of gewoon uit de pot met een lepeltje.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:34 schreef klappernoot2000 het volgende:
pindakaas is soms wel smakelijk, alleen als je er teveel van op je brood smeert krijg je je kaken niet meer van elkaar..![]()
Dat vind dan weer persoonlijk smerigquote:
Nee, pindakaas blijft plakken in je basepipequote:Op zondag 29 oktober 2006 13:39 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ze stoppen cocaine in Pindakaas
Dat pleit niet voor de pindakaas.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vond dat eerst ook cancer smerig, maar nu vind ik het wel matig tot lekker
gefeliciteerdquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb nu een bruine boterham met pindakaas en suiker
Mensen die boter onder hun pindakaas smerenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:52 schreef vLAAIVAAI het volgende:
Pindakaas heerlijk ja erg verslavens vooral met een laagje boter en suiker
En ik mijn zorgverzekering betalen zodat jij je diabetesmedicijnen krijgen kunt!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb nu een bruine boterham met pindakaas en suiker
sigaretten toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef Ferdo het volgende:
Omdat Calvé en de andere fabrikanten er stiekem allerlei verslavende bestanddelen in stoppen.![]()
Leuk voor op je lul?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef Ferdo het volgende:
Omdat Calvé en de andere fabrikanten er stiekem allerlei verslavende bestanddelen in stoppen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |