quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:12 schreef Grumpey het volgende:bij mij is het fifty/fifty vanavond. Grote kans ook dat ik verlies trouwens. Iemand nog tip voor me, zal ik 5-3-2 met 3 inners of met 1 vleugel aanvallend spelen?
Ik zal eens kijken
![]()
Moeilijke zaak, hij speelt puur op mid, denk dat hij vanavond wel uitstekend(zeer hoog) of mogelijk zelfs formi haalt (heeft 2 weken terug natuurlijk gepicced). Verder kan hij eigenlijk niks. Hij heeft alleen centrale aanval en zijn linkerverdediging zuigt altijd.
Probleem is, met 5-3-2 haal jij lager dan matig (heel laag), want dat haalde je met 5-4-1. Persoonlijk zou ik het volgende doen: 5-4-1 spelen, omdat het middenveldverschil anders te groot is. Zijn linkerverdediging is altijd slecht, daarom zorg je dat je rechterwinger en je rechterdef aanvallend staan. Verder natuurlijk 3 centrale mids en 3 centrale defs. Als je centrale aanvalsrating niet in de richting van goed komt (dmv aanvallend zetten van centrale mids) zou ik ervoor kiezen om hem naar de wing te zetten (en om specifiek te zijn, hem als rechteraanvaller te positioneren en dan naar de vleugel te kiezen). Je kan dan zelfs nog je mids verdedigend zetten, achterin (met name centraal, misschien linkerdef naar het midden?) alles op slot te gooien en te hopen dat je er 1 a 2 scoort via die ene wing, want daar is je aanvalsrating dan heel hoog
![]()
En natuurlijk wel op counter, denk ik zo... Wat je ook nog kan doen (wel riskant en je moet er een speler voor hebben) is een centrale def op aanvallend zetten.... Sterker nog, ik heb een hele andere variant nog
![]()
komt ie:
5-4-1, met je wingdefs aanvallend, 3 centrale defs, waarvan 1 aanvallend (liefst een middenvelder met een beetje verdedigen). Vervolgens 2 centrale mids, beide op verdedigend en dan 2 wingers, beide op aanvallend. Op die manier kan je aan 2 kanten door zijn verdediging heen breken. Misschien nog je spits naar een van de twee wings zetten
![]()
edit - laatste mogelijkheid, zelfde als de 2e optie, maar dan met je winger naar het midden om je middenveldrating nog meer op te krikken, die def dan gewoon verdedigend of eventueel naar het midden. Je moet dan wel over 4 spelers met genoeg pos beschikken, weet niet of je die hebt?
[ Bericht 30% gewijzigd door maniack28 op 29-10-2006 16:31:25 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.