abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43232232
Ik zoek een rap/hip hop nummer met het woord 'smack' of 'smeck' steeds erin voorkomend, volgens mij hoor je een mannelijke rapper en af en toe een vrouw erdoorheen, iemand?:)
Wie is daar?
pi_43232315
Ik zoek een nummer dat gisteren in de discotheek is gedraaid. Het is geen nummer met harde muziek enzo (hardcore, R&B), maar een rustig nummer , door een man gezongen, en het refrein is erg leuk met z'n alleen mee te zingen (er komt ook een 'lange letter' in ooooooo of aaaaaaa). Ik weet dat het misschien een beetje onduidelijk klinkt, maar meer kan ik me er niet van herinneren. Alvast bedankt!
pi_43232699
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:22 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek een rap/hip hop nummer met het woord 'smack' of 'smeck' steeds erin voorkomend, volgens mij hoor je een mannelijke rapper en af en toe een vrouw erdoorheen, iemand?:)
akon ft. eminem - smack that (geen idee of er een vrouw in voorkomt, wel meerdere malen smack )
pi_43233777
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:50 schreef El_Rolando het volgende:

[..]

Gary Jules -- Mad world
En hartelijk bedankt.
pi_43234952
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:45 schreef Verstreujem het volgende:

[..]

akon ft. eminem - smack that (geen idee of er een vrouw in voorkomt, wel meerdere malen smack )
Thanx! Had em stiekem al gevonden;)
Wie is daar?
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:32:22 #181
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_43235225
Hoe heet dat nummer gebruikt in de reclame van Vodaphone die ik alleen in de bioscoop gezien heb, de reclame met 'The common Mayflower', kortom, de ééndagsvlieg die geniet van zijn leven? Heerlijk nummer, maar kan er niets over vinden! Helaas is omroep.nl geen optie, omdat hij (volgens mij) niet op tv is geweest...
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  Moderator zaterdag 4 november 2006 @ 16:43:27 #182
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_43235502
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 19:35 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Volgens hun (overigens brakke) playlist zou het Fouradi - 1 Ding moeten zijn.
Dat klopt, dat is 'm, thx
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:56:36 #183
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_43235890
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:32 schreef Roa het volgende:
Hoe heet dat nummer gebruikt in de reclame van Vodaphone die ik alleen in de bioscoop gezien heb, de reclame met 'The common Mayflower', kortom, de ééndagsvlieg die geniet van zijn leven? Heerlijk nummer, maar kan er niets over vinden! Helaas is omroep.nl geen optie, omdat hij (volgens mij) niet op tv is geweest...
Ik weet het niet, maar hier kun je 'm vinden: http://www.vodafonemayfly.co.uk/

Edit: K-Os - Love Song
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:58:45 #184
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_43245359
Jaja..... vanochtend op radio Veronica bij de snipperhit een nummer met heel veel "La-la-la-la-laa" en iets met 'Life'

Klinkt als Life is life maar dan anders, kan niks met google vinden
Iemand een idee?

-----Edit: Opus dus met live is life, zelf gevonden
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_43250664
Het nummer aan het begin (vanaf 00:10), weet iemand hier de titel van?

http://www.almarrr.nl/mp3/%20-%20.mp3
pi_43251391
nou ja... ik zoek dus de muziek van die pink ribbon reclame... Aangezien de beide website's in de OP constant down zijn... nou ja, weet iemand van wie dat club achtige nummer is?
- ..mux.. -
pi_43251798
antwoord voor bovenstaande vraag gevonden:
Met dank aan driber:

Liberte van de Belgische band Vive La Fete
- ..mux.. -
pi_43253507
Ik ben op zoek naar:
  • Titels van nummers van Toots Thielemans uit Baantjer, anderen dan Circle of Smiles.
  • Titels van ballads van Blof!

En gisteren keek ik naar The X-Factor, en daar zag ik wat leuke nummers voorbijkomen.
    Eentje van the Pet Shop Boys gezongen door Ian van 32, een idioot uit Arnhem.
    En eentje die door die neger van Curacao werd geongen: "Sheeeeee". Is een bekend nummer, jaren 60/70 gok ik, absoluut een negernummer

Iemand een idee?

BVD!

[ Bericht 56% gewijzigd door PAA-053 op 05-11-2006 11:56:02 ]
  • pi_43256080
    hallo ik ben op zoek naar de naam van een song die een paar maanden geleden vrij vaak op MTV werd gespeeld

in de clip zie je een vrouw die aan een tafeltje zit met een man zonder gezicht en handen
    je ziet haar ook piano spelen en aan 't einde van de clip gooien die twee droge verfstof naar elkaar en de man wordt levend en heeft opeens een gezicht
      zondag 5 november 2006 @ 12:40:24 #190
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_43256130
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 10:24 schreef PAA-053 het volgende:

En gisteren keek ik naar The X-Factor, en daar zag ik wat leuke nummers voorbijkomen.
    Eentje van the Pet Shop Boys gezongen door Ian van 32, een idioot uit Arnhem.
    En eentje die door die neger van Curacao werd geongen: "Sheeeeee". Is een bekend nummer, jaren 60/70 gok ik, absoluut een negernummer

Iemand een idee?

BVD!
    Pet Shop Boys - Se a Vida é
    Charles Aznavour - She
    pi_43256153
    Ik zoek een (volgens mij) nieuw nummer. Je hoort in het refrein iemand fluiten en daarna zingen ze iets van 'we don't care about the young ones, we don't care.....nog iets) en dan weer fluiten. Iemand een idee?

Edit: gevonden: Peter bjorn and john - young folks

[ Bericht 13% gewijzigd door elegancez op 05-11-2006 12:49:13 ]
    -= You don't get a second chance to make the first move =-
    pi_43258495
    okee... ik weet wel heel weinig van dit nummer maar ik hoop dat jullie een paar antwoorden kunnen geven zodat ik kan kijken of die het is.

Het is een (redelijk) nieuw nummer, en ik heb het een paar keer in een discotheek gehoord. Niet op de radio ofzo.. Er wordt niet in gezongen en het refrein blijft in mijn kop zitten.
    En ik vind het het refrein vrolijke deuntjes hebben.

ik hoop dat jullie wat nummers kunnen geven want dit is bijna niks qua info...
    pi_43259530
    Zo aan het midden van Play it loud(er) van Randy Katana slaat het over in een soort continue basgeluid. Een soort van 'Tu tu tutu tututu'. Dit komt volgens mij uit een ander lied, weet iemand of dat klopt en waarvan het dan is?
      zondag 5 november 2006 @ 15:24:43 #194
    130378 MosPos
    Gang is alles...
      zondag 5 november 2006 @ 15:25:41 #195
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_43260502
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 15:24 schreef MosPos het volgende:
    Goedemiddag, Hoe heet het nummer in dit filmpje?
    http://www.youtube.com/watch?v=xbx2Hv3moWo&mode=related&search=

Alvast bedankt.
    Blur - Song 2
    pi_43260720
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
    Zo aan het midden van Play it loud(er) van Randy Katana slaat het over in een soort continue basgeluid. Een soort van 'Tu tu tutu tututu'. Dit komt volgens mij uit een ander lied, weet iemand of dat klopt en waarvan het dan is?
    New Order -- Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix)
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
    pi_43262447
    Ik zoek een wat ouder nummer, met Hendrix achtig gitaarspel af en toe. Mijn vader dacht dat het van Gary Moore was, maar ik kan het niet vinden... er zit een best wel hoge (en gave) gitaarsolo in, het is een vrij bekend nummer, en er zit tekst in als "Well let me tell you bout the way she looks" en "the color of my haaaaaaair"

Wie helpt mij
      zondag 5 november 2006 @ 16:19:40 #198
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_43262515
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 16:18 schreef Maisnon het volgende:
    Ik zoek een wat ouder nummer, met Hendrix achtig gitaarspel af en toe. Mijn vader dacht dat het van Gary Moore was, maar ik kan het niet vinden... er zit een best wel hoge (en gave) gitaarsolo in, het is een vrij bekend nummer, en er zit tekst in als "Well let me tell you bout the way she looks" en "the color of my haaaaaaair"

Wie helpt mij
    The Zombies - She's not there.
    pi_43262629
    Ik zoek de naam van de artiest en de titel van het nummer van een clip. Het speelt zich af in een zwembad, waar een modderman loopt en voor een meisje valt, en als ze dan samen gaan douchen dan smelt de modderman.

Niemand kent het, terwijl ik het toch een opvallende clip vond! Ik denk dat het een basement-jaxx-achtig nummer was, maar dat weet ik niet zeker.
    pi_43262918
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 16:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

The Zombies - She's not there.
    Dankje

En ook dankjewel Chrrris want we waren er al bijna uitgekomen...

Kheb nu de versie van Santana, maar dat is een cover geloof ik, nouja, super
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')