Jup, het spookslot. MARKV+2quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:23 schreef lienelien het volgende:
spookhuis?
Ik had hem eerder, toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jup, het spookslot. LIENELIEN+0
Lijkt me ook.quote:
Ik heb even via Google gezocht nu (na de discussie)... en hij heeft in 4 landen gewoond. Voor hij naar Amerika vertrok, woonde hij even in België. Maar ik zal er over ophouden nu.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:16 schreef doeka het volgende:
[..]
ik heb deze vraag afgelopen dinsdag bij Murphy's gehad; dit was het antwoord.
Hahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even via Google gezocht nu (na de discussie)... en hij heeft in 4 landen gewoond. Voor hij naar Amerika vertrok, woonde hij even in België. Maar ik zal er over ophouden nu.
Fok is razendsnel hier.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Ligt het aan mij of is fok weer enorm traag bezig![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jup, het spookslot. MARKV+2
Dan moet je even die Lienelien punten weghalen. Dit is een rotzooi en geeft dubbele punten wegquote:
Heb ik al gedaan, maar ik kan andermans quotes niet editten natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je even die Lienelien punten weghalen. Dit is een rotzooi en geeft dubbele punten weg
Ik wil het graag wat specifieker horen....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Lienekien het volgende:
Van een popconcert.
Om precies te zijn de popmarttour.... maar ok, het is genoegquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:40 schreef Lienekien het volgende:
U2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |