Kim Sevius...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:06 schreef stifmeister18 het volgende:
Vet ik ga denk ik even kijken!![]()
Zijn dr nog meer van de partij? Zo ja? nog tips? (m'n eerste rally waar ik ga kijken)
ik zou liever zelf rijden..quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:43 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik vind et lache...Verkiezingsstunt of niet, hij doet hetgene waar veel mannen van dromen. Meejakkeren in een rallywagen
Heb je toevallig ook nog tips waar het leuk is om te staan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef Impry het volgende:
Een aantal voorrijd auto's:
01 Clemens Rommers Nissan Sunny GTR
5 min Joop Schouten MG Metro 6R4
H1 Kevin Furber Peugeot 205 T16
H2 Martin Häring Opel Manta 400
H3 Hans-Jochim Frenz BMW M5
H4 Dick Beulink Opel GT
En dan het echte deelnemersveld:
Erik Wevers - Toyota Corolla WRC (met Balkenende als navi)
Rene Kuipers - Toyota Corolla WRC
Jan Nijhof - Toyota Corolla WRC
Ger Haverkate - Skoda Octavia WRC
Jeroen Laarhuis - Subaru Impreza WRC
Jan de Winkel - Renault Clio Super 1600
Verder een heel stel BMW 325i's en Volvo's (bijv. 240Turbo's, waaronder Kim Sevius) die ook altijd wel voor spectakel zorgen.
Complete deelnemerslijst is hier te vinden:
http://www.twenterally.nl(...)matie_deelnemers.php
Waarom heeft ie een surfboard op het dakquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:01 schreef Suikermais het volgende:
Toch mooi dat ik dan erg in de buurt woon...
Maar eerlijk gezegd ga ik voor de Peugeot 205 T16 van Kevin Furber. 910 kilo en 450 pk..
[afbeelding]
Juistum, speciaal daarvoor ga ik er ook naar toe!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:01 schreef Suikermais het volgende:
Toch mooi dat ik dan erg in de buurt woon...
Maar eerlijk gezegd ga ik voor de Peugeot 205 T16 van Kevin Furber. 910 kilo en 450 pk..
[afbeelding]
Ligt er aan wanneer je gaat. Zaterdag is 't zeg maar een gewone rally. Proefen op verschillende locaties rondom Hengelo. Zondag is 't een rondkoers op 't industrieterrein Twentekanaal. Das een echte publieksproef. Veel auto's die je meerdere keren langs ziet komen incl. dwarser dan dwars gaande Opels..Bmw's..Volvo's...en nog allerlei andere 'rommel'...quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:31 schreef stifmeister18 het volgende:
En hoever sta je ongeveer van de route af?
Sneller zelfs. Op het Eurocircuit klokte Matti Alamäki tijdens de trainingen op vochtig gravel 2.54 sec!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:21 schreef Impry het volgende:
Zonder dollen, ding had in z'n toptijd een acceleratie van 0-100 in 2.9sec. Wil best vooruit dus
Dat is bij rallyracing, net iets anders, maar qua auto's zal er weinig verschil in hebben gezeten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sneller zelfs. Op het Eurocircuit klokte Matti Alamäki tijdens de trainingen op vochtig gravel 2.54 sec!
Helaas mogen ze niet meer in competitieverband meedoen.
Rallycross idd. Maar het was gewoon dezelfde groep B auto. In die periode was de groep B net verboden voor de rallysport en ging men in de rallycross deze auto's gebruiken, zoals de 205 T16, de Lancia S4, de Ford RS200, Metro 6R4... De enige keren dat deze auto's in Nederland in competitieverband zijn gebruikt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:12 schreef Impry het volgende:
Dat is bij rallyracing, net iets anders, maar qua auto's zal er weinig verschil in hebben gezeten.
Was zaterdag naar de Condroz in België geweest, was erg mooi. Wel megadruk!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Impry, ben je al terug? Ik popel om je beelden
Elk land heeft zo zijn eigen charmes, er komen redelijk vaak buitenlanders naar NL toe omdat ze die proeven ook zo mooi vinden. Zo was er afgelopen weekend een hele 205-bende vanuit Engeland hier naartoe gekomen om te rijden. Ook was er een Pools equipe, dit alles zal echt niet zijn omdat de proeven zo kansloos zijnquote:Op zondag 5 november 2006 19:50 schreef eer-ik het volgende:
ik vind het ook altijd wat laf.
Rally hoort in de bossen enzo, ruig terrein.
Mooie foto's, wat voor camera/lenzen gebruik je?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:23 schreef Deimos000 het volgende:
mini-media was ook weer volop aanwezig. Dit maal met dubbele persaccreditatie
balkenende in de WRC:
[afbeelding]
[afbeelding]
van Winkel in de greppel
[afbeelding]
Verschuren
[afbeelding]
en een willekeurige foto van de sprint
[afbeelding]
|
|