bek houde. buurman. straks doet die het nogquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:16 schreef Pindax0r het volgende:
remlof, gebruik je magische krachten om dit topic tot een einde brengen
het gaat niet om postopkrikken, het gaat erom dat dit topic VOL isquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:16 schreef remlof het volgende:
kappen nu met dat postgekrik
sorry man, no spang ehquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
bek houde. buurman. straks doet die het nog
Als dat de essentie van NB is is dit het laatste deelquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
het gaat niet om postopkrikken, het gaat erom dat dit topic VOL is
Hoi postopkrikkerquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:16 schreef TwyLight het volgende:
hoi guitarist.nl
alleen van dit deeltjequote:Op maandag 30 oktober 2006 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat de essentie van NB is is dit het laatste deel
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:23 schreef Pindax0r het volgende:
zo ff me ho's het huis uitwerken dan kan ik eindelijk is gaan slapen
PINDA!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:23 schreef Pindax0r het volgende:
zo ff me ho's het huis uitwerken dan kan ik eindelijk is gaan slapen
hij moet pas dicht als de laatste post zijn eindbestemming heeft bereikt. de 300e posts dusquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
als ie dicht moet zeg je het maar, maar dan komt er dus geen volgend deel![]()
maar dat betekend dus niet dat je zinloos moet gaan posten "om het topic vol te krijgen" - je bent al gewaarschuwd en ik meen hetquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hij moet pas dicht als de laatste post zijn eindbestemming heeft bereikt. de 300e posts dus
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
maar dat betekend dus niet dat je zinloos moet gaan posten "om het topic vol te krijgen" - je bent al gewaarschuwd en ik meen het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |