Een 18-jarige met redelijk positiespel en 2 stijgingen (16 weken) gaat van 1.000 naar 150.000...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:55 schreef maniack28 het volgende:
Ja, maar oudjes met ervaring leven geld opGoed positiespel met redelijk ervaring en redelijk leiderschap kost +/- 50-60k.. na stijging levert ie 100-150k op
Ja, maaruuh... je kan niet alle linies trainen he.. dus denk eens na, heb je leiver een goed spits 23 jaar met zwak ervaring of degene die ik noemde als goed spits (redelijk ervaring, redelijk leiderschap)? Maakt mij niet uit hoor, maar alle extra inkomsten zijn toch mooi meegenomen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een 18-jarige met redelijk positiespel en 2 stijgingen (16 weken) gaat van 1.000 naar 150.000...
Als jij in de 9e divisie een aantal spelers voor 50k kunt kopen dan doe je het wel erg goed... Misschien dat je dan 1tje kunt kopen. Maar ik spaar dat geld liever voor een goed coach.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maaruuh... je kan niet alle linies trainen he.. dus denk eens na, heb je leiver een goed spits 23 jaar met zwak ervaring of degene die ik noemde als goed spits (redelijk ervaring, redelijk leiderschap)? Maakt mij niet uit hoor, maar alle extra inkomsten zijn toch mooi meegenomen?
redelijk spits met die ervaring danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als jij in de 9e divisie een aantal spelers voor 50k kunt kopen dan doe je het wel erg goed... Misschien dat je dan 1tje kunt kopen. Maar ik spaar dat geld liever voor een goed coach.
quote:Esko Santala (36553506) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
31 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: ZTS Torpeedo
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Uhu... maar zelfs al raakt hij geblesseerd, je maakt winst met zo'n speler.... ook na 5 seizoenen nogquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
En als die geblesseerd raakt heb je een probleem moet je weer een nieuwe kopen Elk voordeel heeft een nadeel. Zoals ik al zei: Het is persoonlijk. En aangezien ik zelf vind dat ik het redelijk goed doe, zul je mij niet horen klagen over mijn jonkies.
Als je 5 seizoenen in de 9e blijft kunt je beter stoppen met spelen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uhu... maar zelfs al raakt hij geblesseerd, je maakt winst met zo'n speler.... ook na 5 seizoenen nog
Laat hem 5x in de bekerwedstrijd spelen waarvan je weet dat je verliest.. heb je al 10exp points, dus moet ie in 5 seizoenen nog 20 wedstrijden in je eerste team spelen (maximaal).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je 5 seizoenen in de 9e blijft kunt je beter stoppen met spelen...
In de 9e speel je geen beker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Laat hem 5x in de bekerwedstrijd spelen waarvan je weet dat je verliest.. heb je al 10exp points, dus moet ie in 5 seizoenen nog 20 wedstrijden in je eerste team spelen (maximaal).
Ok ok.. dan doen we het voor de fucking 8e divisiequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de 9e speel je geen beker.
Jawel toch, maar alleen de beste 9de klassers. Teminste dat was in mijn begintijd zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de 9e speel je geen beker.
Nee. Je moet nu in de 8e spelen. Tot nummer 6 speelt iedereen en dan de 1300 beste nummer 7.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jawel toch, maar alleen de beste 9de klassers. Teminste dat was in mijn begintijd zo![]()
Kijk voor de gein eens in "mijn" divisie. VIII wordt zwaar onderschat hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kom met mijn jonkies ook makkelijk de 9e door. En de 8e moet ook weinig problemen gaan geven.
De meeste VIII zijn lachertjes uitzonderingen daar gelaten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:45 schreef Lennox het volgende:
[..]
Kijk voor de gein eens in "mijn" divisie. VIII wordt zwaar onderschat hoor
Of je moet net massol hebben dat je in simpele divisie komt.
Gister trouwens 19 jaar briljant def voor 816k weten te slijten. Sta nu 6 ton in de plus weer
Nu weer de sleur van een trainee zoeken![]()
ach trainees zoeken is best leuk, zo lang het maar niet vaak hoeftquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:45 schreef Lennox het volgende:
[..]
Kijk voor de gein eens in "mijn" divisie. VIII wordt zwaar onderschat hoor
Of je moet net massol hebben dat je in simpele divisie komt.
Gister trouwens 19 jaar briljant def voor 816k weten te slijten. Sta nu 6 ton in de plus weer
Nu weer de sleur van een trainee zoeken![]()
287k geloof ik. Nog dik 3 ton in kas nuquote:Uwe Thiemig [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 410, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
nu moet je nog wel doorgaan, want zo kun je niet stoppen natuurlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef The_Hives het volgende:
5-2 verloren. Ga mn kampioensschap van vorig jaar niet herhalen helaas. UItgeschakeld in Fok!Cup. Wat een kutseizoen
Wel mn beste resultaat in de beker trouwens
Nieuw seizoen, nieuwe kansen!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |