Nee ik weet honderd procent dat het mocro's zijn, is een bepaald groepje dat altijd in laakkwartier hangt volgens een aantal getuigen die ook door de politie gezocht wordenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:48 schreef poepeneesje het volgende:
Weet je het wel zeker dat het Mocro's waren, anders heb je straks weer een probleem erbij.
Youssef, koe dat je bent kom niet lullen wat je monocultuur, ben zelf ook niet 100 hollands dus stop met die shit, en genoeg vrienden van mij zijn turks, maroc, iraans en al die shit dus kom niet met die shitquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:49 schreef Youssef het volgende:
Ze hebben je wel behoorlijk gematst met dat raam met je monoculturele kutkop![]()
Radio heeft me 300 gekost, een rockford fosgate mp3 cd/dvd spelerquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Symphatiek juist van ze: je raam heel gelaten en je echt belangrijke/dure spullen laten liggen![]()
Maakt geen lawaai.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:52 schreef releaze het volgende:
Ik vind het wel een lache actieWat is het voordeel voor die gasten om het raam eruit te snijden ipv dat ding open te breken?
ja, je zegt het zelf al een beetje hequote:Op zondag 29 oktober 2006 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
turks, maroc, iraans en al die shit dus kom niet met die shit
Als je het raam op de goede manier inslaat/duwt maakt het ook amper lawaaiquote:
Probeer op die manier tot Youssef door te dringen..quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, je zegt het zelf al een beetje he
Nee word niet vergoedquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je het raam op de goede manier inslaat/duwt maakt het ook amper lawaai![]()
@TS: valt het binnen je verzekering?
Dat is goed kut danquote:
En nu?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
en genoeg vrienden van mij zijn turks, maroc, iraans en al die shit dus kom niet met die shit
Weet je alvast wat je op je verlanglijstje kunt zettenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die komen alleen op 13 maart als ik weer jarig ben
En tot die tijd zelf zingenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Weet je alvast wat je op je verlanglijstje kunt zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat ga je met die knuppel doen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgende week ga ik dus me auto daar weer neer zetten met iets moois in me wagen en kga een nacht posten in een andere auto met een knuppel, andere vriend helpt ook mee en dan gaan we in 2 wagens in de buurt staan een nacht
Politie kan me verrottenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En wat ga je met die knuppel doen?![]()
Van de politie mag je ook die bi-culturelen niet slaan!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |