abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45217245
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:33 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Net dus ff langs geweest...beide rond de 200¤ Aardig prijzig
Pfff dat is toch niks, als je je bedenkt dat je er je hele leven blij mee bent
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_45217399
En er een half jaar voor sparen duurt zeker te lang? Stel je voor dat je je bedenkt Of eigenlijk is het dan maar beter dat je ze toch nog niet had laten zetten
Saartje
pi_45217479
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Pfff dat is toch niks, als je je bedenkt dat je er je hele leven blij mee bent
True, true Maar ik wil ze het liefst z.s.m En zoveel verdien ik niet, aangezien ik alleen op zaterdag werk, en doordeweeks op school zit... Maarja, ze komen er wel, dat is 1 ding wat zeker is.... ff mn loon afwachten deze maand, en dan misschien de eerste al
† The 3 Kings †
pi_45227224
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hehe, dat terug zetten van je staafjes kun je denk ik vergeten
Inmiddels gedaan. De arts zei ook al dat het niet zo snel dicht zou groeien, dus binnen 3 dagen moest dat zeker mogelijk zijn ze weer terug te zetten. Appeltje-eitje eigenlijk, klein vliesje zat er over heen
pi_45227696
Damnit.. is er geen algemeen tattoo topic of kijk ik met mijn beide neuspiercings de verkeerde richting op?
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:42:34 #256
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_45230891
an urge to help mankind overcomes me
pi_45233313
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:30 schreef MM-Luna het volgende:
Damnit.. is er geen algemeen tattoo topic of kijk ik met mijn beide neuspiercings de verkeerde richting op?
Excuses, excuses
† The 3 Kings †
pi_45279837
hoiii mensen!!
ik wil ook een piercing whoehoe!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:26:19 #260
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_45280474
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:03 schreef Duizendpootje het volgende:
hoiii mensen!!
ik wil ook een piercing whoehoe!
waar?
an urge to help mankind overcomes me
pi_45281474
ik wil een anti helix, vind die zo mooi!
pi_45594239
Ik heb afgelopen donderdag een wenkbrauwpiercing laten zetten (staafje), nou ontdek ik vanmorgen dat ik een soort van blauw oog heb: een gelige vlek tussen m'n wenkbrauw en waar m'n ooglid begint. Zat een beetje rond te lezen en het schijnt vaker voor te komen, hoe zijn de ervaringen hier? Nou maar hopen dat het niet erger wordt
pi_45828212
Is het eigenlijk mogelijk, gebruikelijk en ook béter om 'gewone' oorgaatjes te laten piercen in plaats van schieten?
I had a signature once. It was awful.
pi_45828302
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk, gebruikelijk en ook béter om 'gewone' oorgaatjes te laten piercen in plaats van schieten?
Is altijd beter ja Ik heb mijn 'gewone' oorgaatjes vorig jaar ook eens goed laten piercen, na jaren ge-etter omdat ze vroeger geschoten waren.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_45828337
Ik heb mijn tweede set gaatjes bij laten schieten. Niet echt piercen dus, maar het is wel een doorboring van de huid voor een sieraad, maar dan niet met een naald . En ben nog steeds de trotse eigenaresse van een mooi genezen en gezonde navelpiercing . Net een nieuw sieraad gekocht: een hartje . nu doen mijn oren nog wel best zeer als ik ze draai, maar het zal met een paar dagen sterilon en wassen met uni cura wel soepeler gaan ^^.
pi_45828369
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:58 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb mijn tweede set gaatjes bij laten schieten. Niet echt piercen dus, maar het is wel een doorboring van de huid voor een sieraad, maar dan niet met een naald . En ben nog steeds de trotse eigenaresse van een mooi genezen en gezonde navelpiercing . Net een nieuw sieraad gekocht: een hartje . nu doen mijn oren nog wel best zeer als ik ze draai, maar het zal met een paar dagen sterilon en wassen met uni cura wel soepeler gaan ^^.
Aight, vandaar pijn lijden in je msn naam.... Maar gaatjes schieten valt toch wel mee?
† The 3 Kings †
pi_45828708
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
Aight, vandaar pijn lijden in je msn naam.... Maar gaatjes schieten valt toch wel mee?
Ja hartstikke maar dat draaien ging ff kut . En het doet toch wel beetje zeer .
pi_45828773
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:09 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ja hartstikke maar dat draaien ging ff kut . En het doet toch wel beetje zeer .
Awww
† The 3 Kings †
pi_45829199
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:57 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Is altijd beter ja Ik heb mijn 'gewone' oorgaatjes vorig jaar ook eens goed laten piercen, na jaren ge-etter omdat ze vroeger geschoten waren.
Heeft dat zin? Om gaatjes die alsmaar blijven etteren en pijn doen nog eens te laten piercen? Mijn achterste gaatjes willen namelijk gewoon maar niet netjes genezen (en ik heb ze sinds juli 2004).
pi_45829341
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft dat zin? Om gaatjes die alsmaar blijven etteren en pijn doen nog eens te laten piercen? Mijn achterste gaatjes willen namelijk gewoon maar niet netjes genezen (en ik heb ze sinds juli 2004).
Ik zou ze dan dicht laten groeien en opnieuw (of net ernaast) laten piercen... Alleen wordt er wel heel vaak geroepen bij ontstekingen en ge-etter dat je het juist niet dicht moet laten groeien, dus daar ben ik ff niet zeker van, volgens mij kunnen ontstekingen naar binnen slaan ofzo .
pi_45835059
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:29 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik zou ze dan dicht laten groeien en opnieuw (of net ernaast) laten piercen... Alleen wordt er wel heel vaak geroepen bij ontstekingen en ge-etter dat je het juist niet dicht moet laten groeien, dus daar ben ik ff niet zeker van, volgens mij kunnen ontstekingen naar binnen slaan ofzo .
Idd, dan wordt die ontsteking 'ingesloten', wil je denk ik niet hebben
pi_45835369
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Idd, dan wordt die ontsteking 'ingesloten', wil je denk ik niet hebben
Nee, maar het heeft ook geen zin om dit te laten dooretteren, lijkt me? Als je er nu een naald doorheen steekt heeft het geen zin, het gaatje is al geschoten.
pi_45845849
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:29 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik heb ze inderdaad dicht laten groeien, en daarna zijn ze iets erboven gepierced, zodat ik ruimte heb om te stretchen
pi_45847673
Dat is bij mij helaas niet mogelijk, als ik er een paar maanden niks in doe blijven ze nog steeds netjes open. Ik heb er nu maar weer stug oorbellen in gedaan (ringetjes inde voorste 2 gaatjes, een gewoon knopje in het achtsretse gaatje) en ik ga dat hoe dan ook een paar weken volhouden. Hopelijk wil het dan toch nog genezen. Maar het blijft toch pijn doen, wat ik best raar vind. Pfff, als ik mn lichaam ooit nog verder lekgeprikt wil hebben weet ik zeker dat ik naare en piercer ga, schieten doe ik nooit meer....

Nog eens iets (hypothetisch, ik heb geen kinderen), staat men in zo'n shop eigenlijk gek te kijken als je met je 10-jarige dochtertje binnenkomt om gaatjes in haar oren te laten piercen?
pi_45847944
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat is bij mij helaas niet mogelijk, als ik er een paar maanden niks in doe blijven ze nog steeds netjes open. Ik heb er nu maar weer stug oorbellen in gedaan (ringetjes inde voorste 2 gaatjes, een gewoon knopje in het achtsretse gaatje) en ik ga dat hoe dan ook een paar weken volhouden. Hopelijk wil het dan toch nog genezen. Maar het blijft toch pijn doen, wat ik best raar vind. Pfff, als ik mn lichaam ooit nog verder lekgeprikt wil hebben weet ik zeker dat ik naare en piercer ga, schieten doe ik nooit meer....

Nog eens iets (hypothetisch, ik heb geen kinderen), staat men in zo'n shop eigenlijk gek te kijken als je met je 10-jarige dochtertje binnenkomt om gaatjes in haar oren te laten piercen?
Ze laten het ook al ver voor die leeftijd schieten, dus ik zou het niet raar vinden als het om d'r oorlel gaat.

Best vervelend: ik heb gisteren dus die gaatjes laten schieten, maar aangezien ik vandaag ergens heenga (ff niet van belang waarheen) waarbij stond 'geen metaal: kettinkjes af, geen metaal door je oren, armbanden ringen enz' ben ik bang dat ik ze er vanavond weer uit moet halen. Mag ik ze een paar uur erna weer opnieuw doorprikken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')