Wat is het verschil?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef postmortum het volgende:
je bent geen provinciaaltje , je bent gewoon een lompe friese boer
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:42 schreef Hans_Gielus het volgende:
Ik liep zo het CS Amsterdam uit, wel zo boos kijken want anders zakken ze je rollen.
ben er wel geweestquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:32 schreef Skv het volgende:
Kansloze pauperreacties hier.
Al zal ik zelf ook niet in Friesland willen wonen. Durf te wedden dan minstens de helft van bovenstaande users nog nooit in Friesland is geweest en maar stom stereotypen loopt te melken.
Prutsers, vorm je eigen mening.
Globaal gezien zijn dat ook provincialen. Moet je eens een New Yorker die er geweest is vragen wat ie van Amsterdam vond. "Beautiful village". Ze zien het niet eens als een echte grote stad.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:11 schreef Steinberger het volgende:
Achja de randstad heeft ook niet veel om trots op te zijn
Het stelt ook geen ene fuck voor. Maar ook Amsterdammers moeten hun zelfvertrouwen ergens uit zien te halen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:20 schreef allblack het volgende:
[..]
Globaal gezien zijn dat ook provincialen. Moet je eens een New Yorker die er geweest is vragen wat ie van Amsterdam vond. "Beautiful village". Ze zien het niet eens als een echte grote stad.![]()
Leeuwarden ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef bersenka het volgende:
kut fries![]()
maar in sneek praten ze gewoon normaal NL zover ik weet?
Misschien had hij wel een hoed op een grasspriet tussen z'n tanden en een hooivork in z'n klauwen, weet jij veel wat ze daar onder "mode" verstaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:30 schreef SadKingBilly het volgende:
Sorry, maar je bent een provinciaaltje. En kennelijk is het aan je gezicht te zien
overigens komt mijn halve familie uit friesland dus heb er zelf ook wel wat van, gelukkig woon ik in 'big city' Zwolle..
Jij kan het goedpraten met vlaaiquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef fraubitch het volgende:
[imsert limburg accentje]
ik heb nooit nergens lanst van hoor
[/imsert limburgs accentje]
[insert limburg accentje]quote:
Welke smaak ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[insert limburg accentje]
Stukje hebben?![]()
[/insert limburgs accentje]
[insert limburg accentje]quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[insert limburg accentje]
abrikoos of kersen![]()
![]()
![]()
[/insert limburgs accentje]
Jij was een Limbo toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Blijf vanaf vandaag binnen je eigen landgrenzen wil je, kutboer.
Sterftquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:44 schreef opgebaarde het volgende:
Friesland, Groningen, Limburg en Zeeland wegketsen, wij blij, zij blij!
Dan hou je alleen nog maar berbers en negers over... Waar moeten de hard werkende boeren dan werken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:44 schreef opgebaarde het volgende:
Friesland, Groningen, Limburg en Zeeland wegketsen, wij blij, zij blij!
Nooit.quote:
De Nederlandse economie kan goed draaien op Flevoland, het hoge BrEeZaHgehalte die alles kopen wat los en vast zit is afdoende heur.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:38 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Dan hou je alleen nog maar berbers en negers over... Waar moeten de hard werkende boeren dan werken?
Zo te zien zijn die boeren het er roerend mee eens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:47 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind dat ze rond friesland een mooi breed kanaal mogen graven zodat wij er geen last meer van hebben...
Ze hebben een eigen taal, eigen volkslied en willen ook nog speciale lessen en dat fries daar de eerste taal is.
Lijkt mij reden genoeg om snel te beginnen met graven...
Ow ja, voor limburg kan dat ook gaan beginnen...
I rest my case...quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zo te zien zijn die boeren het er roerend mee eens.![]()
http://www.nu.nl/news/867(...)elijk_worden%27.html
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:10 schreef dialMforMonkey het volgende:
Jullie snappen gewoon niet hoe heerlijk het is om binnen een straal van 100 meter geen buren te hebben.
Woon jij wel helemaal alleen op de prairiequote:Op donderdag 2 november 2006 19:10 schreef dialMforMonkey het volgende:
Jullie snappen gewoon niet hoe heerlijk het is om binnen een straal van 100 meter geen buren te hebben.
Nee, in Fryslân heb je gewoon wat meer ruimte! Dat is wat anders dan met z'n tienen in een turkenflat, toch?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:13 schreef Grimm het volgende:
[..]
Woon jij wel helemaal alleen op de prairie
Nee, met s'n tienen in een flat is koel, veel gezelligheid!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Nee, in Fryslân heb je gewoon wat meer ruimte! Dat is wat anders dan met z'n tienen in een turkenflat, toch?
Het eerste goede punt van friesland.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Nee, in Fryslân heb je gewoon wat meer ruimte! Dat is wat anders dan met z'n tienen in een turkenflat, toch?
hmmmmm, iemand zegt "nooit....." en dat maakt van hem gelijk een opvliegende marokkaan? ... , en jij zoekt overal wat achter, jood zeker? .........quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow, dat dacht ik, sorrie hoor. Wat ben je opvliegend, Marokkaan zeker?
Hoe kan een turkenflat koel zijn?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee, met s'n tienen in een flat is koel, veel gezelligheid!
Die kudtboeren ook altijd met hun vooroordelen...
Heel simpel, als ze geen geld meer hebben om de rekeningen te betalen, wordt het gas en elektrisch vanzelf afgesloten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:51 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Hoe kan een turkenflat koel zijn?
We zullen de afsluiting is ff open zetten, kijken of je het dan nog zegt...quote:
Hiermee geef je aan dat je titel niet klopt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:42 schreef Hans_Gielus het volgende:
Ik liep zo het CS Amsterdam uit, wel zo boos kijken want anders zakken ze je rollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |