Was er veranderd?quote:
Ah ok, ik zat altijd op de statistieken pagina's te kijken..quote:
Geen verdedigers opstellen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:21 schreef -J-D- het volgende:
Is er een mogelijkheid om je team nog aanvallender te laten spelen?
Ik wil NIET dat ze achterover leunen na een 5-0 of het wat rustiger aan gaan doen.
Wat ik doen om dat te voorkomen?
je verdediging is de beste aanvalquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:23 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Geen verdedigers opstellen!
Dan moeten ze wel blijven aanvallen..
Meer dan alles op aanvallend, vol aanvalsvermorgen (dus een winger ipv eentje naar het midden ofzo) is niet mogelijk. Ik ging verleden week tegen SD bij 2-0 voor al verdedigend spelenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:21 schreef -J-D- het volgende:
Is er een mogelijkheid om je team nog aanvallender te laten spelen?
Ik wil NIET dat ze achterover leunen na een 5-0 of het wat rustiger aan gaan doen.
Wat ik doen om dat te voorkomen?
quote:
Wat hij zegt. Ik kijk zo af en toe naar de hatstats die behaald worden in de leagues. Voornamelijk de 8e omdat ik ga promoveren. Op die manier kijk ik of ik me met mijn huidige team kan manifesteren in een 8e divisie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:13 schreef twi het volgende:
Inderdaad. Alltid is niet zozeer handig, alswel leuk en gemakkelijk om in een oogopslag de leagues van anderen te bekijken
quote:Peer Harmsma (137574836)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 370
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Zal ff kijken en accepteren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:19 schreef truStie het volgende:
Hehe das kut
Ik heb me paar dagen geleden trouwens opnieuw aangemeld bij de Fed omdat me supporter was afgelopen.. maar hij is nog niet geaccepteerd, is het dood op hattrick zelf ofzo?
quote:Nicola Dutto is blijkbaar niet fit genoeg. Hij maakt hierdoor een paar grove inschattingsfouten. Khamidi Muliro maakt hier dankbaar gebruik van en kan zomaar de 2 - 3 binnentikken.
Ik krijg een access is restricted pagina en daar kan ik niet op inloggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://alltid.org/
Bijbehorend topic op Hattrick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |