Dus haar 2 linkerhanden doen het beter dan jouw rechterhand?quote:Op zondag 29 oktober 2006 05:10 schreef remlof het volgende:
En dan? Die rechterhand haalt het echt niet bij haar manuele, orale en vaginale vaardigheden![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 05:12 schreef zoalshetis het volgende:
kom eens bij ome zoalshetis op schoot. en leg dan nog een keer je verhaal uit, maar dan duidelijk.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 05:28 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
mijn 11 jarige buurmeisje en ik snappen precies wat TS bedoelt
Zorg in ieder geval dat diegene een spiraaltje heeft, dan hoef je niet droog te staan omdat ze ongesteld is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 07:58 schreef MacNificent het volgende:
Erg herkenbaar. Ik zie haar juist steeds minder door stage e.d.
Nogal vervelend om elke keer als je elkaar ziet, sex wilt hebben. ..Nog vervelender is als diegene dan net ongesteld is, en dan sta je 2 weken droog.. :p
Meestal ga je op een gegeven moment toch samenwonen.....quote:Op woensdag 1 november 2006 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
Nee... doe mij maar een dinnetje in de buurt.
Niet een straat verderop ofzo, maar eentje die met een kwartiertje a half uurtje te bereiken is.
(Als ze een paar straten verderop woont ga je haar helemaal teveel zien en dat is ook weer niet chill, weet ik uit ervaring.)
Telefoonsex natuurlijk!quote:Op zondag 29 oktober 2006 05:10 schreef remlof het volgende:
...........
Ok, gelukkig is er bier, maar verder?
Als het klikt met je partner op dusdanige wijze dat je weet wat je aan elkaar hebt en er klaar voor bent wel ja!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:35 schreef onsite het volgende:
Meestal ga je op een gegeven moment toch samenwonen.....![]()
Of jij weet niet wat een spiraaltje is, of de spiraaltjes zijn erg veranderd de laatste vijf jaar. toen mijn vriendin een spiraaltje had, was het evengoed een rotzooi iedere maandquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zorg in ieder geval dat diegene een spiraaltje heeft, dan hoef je niet droog te staan omdat ze ongesteld is.
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
Soms zie ik mijn girl TWEE dagen niet en gister moest ik wat frustratie kwijt dus tja alsnog met mijzelf onder de douche.
(Vind ze niet tof maar ja mijn lichaam dus niet zeuren en go with it.)
Ik heb hier als vrouw zeg maar last vanquote:Op zondag 29 oktober 2006 05:10 schreef remlof het volgende:
Als je een vriendin hebt die niet echt "naast de deur" woont moet je dit herkennen...
Je ziet elkaar af en toe en dan is het ook meteen 100% passie en vuur, seks waar en waaneer je kan
Maar dan neem je weer afschied...
En dan? Die rechterhand haalt het echt niet bij haar manuele, orale en vaginale vaardigheden![]()
Van welk gedeelte? Het hele weekend sex, het bier door de week, of het elkaar zo weinig zien?quote:Op zondag 5 november 2006 01:28 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik heb hier als vrouw zeg maar last van
Dat is nog lang niet zo erg als ik met een ex had, we zagen elkaar soms 8 weken niet (die week dat we elkaar wel zagen kwamen we de slaap kamer bijna niet uit dus).quote:Op zondag 5 november 2006 15:07 schreef Sessy het volgende:
Nee, de hele week geen seks en dan in 't weekeinde pas.
Verder ... ehhhh moet je het maar doen met de afwisseling linker/rechterhand en kan je er soms wat olijfolie bij doen om het wat lekkerder te maken?quote:Op zondag 29 oktober 2006 05:10 schreef remlof het volgende:
..........En dan? Die rechterhand haalt het echt niet bij haar manuele, orale en vaginale vaardigheden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |