één voor één de anderen uit te schakelen. Ik zie Monique als het grote brein hierachter, Sabrina hobbelt met haar mee. Monique heeft zich eerst overal naar binnen gewerkt (eerst Tijn, vervolgens afgelopen week ineens Semih, Sabrina nam Etiënne en nu Jeroen voor haar rekening) en nu beginnen ze de mensen af te rekenen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat Mo zich steeds meer begint te ergeren aan
Tijn en hem inderdaad graag weg wil hebben.
En wat de andere bewoners betreft, kan me niet voorstellen dat ze zich niet ergeren aan het gedrag van Tijn
de laatste 2 weken...
Was dan ook geen post van mij, maar van Ririquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moest ook ff 3x kijken of die wel een post was van flugel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |