Mijn ook. Ik was de allereerste open server die op RC3 draaidequote:Op maandag 8 januari 2007 18:43 schreef Merovingian het volgende:
Barts Server is nu geupdate naar 0.5.0 RC3
Als jij ze hebt aangeraakt, mag ik jou dan aanraken?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:52 schreef Allochtoon het volgende:
Mag ik je aanraken?
Voor 1 miljoen in-game euro'squote:Op maandag 8 januari 2007 20:52 schreef Allochtoon het volgende:
Mag ik je aanraken?
Ach je moet toch wat over hebben voor je fans, ook al zijn ze plebsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:12 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Daar kom ik zelf mijn bed niet voor uit.
Sloeber
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef JapyDooge het volgende:
Ja dus, in slaap gevallen bovenop mn toetsen bord en mn bedrijf was smorgens weg![]()
Natuurlijk niet helemaal 2xquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:38 schreef vanOekelen het volgende:
Even twee vraagjes:
Hoe kan je als je op je eigen pc een server draait je bedrijf zeg maar verlaten (zodat de server op pauze gaat als de laatste andere speler die nog aan het spelen is er mee stopt)? En is het ook mogelijk om als je een save-game hebt van een andere server om zelf een server op te starten en verder te gaan met je eigen bedrijf in plaats van het bedrijf wat bovenaan stond?
edit: Het kan niet op de manier hoe ik wil...
Wat wel kan waar ik achter ben gekomen, je kunt op een pc een dedicated server draaien (dmv het opstarten van openTTD met -D er achter), deze heeft dan geen gebruikers in zich. Als je vervolgens het daar insteld dat je tenminste 1 speler wilt hebben voordat hij op pauze gaat gaat alles zoals ik wil. Alleen wel jammer dat je als je op een pc een server en een client draait je twee keer zoveel processor kracht kwijt bent.
plus dat de dedicated server geen grafische schil hoeft weer te geven. En dan nog, processorkracht bij ttdquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:44 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Natuurlijk niet helemaal 2xOmdat er geen player meedraait
En doe nu eens datzelfde met een map van 2048x2048quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
plus dat de dedicated server geen grafische schil hoeft weer te geven. En dan nog, processorkracht bij ttdEen normale map met een stuk of 400 treinen gebruikt bij mij volgens Taakbeheer 0% processorkracht, met een uitschieter naar 1%...
Ik heb net even dezelfde map in 6 vensters geladen (dus 2400 treinen) en ik gebruik wel tussen de 10% en 20%
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |