Ja idd...'The Aviator' en 'Gangs of New York' vormden ze ook een team. Nou ja gelijk hebben ze dat ze met elkaar blijven samen werken, er vloeien goede films uit voortquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson, Mark Wahlberg, Martin Sheen, Alec Baldwin.
Hoop vrouwen ook...
En volgens mij is Scorcese nogal weg van DiCaprio
Van de laatste 4 films waarin DiCaprio speelt zijn er 3 van Scorsese.
En raad eens wie er in de eerstvolgende Scorsese film (The Rise of Theodore Roosevelt, 2008) speelt...
jij hebt je ingelezen na de vraag over halloween zekerquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:49 schreef lienelien het volgende:
31 oktober en 1 november
ja, om er zelf een vraag over te stellen, ooitquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jij hebt je ingelezen na de vraag over halloween zeker
Lienelien +1
lolquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, om er zelf een vraag over te stellen, ooit
Ja, ga de OP nóg maar een keer lezen. nooit een post/antwoord editen. Stel, het antwoord was goed geweest, dus je had er hetzelfde staan als ik. Je tijd van posten laat zien dat je eerder was, maar door die edit is er nooit zeker te zeggen wie er nou eerder was met het antwoord.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:49 schreef BrandX het volgende:
Goeie vraag! Ik wacht het antwoord af.
edit: Ach, gokje: oudjaar op 25 december, nieuwjaar op 26 september
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:52 schreef BrandX het volgende:
2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |