LPF'er toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef Mark_V het volgende:
In de categorie enge mannen.... wie was dit ook alweer?
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06430/engevent.jpg]afbeelding][/url]
Ik wil ook wel weer vanaf 0 beginnen hoor, maakt me niet zoveel uit, heb ik tenminste een doel
sorryquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De goede man heette Fernão de Magalhães, dat tegenwoordig de engelsen zijn naam postuum verkrachten doet daar niks aan af
Twee studies en veel fluimen, tja, dan ben je wel even bezigquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef wyccie het volgende:
Hee Mark, ik wist niet dat je nog studeerde, ik dacht dat je al werkte. Je bent toch al kei-oud?![]()
Hallo allemaal
Goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:57 schreef Mark_V het volgende:
de boer, bomhof, heinsbroek, nawijn
neu, erg geïnteresseerd in politiek, ik noem zo heel balkenende1 op (de ministers dan, staatssecretarissen lukt me nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Goed
Mark_V +2
net nog gelezen ivm je vorige vraag?
Dat is één van de nadelen van Wikipedia.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sorryovergenomen uit Wikipedia. niet gecontroleerd
schapen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
neu, erg geïnteresseerd in politiek, ik noem zo heel balkenende1 op (de ministers dan, staatssecretarissen lukt me niet)
Welk dier maakt de meest geavanceerde hulpmiddelen?
Even kijken wie er weleens naar National geographic channel kijkt
Ik reken de mens hier even niet tot de dieren, en de vraagsteller heeft altijd gelijk dus niet zeurenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
De Mens
Hint: het is GEEN mensaap!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:04 schreef Neleos het volgende:
Bonobo?
Jojo +2quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kraai
Wijsneusquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
87 keer? Hoe lang duurt zo'n docu?
Je lult.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Jojo +2
Kraaien maken tools die zelfs voor de gemiddelde mensaap te ingewikkeld zijn.....ongeveer 87x per dag wordt er een documentaire over dit onderwerp uitgezonden op NGC.....
Vanwege de 87 keer of vanwege het feit dat kraaien de meest geavanceerde tools maken?quote:
duhh, ok dan, gewone koffiequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij hangt het er ook vanaf of je gewone koffie of decaf drinkt.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij hangt het er ook vanaf of je gewone koffie of decaf drinkt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |