akon ft. eminem - smack that (geen idee of er een vrouw in voorkomt, wel meerdere malen smackquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:22 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek een rap/hip hop nummer met het woord 'smack' of 'smeck' steeds erin voorkomend, volgens mij hoor je een mannelijke rapper en af en toe een vrouw erdoorheen, iemand?:)
Thanx! Had em stiekem al gevonden;)quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:45 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
akon ft. eminem - smack that (geen idee of er een vrouw in voorkomt, wel meerdere malen smack)
Dat klopt, dat is 'm, thxquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens hun (overigens brakke) playlist zou het Fouradi - 1 Ding moeten zijn.
Ik weet het niet, maar hier kun je 'm vinden: http://www.vodafonemayfly.co.uk/quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:32 schreef Roa het volgende:
Hoe heet dat nummer gebruikt in de reclame van Vodaphone die ik alleen in de bioscoop gezien heb, de reclame met 'The common Mayflower', kortom, de ééndagsvlieg die geniet van zijn leven? Heerlijk nummer, maar kan er niets over vinden! Helaas is omroep.nl geen optie, omdat hij (volgens mij) niet op tv is geweest...
Pet Shop Boys - Se a Vida équote:Op zondag 5 november 2006 10:24 schreef PAA-053 het volgende:
En gisteren keek ik naar The X-Factor, en daar zag ik wat leuke nummers voorbijkomen.
Eentje van the Pet Shop Boys gezongen door Ian van 32, een idioot uit Arnhem.
En eentje die door die neger van Curacao werd geongen: "Sheeeeee". Is een bekend nummer, jaren 60/70 gok ik, absoluut een negernummer![]()
Iemand een idee?
BVD!
Blur - Song 2quote:Op zondag 5 november 2006 15:24 schreef MosPos het volgende:
Goedemiddag, Hoe heet het nummer in dit filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=xbx2Hv3moWo&mode=related&search=
Alvast bedankt.
New Order -- Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix)quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zo aan het midden van Play it loud(er) van Randy Katana slaat het over in een soort continue basgeluid. Een soort van 'Tu tu tutu tututu'. Dit komt volgens mij uit een ander lied, weet iemand of dat klopt en waarvan het dan is?
The Zombies - She's not there.quote:Op zondag 5 november 2006 16:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik zoek een wat ouder nummer, met Hendrix achtig gitaarspel af en toe. Mijn vader dacht dat het van Gary Moore was, maar ik kan het niet vinden... er zit een best wel hoge (en gave) gitaarsolo in, het is een vrij bekend nummer, en er zit tekst in als "Well let me tell you bout the way she looks" en "the color of my haaaaaaair"
Wie helpt mij
Dankjequote:Op zondag 5 november 2006 16:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
The Zombies - She's not there.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |