250-300 euro. is de meerprijs van nieuw kopen het eventueel ook nog waard? dicht bij mij in de buurt zijn iig 2 winkels die LC en Squier verkopenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Squier is wel aardig, maar in die prijsklasse wordt inderdaad LC wel iets meer gewaardeerd!
Blijf in ieder geval weg van Stagg!
Wat is je budget?
ik had er een nieuw voor 170quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:23 schreef VaderJacob het volgende:
Voor 300 euro heb je een leuke nieuwe LC![]()
Geen id wat het is. Ik zou zelf eerder voor een LC gaan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:33 schreef punkjunk het volgende:
Ik zie dat mupo (misschien kent iemand het, ik vind het een vette kut zaak) telecasters van Squier voor 200 euro verkocht worden, het zijn wel Affinity Telecasters, is dat Affinity nog iets bijzonders ofzo?
WTF afzichtelijk................ toch veel beter dan zo'n saaie zwarte kast!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:22 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Neuh, maar heb ze afzichtelijker gezien hoor!
Ik noem bv een Orange:
[afbeelding]
Check ook even die debiele gitaren die daarachter hangen.
Oe, meteen fipo en tvp![]()
Mupo is helemaal geen kutzaak.. daar heb ik ook wel eens wat vandaan gehaaldquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:33 schreef punkjunk het volgende:
Ik zie dat mupo (misschien kent iemand het, ik vind het een vette kut zaak) telecasters van Squier voor 200 euro verkocht worden, het zijn wel Affinity Telecasters, is dat Affinity nog iets bijzonders ofzo?
Ja ik ben een vrouwquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of vrouw, of raar, is mijn conclusie...![]()
Kijk eens bij de HKU.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef imported_sphinx het volgende:
aangezien dit topic stikt van de muzikanten, (duh) stel ik hier ff een vraagje:
ik wil later graag een opleiding doen die iets met muziek ofzo te maken heeft, ik denk momenteel in de richting van geluidstechnicus / zo'n figuur die in de studio dingen opneemt, je weet wel![]()
(ik ben inderdaad erg goed in dingen uitleggen) maar ik heb geen idee wat ik waar moet zoeken.
haha, die vent van Mupo, johnny? das een toffe gozer, maar die is van de drums, die vent van die gitaren das echt een ramp van een gozerquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Mupo is helemaal geen kutzaak.. daar heb ik ook wel eens wat vandaan gehaald.
Maar mijn gitaar heb ik bij Mels vandaan.
neh.. lijkt me eigenlijk niet wat ik zoek ..quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:42 schreef Maaark het volgende:
[..]
Kijk eens bij de HKU.
Daar volg ik momenteel een basisopleiding Music Composition & Production en bevalt me goed.
Die gast met bijna geen haar heeft een fucking bijdehande bekquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:59 schreef punkjunk het volgende:
[..]
haha, die vent van Mupo, johnny? das een toffe gozer, maar die is van de drums, die vent van die gitaren das echt een ramp van een gozer
mels is inderdaad wel tof, stiekem de grootste fender dealer van nederland
mijn gitaar komt ook van mupo, eveneens als me versterker, omdat ze redelijk goedkoop zijn
Iets beters vind je waarschijnlijk nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
neh.. lijkt me eigenlijk niet wat ik zoek ..
Google rockacademie (Tilburg, volgens mij) eens.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
neh.. lijkt me eigenlijk niet wat ik zoek ..
"Doggystyle rockers" "Metaldogs"quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu zijn we nog stees opzoek naar een bandnaam en dat zuigt
"Support Act"
zal wel mooi op de aankondiging van een optreden staan![]()
Buhquote:
Dat hadden we dus al een aantal keerquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Buh!.
Bandnamen verzinnen is echt kut, heb je eindelijk een geniale... is die al in gebruik.
Dát is een gave naamquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat hadden we dus al een aantal keer
maar we zijn er uit
en niet in gebruik
én geniaal
[afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |