It is!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Duitsland, Zwitserland, Amerika?
Er werden er drie gevraagd.quote:
Geen idee, ik gokte ook maar lichtelijk.quote:
Blijkbaar niet, verkloting van de ruimte voor 2 punten jongensquote:
Leuke avatar!quote:
waar?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, verkloting van de ruimte voor 2 punten jongens
Zo niet, dan is Erik's antwoord maar voor 2/3 goed...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, verkloting van de ruimte voor 2 punten jongens
ik heb deze vraag afgelopen dinsdag bij Murphy's gehad; dit was het antwoord.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo niet, dan is Erik's antwoord maar voor 2/3 goed...
Jaa!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prins Erik.
nee, na 5 minuten toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zou het niet mogelijk zijn om de admins te vragen om meteen weer te geven als iemand heeft ge-edit. Nu heb je dat alleen bij een edit die 15 minuten na de originele post is gedaan.....
Hulp van buitenaf? Das niet de bedoelingquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Jonathan? Erik zegt mevr. Burner droogjes en te laat.
Ik geloof het ook ja. Als ik het zie zeg ik het wel gelijkquote:
Ze zit naast me en leest af en toe mee, vandaar. Ik had toen al Jonathan gepost.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hulp van buitenaf? Das niet de bedoeling![]()
Jup, het spookslot. MARKV+2quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:23 schreef lienelien het volgende:
spookhuis?
Ik had hem eerder, toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jup, het spookslot. LIENELIEN+0
Lijkt me ook.quote:
Ik heb even via Google gezocht nu (na de discussie)... en hij heeft in 4 landen gewoond. Voor hij naar Amerika vertrok, woonde hij even in België. Maar ik zal er over ophouden nu.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:16 schreef doeka het volgende:
[..]
ik heb deze vraag afgelopen dinsdag bij Murphy's gehad; dit was het antwoord.
Hahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even via Google gezocht nu (na de discussie)... en hij heeft in 4 landen gewoond. Voor hij naar Amerika vertrok, woonde hij even in België. Maar ik zal er over ophouden nu.
Fok is razendsnel hier.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Ligt het aan mij of is fok weer enorm traag bezig![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jup, het spookslot. MARKV+2
Dan moet je even die Lienelien punten weghalen. Dit is een rotzooi en geeft dubbele punten wegquote:
Heb ik al gedaan, maar ik kan andermans quotes niet editten natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je even die Lienelien punten weghalen. Dit is een rotzooi en geeft dubbele punten weg
Ik wil het graag wat specifieker horen....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Lienekien het volgende:
Van een popconcert.
Om precies te zijn de popmarttour.... maar ok, het is genoegquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:40 schreef Lienekien het volgende:
U2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |