quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:45 schreef erkel het volgende:
Ow nou ja vind het wel makkelijk punten scoren...punt hoef ik niet perse te hebben, maar wil wel nieuwe vraag stellen![]()
Ja waar blijft Jayhawk trouwens had hem al terug verwachtquote:
Gebanned. Evenaals zijn kloon Bio...quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:51 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ja waar blijft Jayhawk trouwens had hem al terug verwacht
Ik heb 'm een keer zien tvp'en, gisteren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:51 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ja waar blijft Jayhawk trouwens had hem al terug verwacht
Volgens mij heb ik hem het vorige topic nog zien tvp-en hierquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gebanned. Evenaals zijn kloon Bio...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:17 schreef vipergts het volgende:
nembrionic+1
Phytoseiulus persimilis is de latijnse naam, als je denkt dat wij rottig oorlog voeren dan moet je dit soort beestjes een bezig zien een waar slagveld. witte vlieg en trips hebben andere bestrijders
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:19 schreef vipergts het volgende:
gewoon benieuwd hoe wist je het antwoord.
Ik kom uit een plantenkwekers familie en ik woon naast Koppert en dan hoor je wel eens watquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:26 schreef vipergts het volgende:
omdat het beestje wat afgebeeld is een roofmijt is toch iets anders als een spin roofmijt wilde ik weten. alleen deze roofmijt bestijdt alleen spint. trips heeft 2 andere mijten die hem bestrijden hypoaspis en swirskii verder nog macrolopus een roofwant
Idd BrandX +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |