Hij had nog een goal tegen Kozakken Boys gemaaktquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij scoort nu al 4 wedstrijden op rij![]()
Dat is nogal niks als je sinds Maart niet meer gescoord hebt voor PSV
Hij miste inderdaad wel aardig wat grote kansen, ik ben alleen van mening dat een spits op meerdere fronten gevaarlijk kan zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:07 schreef DarKZeN het volgende:
Ik vond hem bij Roda JC wel goed, Maar bij PSV mist ie te vaak erg grote kansen.
Psiesquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:11 schreef mcyodogg het volgende:
Prachtig dat hij nu van extra waarde is door z'n goals, maar ik vond hem al langer een toevoeging voor PSV door z'n constante dreiging en assists. Maar ja, een spits wil wel doelpunten maken, en hij zat zowat op de rand van een nervous breakdown.
Van Basten maakte 2 doelpunten in z'n eerste jaar bij Milan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:07 schreef DarKZeN het volgende:
Ik vond hem bij Roda JC wel goed, Maar bij PSV mist ie te vaak erg grote kansen.
Alsnog ? Hij speelt al bij een topclub.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:59 schreef Kadoc het volgende:
Ik zie net dat hij pas 22 is. Dan heeft hij natuurlijk nog alle tijd om alsnog door te breken.
Maar heeft daar vorig seizoen niet zo gek veel laten zien.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsnog ? Hij speelt al bij een topclub.
Bergkamp ook niet bij Inter.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Maar heeft daar vorig seizoen niet zo gek veel laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |