Ben jij een fan van TL ????quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:21 schreef Ice_rulez het volgende:
zie topic
doe maar weer stom danquote:
Graag neem ik jullie dan volgende week mee naar het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis, koffie is gratis en ik verzorg de rondleidingquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:16 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Dit zijn normale woorden tegen Joodhanna, copyright Ice_rulez!
Wie zijn jullie en wat moeten zij in mijn stadquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Graag neem ik jullie dan volgende week mee naar het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis, koffie is gratis en ik verzorg de rondleiding![]()
gekke vlaaiendraaisterquote:
1) lees je inquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wie zijn jullie en wat moeten zij in mijn stad![]()
hooliganquote:
Kribbet is ammerdam-geilquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1) lees je in![]()
2) als het ziekenhuis ergens anders had gestaan had ik nooit naar die kut stad hoeven komen![]()
SSSTTTquote:
Melke!quote:
TL! Waar ben je ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
SSSTTTmaak die postbode nou niet wakker
![]()
We hebben nu een IKEA dichterbijquote:
teamleadquote:
Ik vind het niet zo prettig dat je het woord kquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1) lees je in![]()
2) als het ziekenhuis ergens anders had gestaan had ik nooit naar die kut stad hoeven komen![]()
whehehehe!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben nu een IKEA dichterbijen ik hou van Heerenveen
![]()
Puntoorties!quote:
Die kut tnt' er zouden ze wat TNT in zijn reet moeten stoppenquote:
Kribbetquote:
Melke is leuk, klaar punt nlquote:
Nog 1 zo'n uitspatting en ik neem je mee naar het brandwondencentrum....molotovcocktails zijn gratis!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die kut tnt' er zouden ze wat TNT in zijn reet moeten stoppen![]()
Je gaat veel te ver, Vrouwelijke uitgave van LS!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |