Die man klimt bij de bibliotheek omhoog om zo via het dak naar binnen te gaan en daarna zijn algemene kennis te vergroten. Lijkt me logisch.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:14 schreef Etcetera het volgende:
op zich wel mooi, maar ik snap het plaatje met die man niet
en heb je ook een leuker achtergrondkleurtjewit is zo..... wit
Vind m er zelf iets te strak uitzien. Misschien wat meerdere plaatjes die over elkaar heenliggen? Mag wel ietsje rommeliger zeg maarquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:12 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Even tussendoor, ik heb een alternatief bannertje voor de Algemene KennisQuiz in elkaar geflanst... wat vindt men ervan?
[afbeelding]
Vind die huidige best aardig eigenlijk, behalve het lettertype. Maar komt misschien ook omdat ik er aan gewend ben.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:22 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb deze banner in Paint (ja, Paint) gemaakt, dus dingen als een andere achtergrondkleur en een wat rommeliger uiterlijk worden momenteel een beetje lastig (op deze pc heb ik geen Photoshop). Ik kan binnenkort wel een verbeterde versie maken, maar voor nu lijkt me dit een goede oplossing. In ieder geval beter dan de huidige banner, met alle respect voor de maker
Azijn-fantasie?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De volgende:
Azijn mag wettelijk gezien alleen azijn heten als het tussen de 4% en de 15% azijnzuur bevat. Hoe wordt het genoemd als het minder dan 4% azijnuur bevat?
Hè, nou heb ik dorst gekregenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De volgende:
Azijn mag wettelijk gezien alleen azijn heten als het tussen de 4% en de 15% azijnzuur bevat. Hoe wordt het genoemd als het minder dan 4% azijnuur bevat?
Bren!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wodka doe je toch niet in de sla?
Today is a good dayquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bren!!! [afbeelding]
Hoe gaat ie ermee?
En ik doe helemaal niks in de sla!
Fijn om te horen, hoop dat het verder ook een beetje goed met je gaatquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:35 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Today is a good dayMet jou ook alles bien?
En hoe dom kan ik zijn, schaapjes drinken immers geen wodka![]()
Ja hoor, ik heb er na morgen nog maar 3 te gaan en dan ben ik eind november met die troep iig klaar!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Fijn om te horen, hoop dat het verder ook een beetje goed met je gaat![]()
Dan zou ik t moeten weten maar ehhh.... niet dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Raar maar waar, in het noorden van het land wordt azijn ook zo genoemd als het wel azijn mag heten.
Misschien bevoordeel ik het wel de Noord Nederlanders,,,,
vinnik leukquote:
Nog maar even doorzetten dus gelukkigquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb er na morgen nog maar 3 te gaan en dan ben ik eind november met die troep iig klaar!Ik tel de dagen af want haar op mijn kop zou ook wel weer eens leuk zijn met dit weer
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:50 schreef Etcetera het volgende:Bwennie is een dame
ik dacht dat het een verbastering voor Bennie was
sorry![]()
Je hebt meisje veranderd in dame snelle Jellequote:Op zondag 29 oktober 2006 15:50 schreef Etcetera het volgende:Bwennie is een dame
ik dacht dat het een verbastering voor Bennie was
sorry![]()
jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Je hebt meisje veranderd in dame snelle Jelle
Maar ik ben idd vrouwelijk en eentje die veel azijn in dr gerechten gebruikt en t antwoord niet weet. Mogen we een hint?
uhhquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ik had nu graag een man willen zijn eerlijk gezegd...
quote:
Het antwoord daarop schrijf ik wel ik je FB goed?quote:
do, re of mi!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Regenwater![]()
Hint 2,
Na de noord Nederlanders, nu 1 voor de kruiswoordpuzzelaars,
Het is bij dit soort puzzels een vaak gevraagd woord.
wat jij wilquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Het antwoord daarop schrijf ik wel ik je FB goed?
wist ik wel alquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Zo zie je zelf eens hoe verwarrend het is
Nu ben ik ook nieuwschierigquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Het antwoord daarop schrijf ik wel ik je FB goed?
Dan ga ik jou 'ding' noemenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wist ik wel al
ik ga in vervolg iedereen een 'hetje' noemen dat is veel veiliger
Dit gaat bezoekers opleverenquote:
dat magquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan ga ik jou 'ding' noemen
[..]
Kijk en zo lok ik nou mensen naar het FB van Supersheepquote:
Net nu ik allemaal zooi uit m'n FB heb gegooidquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Kijk en zo lok ik nou mensen naar het FB van SupersheepWil het hier best zetten hoor maar het is een quiz en wil het gezellig houden dus daarom maar in het FB van Supersheep
![]()
Sorry Supersheep
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:02 schreef Etcetera het volgende:
mede = honing
stiekem ook nieuwsgierig wordt naar BB
Nou, eens kijken...quote:
Punica! Uit de Punica-oase!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tip 3: nu voor de gelovigen
In de bijbel staat het verhaal over de gekruisigde Jezus, die om zijn dorst te lessen een in .... gedrenkte spons aangereikt kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |