Een 7. En als je je gewoon heel erg druk maakt, ga je vanzelf wel bijna out, pijn of geen pijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:47 schreef CherryLips het volgende:
oeh, tof!
Hoe pijnlijk is het op de schaal van 1 tot 10?.
ben zonder pleister de nacht door gekomen en heb m nog erin zitten.... dinsdag gelijk naar de piercer...quote:Op zondag 31 december 2006 02:12 schreef TheSorrow het volgende:
Als je hem er alleen van de buitenkant in kan krijgen zou ik op dit moment voor die keuze kiezen, en doe dan gewoon een pleister op je neus als je echt bang bent dat ie er weer uitgaat.. Die zit dan niet direct op de wond, en je piercing blijft er waarschijnlijk beter door in de plaats... Ik had op dit moment zoiets ook gedaan in jouw positie... van een avondje een pleister (niet eens goed op de wond zelf) ga je heus niet dood
je eerste?quote:Op zondag 31 december 2006 18:29 schreef Miss_S het volgende:
zit er ook over te denken om een piercing te nemen
gewoon n keer doen als je weinig te doen hebt en toch al in de buurt van de shop.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:18 schreef Miss_S het volgende:
ik twijfel niet echt maar ben te lui om al een afspraak te gaan maken
Was net mn neus aant schoonmaken met water&zout, kom ik er achter dat t staafje in mn nieuwe piercing, gewoon veel te kort is ook...quote:Op zondag 31 december 2006 09:49 schreef daeri het volgende:
[..]
ben zonder pleister de nacht door gekomen en heb m nog erin zitten.... dinsdag gelijk naar de piercer...![]()
Heb die periode ook zo'n ruim 2 mnd gehad dat ik een tepelpiercing wilde maar zit er nog steeds niet in. Vind het mooi maar nu is het weer naar de achtergrond geraakt. Durfde ook niet echt.quote:Op zondag 31 december 2006 18:56 schreef Dwan het volgende:
[..]
je eerste?
als je het mooi vindt, gewoon doen op een leuk spontaan moment.
het is/word iets wat van jou is en bij jou hoort, ookal zeggen veel dat iedereen met een piercing loopt.
nou en......
Mijn advies, als je je lekker voelt, gewoon doen.
Als je t niet leuk meer vindt haal je m er gewoon uit en groeit t dicht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb die periode ook zo'n ruim 2 mnd gehad dat ik een tepelpiercing wilde maar zit er nog steeds niet in. Vind het mooi maar nu is het weer naar de achtergrond geraakt. Durfde ook niet echt.![]()
Had het mijn broertje verteld, die vond dat ik niet moest twijfelen en gewoon doen. Heb nog gekeken naar piercingshops maar ja. Uiteindelijk dus nog niet van gekomen.
Wilde het juist niet in een impuls doen anders zou ik spijt krijgen denk ik.![]()
Istie niet zo gezwollen ómdat het staafje eruit gevallen is? Dat vind je neus ook niet echt fijnquote:Op maandag 1 januari 2007 22:22 schreef daeri het volgende:
[..]
Was net mn neus aant schoonmaken met water&zout, kom ik er achter dat t staafje in mn nieuwe piercing, gewoon veel te kort is ook...mn neus is zo opgezwollen dat t staafje gewoon veel te kort is
dus dat t misschien maar goed is geweest dat ie eruit geflikkerd was, en dat ik nu dus niet iets knellends erin heb zitten... morgen naar de piercer.
Ik heb geen idee... t staafje is iig te kort voor de zwelling. steekt halve milimeter uit ongeveer.. kan t schroefdraad nog net zien zitten...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Istie niet zo gezwollen ómdat het staafje eruit gevallen is? Dat vind je neus ook niet echt fijn![]()
Mijn conch is ineens helemaal blij aan het doen, bult is plotseling weg, komt geen prut meer uitNet even een korter staafje ingedaan, hoop dat dat scheelt met de pijn (volgens mij wel
) Ik ben blij
![]()
Ben vandaag bij n piercer geweest, heeft hele gedoetje terug gezet, en aangedraait met n tang... (vorige piercer deed t gewoon met dr handen)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zorgen dat je er zo veel mogelijk van af blijft daeri, alleen schoonmaken met water en zeezout en zo snel mogelijk de piercer ernaar laten kijken
Sterilon werkt prima hoor als het echt viezig is. Ik zou er alleen niet te lang mee doorgaan omdat het ook uitdroogtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:27 schreef daeri het volgende:
[..]
Ben vandaag bij n piercer geweest, heeft hele gedoetje terug gezet, en aangedraait met n tang... (vorige piercer deed t gewoon met dr handen)
en er vanaf blijven doe ik wel, maar schoonmaken met water en zeezout werkt gewoon echt niet bij mij, zeker niet als het ontstoken is, ik ga na deze 5 dagen zout gewoon weer over op sterilon voordat ik weer n heel gezwel op mn neus heb zitten.
ging prima bij mn andere 'gat' en sterilon werkt idd prima, maar alle piercers raden het af.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Sterilon werkt prima hoor als het echt viezig is. Ik zou er alleen niet te lang mee doorgaan omdat het ook uitdroogt
Wat een goede tips heb ik af en toe toch hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:56 schreef daeri het volgende:
[..]
ging prima bij mn andere 'gat' en sterilon werkt idd prima, maar alle piercers raden het af.
Lol, je zit vol met goede tips...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat een goede tips heb ik af en toe toch he.
OT,binnenkort een neuspiercing erbij.
Wat ik zeg, zolang je er niet te lang mee doorgaat kan het geen kwaad. Ik ken echter gevallen van mensen die wékenlang sterilon gebruikten, en dan klagen dat het niet wil helenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:56 schreef daeri het volgende:
[..]
ging prima bij mn andere 'gat' en sterilon werkt idd prima, maar alle piercers raden het af.
Volgens mij staat er ook in de bijsluiter oid dat je het niet te lang moet gebruiken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Wat ik zeg, zolang je er niet te lang mee doorgaat kan het geen kwaad. Ik ken echter gevallen van mensen die wékenlang sterilon gebruikten, en dan klagen dat het niet wil helen
Ik heb sterilon ook weken gebruikt, omdat t zo erg ontstoken was.. op t laatst wel steeds met ff n pauze, zodat er een mooi korstje op kon komen enzo.. Ik ga iig niet meer kloten met adviezen enzo, en gewoon lekker doen wat ik denk dat goed is voor mn lichaam.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Wat ik zeg, zolang je er niet te lang mee doorgaat kan het geen kwaad. Ik ken echter gevallen van mensen die wékenlang sterilon gebruikten, en dan klagen dat het niet wil helen
Ben blij dat mijn industrial niet zo erg wasquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef einfach_mich het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag een industrial laten zetten. Eerst twee staafjes/pinnetjes, waar na een aantal weken dan één staafje doorheen kan. Dat deed eigenlijk nog best even pijn en het ging ook aardig bloeden.![]()
Maar nu is het onderste gaatje (zeg maar, dat bijna halverwege de oorschelp zit) gigantisch aan het ontsteken. M'n oor 'klopt' gewoon en het doet best wel veel pijn zonder dat ik er aan kom. Het staafje wat draaien wil dus eigenlijk niet meerHet lijkt nu net alsof het staafje te kort is door de zwelling die er nu zit. Wat kan ik daar aan doen? Gewoon even afwachten tot de zwelling afneemt of terug naar de piercingshop en vragen of ze daar een nieuwe/langere in kunnen zetten?
Best vreemd trouwens, volgens mij klopt de hoek waarin de onderste (nu ontstoken) gezet is helemaal niet. Die zit in principe horizontaal... lijkt me nog een hele toer om daar straks diagonaal een staaf in te zetten.
Hehe, met het slapen had ik wel rekening gehouden. Ik slaap altijd op m'n linkeroor en dus zit de industrial rechts (ook de plek waar ik 'm hebben wilde hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn industrial niet zo erg wasAlleen 1,5 week niet goed kunnen slapen
Op 1 oor
Heb je toendertijds tegen je piercer/ster gezegd dat je er later een industrial in wou laten zetten? Ik heb mijn industrial gewoon in één keer gezet zodat er gelijk één lange staaf doorheen kon en me onderste gaatje is daarom ook in een licht schuine hoek gepierct.quote:Best vreemd trouwens, volgens mij klopt de hoek waarin de onderste (nu ontstoken) gezet is helemaal niet. Die zit in principe horizontaal... lijkt me nog een hele toer om daar straks diagonaal een staaf in te zetten.
Waarom is ie eigenlijk in 2 delen gezet dan, ipv meteen de industrial?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef einfach_mich het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag een industrial laten zetten. Eerst twee staafjes/pinnetjes, waar na een aantal weken dan één staafje doorheen kan. Dat deed eigenlijk nog best even pijn en het ging ook aardig bloeden.![]()
Maar nu is het onderste gaatje (zeg maar, dat bijna halverwege de oorschelp zit) gigantisch aan het ontsteken. M'n oor 'klopt' gewoon en het doet best wel veel pijn zonder dat ik er aan kom. Het staafje wat draaien wil dus eigenlijk niet meerHet lijkt nu net alsof het staafje te kort is door de zwelling die er nu zit. Wat kan ik daar aan doen? Gewoon even afwachten tot de zwelling afneemt of terug naar de piercingshop en vragen of ze daar een nieuwe/langere in kunnen zetten?
Best vreemd trouwens, volgens mij klopt de hoek waarin de onderste (nu ontstoken) gezet is helemaal niet. Die zit in principe horizontaal... lijkt me nog een hele toer om daar straks diagonaal een staaf in te zetten.
No offense, maar dat klinkt wel heel pussy allemaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:31 schreef einfach_mich het volgende:
Ik heb gezegd dat ik een industrial wildeDe reden waarom ze eerst twee aparte staafjes zetten was omdat ze nogal wat negatieve reacties kregen van diegenen bij wie ze in één keer de staaf hadden gezet (voornamelijk met slapen schijnt dat een drama te zijn). Na zo'n 2 weken zou ik terug kunnen komen om alsnog de staaf er in te zetten - als het oor wat 'bekomen' was.
Ik ben vanmiddag even langsgeweest en ik heb er nu 10mm staafjes ingekregen. Zo heeft de zwelling even wat meer ruimte (dat ene staafje zat ook echt klem). Tevens gevraagd of dat nou wel goed kwam met de hoek, maar daar hoefde ik me geen zorgen om te maken. Door de zwelling leek het zo, maar als dat straks af zou nemen en ik de staaf erin zou zetten, dan zou er geen probleem zijn.
M'n piercer had het nog nooit meegemaakt dat het zo enorm was gaan ontsteken. Er waren wel eens eerder problemen geweest met oorpiercingen, maar niet met dit type.
Maar weer even aankijken hoe het gaatDe pijn is in ieder geval al minder
Ben bij dare2wear geweest, ben er niet zo tevreden over om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 21 december 2006 17:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
www.dare2wear.info , is de beste![]()
![]()
En waar zit die vieze vrouw dan ergens in Amsterdam? Was dat vlakbij Rembrandtplein?
Ik hoop voro je dat de piercings niet vand ezelfde kwaliteit zijn als de tattoo'squote:Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef daeri het volgende:
Voortaan reis ik ook maar helemaal af naar oud-beierland voor een piercing denk ik.![]()
De site van hen; http://www.piercingentattoostudio.nl/
het is n piering topic niet een tattoo topic, en ik heb geen interesse in tattoo´s dus daar heb ik ook niet naar gekeken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik hoop voro je dat de piercings niet vand ezelfde kwaliteit zijn als de tattoo's![]()
Dus het is geen goede shop omdat ze je piercing niet met een tang hebben aangedraaid? Wat een onzin! Piercings kunnen prima met de hand of met een tang worden aangedraaid. Door je eigen bewegingen raken piercings ook wel eens los, dit voorkom je door dagelijks piercings (met schroefdraad) zelf weer aan te draaien en heeft geen donder te maken met wel of geen goede piercer. Daarbij is sterilon voor piercings veel te sterk, het dood alle bacterien.. ook de goede die helpen bij genezing en zorgen ervoor dat je huid uitdroogt. Bij een fikse ontsteking een dag of 3 gebruiken, 2 maal daags en dan stoppen. Vervolgens gewoon verder met zeezoutoplossing weken, niet met vieze vingers er aan komen of unicura zeep gebruiken om de boel te reinigen. Je zou zelfs nog kunnen kiezen voor sprayen met calendulan spray, deze is beter dan sterilon vanwege het soort alcohol wat er in zit.. calendulan is milder voor de huid en geeft hetzelfde effect.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef daeri het volgende:
Ben bij dare2wear geweest, ben er niet zo tevreden over om eerlijk te zijnze heeft wel goed gepierced enzo, maar ze had mn spikies helemaal niet met n tang vast gezet, waardoor die ene er dus al uit viel na 2 dagen. had ze nu dinsdag bij n andere piercer vast laten zetten, en nu ging t wel met n tang.
Koop een gewoon ringetje, en plaats t over je lip, en dan kijken of je het mooi vindt.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:54 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook al een tijdje aan het twijfelen over een piercing. Ik wil graag een gaatje net onder het midden van mn onderlip zodat ik er een ringetje in kan doen die dan over mn lip heen zit, of dat ik een knopje onder mijn lip heb. Geen idee hoe zo'n ding heet. Er zijn alleen een paar dingen die me tegenhouden:
- Ik val al flauw bij bloedprikken
- Ik mag het niet op mn werk (nu is dit wel maar een zaterdagbaantje)
- Mijn ouders zijn er absoluut op tegen (en ik wil in de weekenden eigenlijk nog wel graag naar huis)
- Ik heb geen idee of het me staat.
Dus ik twijfel nog.
Weet er iemand nog een goede piercingshop in Maastricht?
Ik zei dat ze prima gepierced had, maar dat de sieraden niet goed zaten vast gedraait... die ene was er al uitgeflikkerd, en toen ik bij die andere piercer zat ging ze de andere er ook uit halen, en die had ook niet lang meer geduurt voordat ie eruit viel zei ze.. (die heb ik sinds die vorige eruit was gevallen elke dag 3x aangedraait trouwens.)quote:Op zondag 7 januari 2007 01:01 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Dus het is geen goede shop omdat ze je piercing niet met een tang hebben aangedraaid? Wat een onzin! Piercings kunnen prima met de hand of met een tang worden aangedraaid. Door je eigen bewegingen raken piercings ook wel eens los, dit voorkom je door dagelijks piercings (met schroefdraad) zelf weer aan te draaien en heeft geen donder te maken met wel of geen goede piercer. Daarbij is sterilon voor piercings veel te sterk, het dood alle bacterien.. ook de goede die helpen bij genezing en zorgen ervoor dat je huid uitdroogt. Bij een fikse ontsteking een dag of 3 gebruiken, 2 maal daags en dan stoppen. Vervolgens gewoon verder met zeezoutoplossing weken, niet met vieze vingers er aan komen of unicura zeep gebruiken om de boel te reinigen. Je zou zelfs nog kunnen kiezen voor sprayen met calendulan spray, deze is beter dan sterilon vanwege het soort alcohol wat er in zit.. calendulan is milder voor de huid en geeft hetzelfde effect.
Ik heb er anders nog nooit last mee gehad dat ze zo maar los gingen... dus om je daar nou persoonlijk op aangevallen te voelenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:09 schreef MM-Luna het volgende:
Die sieraden van mij draai je ook gewoon los, ondanks dat ik ze altijd vast draai. Bovendien kun je vanaf dag 1 al voorzichtig aandraaien, met schone handen dat wel. Ook sieraden aangedraaid met tang kunnen los gaan, net zo snel als sieraden die met de hand zijn aangedraaid, dus om daar nu een shop op neer te halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |