Ik vrees dat alleen met "galgenwoordje" spelen dit antwoord bij ons te verkrijgen is want ik denk dat niemand t weet. Maar tis maar een ideetje hoor!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tip 3: nu voor de gelovigen
In de bijbel staat het verhaal over de gekruisigde Jezus, die om zijn dorst te lessen een in .... gedrenkte spons aangereikt kreeg.
quote:
Jawel. Dat is goed.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef Etcetera het volgende:
edik?
alle dingen werkten dus niet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef Etcetera het volgende:
edik?
Nee, gebruik het in iedere zinquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jawel. Dat is goed.![]()
Maarruh, is dit nu echt zo'n onbekend woord?
jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jawel. Dat is goed.![]()
Maarruh, is dit nu echt zo'n onbekend woord?
ik reageerde bijna op chocoladepuddingquote:
chipolatapudding?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik reageerde bijn op chocoladepudding
@jojo: nee, nog nooit van gehoord, sorry
koffiefilter? merk of zo?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik reageerde bijna op chocoladepudding
@jojo: nee, nog nooit van gehoord, sorry
Wat is een mellita-filter?
quote:
quote:Het bekendste systeem is de zg. Mellita-filter. Dit filter is uitgevonden door de uit Dresden afkomstige huisvrouw Melitta Bentz, die hier op 8 juli 1908 patent voor verkreeg. Zij kwam op het idee omdat zij zich ergerde aan koffiedik in de kopjes. Zij bedacht een papieren filter, gemaakt van een vloeipapier uit een schoolschrift van haar zoon, die zij in een metalen schaaltje legde waarin zij gaatjes had geprikt. Toen zij daarop complimenten van haar dameskransje kreeg, besloot zij patent aan te vragen.
Etcetera +1quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:34 schreef Etcetera het volgende:
pudding?
quote:In the British Isles, and some Commonwealth countries, pudding is the common name for dessert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |