Justin Timberlake -- Sexy Backquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Bij Jensen draaien ze bij iedere gast die opkomt een deuntje, van wie is dat deuntje?
anyone?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:40 schreef jovink het volgende:
ik heb het al http://www.webfile.ws/d/13781
pas woord 1234
alvast bedankt. ik dahct dat het The wihistle heette maar dat klopte niet?
wie weet het
Hey thanks voor je zoektocht!quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:52 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik em heb (na wat uitgebreide google research)
http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=1792335
[..]
-edit-.... hmmm ik heb ded boel eens doorgeluisterd en die boombastic sample ben ik wel tegen gekomen , maar geen peter en de wolf en al helemaal niet volgens je beschrijving..
Yello - Oh Yeahquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:31 schreef Pracissor het volgende:
Ik zoek een nr waarvan een stukje voorkwam in een recente Southpark aflevering, dit is het stukje:
http://download.yousendit.com/74134AD614AFAE36
Je bedoelt dat nummer van requiem for a dream? Nope.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:49 schreef Neleos het volgende:
Lux Aeterna?
Ja, die bedoel ik. Anders zou ik het zo ook niet direct weten.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:00 schreef Disorder het volgende:
[..]
Je bedoelt dat nummer van requiem for a dream? Nope.
Een instrumentale versie van Falling van Julee Cruise?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:39 schreef Disorder het volgende:
Help me iets vinden aub.. Ik ben al een tijdje op zoek naar een instrumentaal nummer. Klinkt erg melancholisch en een tikkeltje romantisch.
Twee elementen in het nummer nemen de boventoon. Een lage bastoon en een wat hogere (piano?)klank die daar op reageerd.
DOMMMM........................................... DOM DOMMMMM........ (doet die lage toon)..
Kan iemand me zeggen wat dit is? Het gaat dus om een instrumentaal nummer. Tijd van uitgave is me compleet onbekend.
Even gezocht, en BINGO! Thank you!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een instrumentale versie van Falling van Julee Cruise?
Heeft iemand misschien een idee in welke richting ik kan zoeken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:00 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Wie weet welk muziekje op de achtergrond draait bij de X faktor.
Het is een piano muziekje.
gewoon "austin powers theme" staat er op de soundtrackquote:Op woensdag 8 november 2006 16:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek dat nummer van Austin Powers met dat synchroomzwemmen.
Weet iemand die?
Dat is Fidelity van Regina Spektor. Ze heeft nog veel meer leuke nummers.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:03 schreef Driber het volgende:
iemand?
het kenmerkende van dit liedje was dat de zangeres het eerste gedeelte van sommige woorden herhaalde, zo van "...and it feels so ha-ha-ha-ha-hard", terwijl ze achter een piano zit
de setting van de clip was in een witte, lichte ruimte met kleurvolle objecten IIRC
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een instrumentale versie van Falling van Julee Cruise?
Kristofer Astrom met How can u live with yourself? (hulde aan google, en gezellige tekst trouwensquote:Op woensdag 8 november 2006 18:05 schreef morgane het volgende:
Ik zag laatst op 3voor12 geloof ik een live clipje van een rockband en ze speelden een heel leuk liedje. Heb al vanalles geprobeerd te googlen maar kon niks vinden. Iig zaten er ong. de volgende zinnen in:
- how can you live with yourself
- how much I dislike you
- how much I hate to do
- how much I hate you
ik kan het volgens mij gelijk opgeven maarja, it's worth a try![]()
edit: en nee, hij is niet van The Tubes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |