pwndquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alleen als ik het quote is de layout verneukt:
[afbeelding]
In de topicweergave niet.
Houden zo, wonen alleen maar boeren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nieuweschans wel, maar nieuwleusen niet
Volgens mij refresh je echt steeds samen met de myat, om toch maar die fipo te krijgenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:28 schreef TwyLight het volgende:
fipo
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij refresh je echt steeds samen met de myat, om toch maar die fipo te krijgen
Dan heb je nog minder een leven dan ik niet heb
Geen TV natuurlijk, radio?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Houden zo, wonen alleen maar boeren.
Wel aardig, maar sociaal lopen zo 100 jaar achter
Niet echt, alhoewel, misschien heeft PS nog wat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Valt hier nog wat bijzonders te beleven ? !
Nou ehm, 50 jaar danquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen TV natuurlijk, radio?
en als er iemand doodziek is maken ze hem dood zodat de rest van het dorp de ziekte niet krijgt natuurlijk.
Mode is voor de massaquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nou ehm, 50 jaar dan
Maar zo ongeveer wel ja.
Ze zijn iig niet hip, en trekken zich niks van mode aan
PS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben je er nog ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet echt, alhoewel, misschien heeft PS nog wat.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja jij doet ook niet aan mode, dat weten we.
Maarja, vet hippe speeljtes hebben vind ik ook onder mode vallenquote:
Ja, zet eens een notequote:Op zondag 29 oktober 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig zie ik wel
Dankje, jij ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig zie ik wel
Hij heeft er al 1 voor dit soort gedragquote:
ooh, zo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Maarja, vet hippe speeljtes hebben vind ik ook onder mode vallen
PDA's Laptops enzo
1?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij heeft er al 1 voor dit soort gedragVan de heer R die oranje
![]()
Misschien moet je je eens wat beter gedragen.quote:
KUTMODquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog geen note gezet![]()
Doe eens een positieve note zettenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog geen note gezet![]()
een virtueel zakje zoutquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens wat beter gedragen.
Helemaal rond deze tijd..
Sinterklaas enzo
Kun jij als FP mod ook notes zien en zetten? Volgensmij kan het wel dus dan zet je em zelf maar lekkerquote:
zien wel, zetten niet dacht ik.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kun jij als FP mod ook notes zien en zetten? Volgensmij kan het wel dus dan zet je em zelf maar lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |