Allebei bigbeat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:47 schreef okkie-man het volgende:
Wel heel bekend natuurlijk, maar Fatboy Slim en The Prodigy doen het bij mij altijd heel goed
Kun je beter ook de reacties daarop verwijderenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:36 schreef Beathoven het volgende:
topic opgeschoond, 2 posts met een complete playlist verwijderd. Beetje overkill, voegt ook weinig toe.
je zit zelf mp3's te posten bedoel je.. tja, goed dat je me daar nog even op wijstquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:38 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Kun je beter ook de reacties daarop verwijderen![]()
Dat was een legale livesetquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
je zit zelf mp3's te posten bedoel je.. tja, goed dat je me daar nog even op wijst![]()
Heb je de link nog? pm anders maar even, kan hij er straks wel weer bij mocht het echt legaal zijnquote:
Bah wat zitten daar een slechte nummers in zeg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef Freezor het volgende:
Ik ben zelf erg fan van Sascha Rausch. Lekker opzwepende techno met een groove.
Download hier een legale promo set.
Het is waar je van houdt hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef d.n3rd het volgende:
[..]
Bah wat zitten daar een slechte nummers in zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |