Die man klimt bij de bibliotheek omhoog om zo via het dak naar binnen te gaan en daarna zijn algemene kennis te vergroten. Lijkt me logisch.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:14 schreef Etcetera het volgende:
op zich wel mooi, maar ik snap het plaatje met die man niet
en heb je ook een leuker achtergrondkleurtjewit is zo..... wit
Vind m er zelf iets te strak uitzien. Misschien wat meerdere plaatjes die over elkaar heenliggen? Mag wel ietsje rommeliger zeg maarquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:12 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Even tussendoor, ik heb een alternatief bannertje voor de Algemene KennisQuiz in elkaar geflanst... wat vindt men ervan?
[afbeelding]
Vind die huidige best aardig eigenlijk, behalve het lettertype. Maar komt misschien ook omdat ik er aan gewend ben.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:22 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb deze banner in Paint (ja, Paint) gemaakt, dus dingen als een andere achtergrondkleur en een wat rommeliger uiterlijk worden momenteel een beetje lastig (op deze pc heb ik geen Photoshop). Ik kan binnenkort wel een verbeterde versie maken, maar voor nu lijkt me dit een goede oplossing. In ieder geval beter dan de huidige banner, met alle respect voor de maker
Azijn-fantasie?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De volgende:
Azijn mag wettelijk gezien alleen azijn heten als het tussen de 4% en de 15% azijnzuur bevat. Hoe wordt het genoemd als het minder dan 4% azijnuur bevat?
Hè, nou heb ik dorst gekregenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De volgende:
Azijn mag wettelijk gezien alleen azijn heten als het tussen de 4% en de 15% azijnzuur bevat. Hoe wordt het genoemd als het minder dan 4% azijnuur bevat?
Bren!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wodka doe je toch niet in de sla?
Today is a good dayquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bren!!! [afbeelding]
Hoe gaat ie ermee?
En ik doe helemaal niks in de sla!
Fijn om te horen, hoop dat het verder ook een beetje goed met je gaatquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:35 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Today is a good dayMet jou ook alles bien?
En hoe dom kan ik zijn, schaapjes drinken immers geen wodka![]()
Ja hoor, ik heb er na morgen nog maar 3 te gaan en dan ben ik eind november met die troep iig klaar!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Fijn om te horen, hoop dat het verder ook een beetje goed met je gaat![]()
Dan zou ik t moeten weten maar ehhh.... niet dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Raar maar waar, in het noorden van het land wordt azijn ook zo genoemd als het wel azijn mag heten.
Misschien bevoordeel ik het wel de Noord Nederlanders,,,,
vinnik leukquote:
Nog maar even doorzetten dus gelukkigquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb er na morgen nog maar 3 te gaan en dan ben ik eind november met die troep iig klaar!Ik tel de dagen af want haar op mijn kop zou ook wel weer eens leuk zijn met dit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |