Die zit nog ff naast mequote:Op dinsdag 14 november 2006 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of ze ligt te krikken en vreemd te gaan
Ik zou Golfer ook even checken nog
Doei en slaap lekker![]()
Zo'n klootviool kan natuurlijk niet zomaar overal gaan posten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pfff, kan ie zelf niet meer fokken? Hij wordt oudB+G
![]()
Yep en ik jou ook en je doet het primaquote:Op vrijdag 17 november 2006 04:10 schreef remlof het volgende:
hey morwen!
had ik je al verteld dat ik je tof vind?
Menschjes jullie zitten in mijn hart, zelfs Stereoquote:Op vrijdag 17 november 2006 04:20 schreef MissHobje het volgende:
Dem heb al tijden niet gekwijld .. sorry Morwen![]()
![]()
Kusje terugquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Kusje voor Morwen, hoop dat alles kits is daar
Ik voel me net een Tijn trouwens, dat ik kusjes loop te geven aan een milfquote:
Niks mis met Tijn, kom maar door hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voel me net een Tijn trouwens, dat ik kusjes loop te geven aan een milf
Nope, ben er gewoonquote:Op maandag 20 november 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg ben je nu fulltime op VOL en laat je Sebasser en mij in de steek?
Ik zou je voor altijd willen hebbenquote:
Succes dadelijk, ik zal voor je vingeren duimenquote:Op maandag 20 november 2006 03:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou je voor altijd willen hebben![]()
En nu ga ik naar bed, morgen tentamen, verdomme de hele nacht lopen fokken, wordt morgenochtend nog ff blokken
*danstquote:Op maandag 20 november 2006 03:28 schreef Sebasser het volgende:
Morwen
Oversekte danspop
Dans met mij
Alleen.........uhm........ ik kan niet dansenquote:Op donderdag 23 november 2006 02:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wil wel met je dansen
Lievquote:Op donderdag 23 november 2006 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik weetniet hoe je eruit ziet maar een vrouw alleen laten dansen doe ik niet, zo hoffelijk ben ik dan ook wel weer
Wat swing je toch weer de pan uit johquote:Op donderdag 23 november 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Liev![]()
![]()
*swingt op The Stranglers- No More Hero's![]()
Ik altijd heh, BB kan mijn rug op, heb mijn eigen BB'tje hierquote:Op donderdag 23 november 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat swing je toch weer de pan uit joh
Heeeeeeee, nachtwakerquote:Op donderdag 23 november 2006 02:36 schreef DeeCruise het volgende:
Kom ook maar weer eens langshuppelen hiero...
Morwen, alles chill?
Zekers, metallica cds meegebracht...Veraangenaamd de hele boel hier aanzienlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeeeeeee, nachtwaker![]()
![]()
Yep, alles flex, met jou ook?
Ja, ook hoiquote:
Ik heb een bagger nummer opstaanquote:Op donderdag 23 november 2006 02:41 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zekers, metallica cds meegebracht...Veraangenaamd de hele boel hier aanzienlijk![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb een bagger nummer opstaan![]()
Ave maria
*skip
n-nquote:
DCquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
n-n![]()
![]()
Speciaal voor jou en DC: Guns and Roses - November Rain![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
n-n![]()
![]()
Speciaal voor jou en DC: Guns and Roses - November Rain![]()
Gelukkig, voelde me al gepasseerdquote:Op donderdag 23 november 2006 02:48 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
DChoe kan ik jou nou toch vergeten
![]()
dierenbeulquote:
Jawel , hoor beetje brak, verder wel lekkerquote:Op donderdag 23 november 2006 02:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gelukkig, voelde me al gepasseerd
Alles goed mop?![]()
Brak? Op stap geweest, of viel het stemmen je zwaar?quote:Op donderdag 23 november 2006 02:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jawel , hoor beetje brak, verder wel lekker![]()
En daar?![]()
Neuh, gewoon een kop vol met watten en wat koortsig en kan niet slikken van de keelpijn, maar goedquote:Op donderdag 23 november 2006 02:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Brak? Op stap geweest, of viel het stemmen je zwaar?![]()
Hier ben ik enorm aan het genieten van een bijzonder goede solo van metallica...
hotelgast vond het ietsje minder![]()
Truste meisquote:Op donderdag 23 november 2006 03:04 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een kop vol met watten en wat koortsig en kan niet slikken van de keelpijn, maar goed![]()
Ga m'n nest ook maar eens opzoeken, denk dat dat wijzer is. Anders krijg ik straks nog last van Morwen![]()
trusten![]()
![]()
Beterschap! En welterusten...quote:Op donderdag 23 november 2006 03:04 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een kop vol met watten en wat koortsig en kan niet slikken van de keelpijn, maar goed![]()
Ga m'n nest ook maar eens opzoeken, denk dat dat wijzer is. Anders krijg ik straks nog last van Morwen![]()
trusten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |