Biertje
![]()
![]()
Automatisering staat erom bekend dat alles vanzelf gaat. Het gaat automatisch. Mensen zijn een soort van automaten, we zijn altijd automaten geweest. Vanaf het begin zijn we automaten geweest. Mooie automaten dus, menselijke automaten. In hoeverre menselijk van toepassing is?
De hersens die wij hebben zijn gewoon een automatisch iets. Het hele denkproces is een automatisme te noemen. Als je goed weet hoe je je denken kunt beheersen en bepalen dan kun je als het ware je hele denken zo aanpassen dat het helemaal in orde is, vanzelf gaat je gevoel zo zijn dat het ideaal is. Automaten met gevoel en verstand dus. Het hele gevoel kun je ook zien als automatisch proces.
Voetballen is een automatisme, straks gaat het voetballen ook automatisch. Het Nederlands elftal is een automaat als het ware. Als Nederland moet voetballen dan zijn ze ook bezig met automatiseren. Ze proberen optimaal de bal over en weer te spelen, er zit techniek achter het voetbalspel ook. Maar er zit overal techniek achter. Alles daar schuilt een zekere vorm van techniek achter.
En omdat overal techniek achter zit, kun je alles automatiseren dus
![]()
Op de automatische piloot functioneren is okey. Je hoeft geen moeite meer te doen ook. Het gaat compleet vanzelf allemaal. En dat is de beste manier van leven. Geen moeite meer hoeven te doen. Lekker vanzelf. Dat is niet alleen ideaal, maar ook optimaal en ultiem. In slaap vallen dat automatisch gaat, niet eerst 5 uur liggen draaien en woelen, nee, je gaat naar bed je hebt eventueel sex met je vrouw of man en daarna val je binnen 1 seconde in slaap. En wordt je wakker dan spring je met beide benen uit bed en ga je lekker de dag beginnen
![]()
Zo hoort een leven te zijn dat in orde is. Geen moeite, vanzelf. Geautomatiseerd
![]()
Idealisme is niet genoeg
![]()
Kan klinken alsof het niet in onzin past, maar goed, het topic begon met klokken van de kerk die het nummer Sympathy for the devil spelen
![]()
Dat is onzin genoeg, dus laat het topic maar in onzin staan
![]()
Biertje
![]()
Lekker bier drinken. Wat wilt een man nog meer
![]()
Je mag me lul noemen Twylight, voor velen ben ik ook een gigantische lul. Maar er zijn genoeg mensen die waarderen mij. Niet alleen op fok! wordt ik vaak genoeg gewaardeerd om mijn berichten, in het echt is dat nog erger. Ik waardeer andere mensen en andere mensen waarderen mij. Respect dus. Respect is een groot woord te noemen. Als ik tegen mensen zeg dat je straks gratis een auto kunt rijden van 500,000 euro in het echt, dan waarderen ze wat ik zeg. Ze vragen dan aan mij of ik snel wil gaan werken.
Als ik in het echt zeg dat je het klimaat kunt aanpassen als je weet hoe je dat moet doen, dan waarderen mensen dat, ze lachen me niet eens uit. Ze waarderen het. Als ik zeg bij de sigarettenzaak dat ik de lotto kan invullen met 6 goed en jackpot kleur omdat ik in de toekomst kan kijken, dan wordt dat gewaardeerd