Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Thats all?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:03 schreef Acryl het volgende:
[..]
![]()
kom je me zo nog instoppen en een nachtzoen/knuffel geven?![]()
Slaap lekker AEquote:
Niks een man een man, een woord een woordquote:
and whatever you like, ofcoursequote:
Kroelen lijkt me nu wel watquote:
ik was ff een deel 2 van morwen openenquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:10 schreef Mauro het volgende:
was het toen stil?
Rustig iigquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:10 schreef Mauro het volgende:
was het toen stil?
Nou nou nou....quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik was ff een deel 2 van morwen openen
Ieks... je hebt het downsyndroom?quote:
hun. nee, hoezoquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ieks... je hebt het downsyndroom?
Daar mag je niet mee spotten PS!quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ieks... je hebt het downsyndroom?
Heb je die OP gezien?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wie zegt dat dat snel moet, langzaam is ook lekker![]()
Je tong hing buiten je mondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |