Ja die is al gezegdquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef Mark_V het volgende:
willem kloos dan
Laatste post vorige pagina, al genoemd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ja, de literatuurnoob.
Mark_V + 2
Maar niet van harte.
Volgens mij was Doeka eerder, of is dat ook een kloon van Jayhawkquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:54 schreef doeka het volgende:
Willem kloos
Was al genoemd, ik was te laat...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ja, de literatuurnoob.
Mark_V + 2
Maar niet van harte.
ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhh!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Volgens mij was Doeka eerder, of is dat ook een kloon van Jayhawk
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef Mark_V het volgende:
Wat is er met Jayhawk gebeurd trouwens? Is hij geband?
Voor wie van de twee?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef doeka het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhh!
Wat een belediging.
Was, vrijdag voor 24 uur. Nu niet meer dus. Negeren is het adviesquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef Mark_V het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef Mark_V het volgende:
WAAROM?????
24uur maar zag ik. Lienekien had hem nog zien tvp-en in 2 topics geleden dacht ik.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:00 schreef MaJo het volgende:
Duitsland?
Hawaii.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:59 schreef doeka het volgende:
Waar werd Bette Midler geboren?
Gedaan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:59 schreef MaJo het volgende:
Lienekien misschien is het handig om degene die het goed heeft te quoten? Nu moet ik een pagina terugzoeken om het juiste antwoord te vinden
Thanksquote:
Kijk niet zo boosquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:01 schreef BrandX het volgende:
Italie
Ja! Tha_Erik +2quote:
dat deed 'ie een uurtje geleden ook al, en toen heb ik 'm naar de OP verwezen met bijgaande uitlegquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk niet zo boos
Voor in het vervolg: ik zou maar niet editten...![]()
Zou het niet mogelijk zijn om de admins te vragen om meteen weer te geven als iemand heeft ge-edit. Nu heb je dat alleen bij een edit die 15 minuten na de originele post is gedaan.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat deed 'ie een uurtje geleden ook al, en toen heb ik 'm naar de OP verwezen met bijgaande uitleg
Jij verdient je eigen punten nog wel. Is er ook iets wat je níet weetquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:06 schreef Mark_V het volgende:
Janis joplin
Ik ben voor het geven van 1 punt aan de persoon die het als tweede goed heeft
Iedereen wil de dubble punten meepikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |