Het goede antwoord is allang gegeven door Tha_Erik.... maar ik heb het idee dat de vraagsteller een antwoord wil horen dat niet eens echt algemeen aanvaard is, daarom geef ik maar deze antwoorden....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
fijn dat jij het antwoord alvast even neerzet
zat zelf ergens tussen de 100 en 115 (WUR site)quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Mark_V het volgende:
ik heb het opgezocht, er zijn heel veel verschillende bronnen die allemaal wat anders zeggen:
* mijn middelbare schoolboek zegt 60 mg
* mijn eerstejaarsboek chemistry zegt 100 mg
* een prakticumhandleiding zegt 70 mg
* internet zegt tussen de 40 en 130 mg.....
Ik vind dat Tha_Erik het punt verdient.... een ballpark figure is in mijn ogen hier meer dan goed, dus in dit geval moet je 50-200 gewoon goed rekenen....
Over het algemeen wacht men dan tot de vragensteller klaar isquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het goede antwoord is allang gegeven door Tha_Erik.... maar ik heb het idee dat de vraagsteller een antwoord wil horen dat niet eens echt algemeen aanvaard is, daarom geef ik maar deze antwoorden....
Scheikundige technologie gestudeerd trouwens
Its-Jojo-4you +2quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Slauerhoff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |