Ja indderdaad maar zang was wel goed toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:28 schreef Svensational het volgende:
Z'n timing was verschrikkelijk...
Bingo!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef csmoo het volgende:
Haha hoezo datDan wordt hij net zoals dat jochie bij XFactor UK
Dat zou indderdaad best eens waar kunnen zijn die gozer is ook pas 15 toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:01 schreef Mederiacvm het volgende:
Ik vond dat hij nogal vrouwelijk klonk, ben bang dat wanneer een waarschijnlijk nog niet volgroeide baard in de keel krijgt het stemgeluid te veel veranderd. Is wel leuk voor hem dat hij door is.
Vertelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:23 schreef csmoo het volgende:
Hij heeft in iedergeval al een fanclub.
Haha, hoe zou je je als jongen van 16 voelen, als je een auditie voor een programma hebt gedaan en dan ineens heb je een eigen fan-site, in allerlei forums wordt over je gepraat?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:42 schreef csmoo het volgende:
[..]
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=359189
Zolang het niet negatief isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:51 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Haha, hoe zou je je als jongen van 16 voelen, als je een auditie voor een programma hebt gedaan en dan ineens heb je een eigen fan-site, in allerlei forums wordt over je gepraat?
Vet cool![]()
Nee oke, daar heb je wel gelijk in, maar dat is toch vaak zo, positief is oke, negatief niet....quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:21 schreef amaranta het volgende:
Ik kreeg sterk de indruk dat hij homo is, maar dat wellicht nog niet weet.
Laat die jongen toch lekkerquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef csmoo het volgende:
Op het xfactor.nl forum wordt ookal veel gespeculeerd.
dat zal best....quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk dat homosexuelen hem wel zoeen lekkere twinkboy vinden
ik vind hem ehct lelijk eigenlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:35 schreef apestaartje het volgende:
Hij zingt goed, maar zijn uitstraling is zó soft dat ik het afstotelijk vind.![]()
Dat vind ik juist zo grappigquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:35 schreef apestaartje het volgende:
Hij zingt goed, maar zijn uitstraling is zó soft dat ik het afstotelijk vind.![]()
Nou, kom maar op met die verhalen danquote:
ik wil hem wel helpen ontdekken als hij 16 is gewordenquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:21 schreef amaranta het volgende:
Ik kreeg sterk de indruk dat hij homo is, maar dat wellicht nog niet weet.
Ik ken hem niet persoonlijk maar iemand uit me klas wel. die zegt dat tie veel kapsones heeft en nu dat tie bij xfactor zit nog meerquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met die verhalen dan.
quote:Sander ligt eruit
“Ja, het is natuurlijk balen”, geeft Sander toe nadat hij is afgevallen. Hij heeft Henkjan net horen zeggen dat hij naar huis mag. “Het was een momentopname en het ging gewoon niet zo goed. Dus ik snap wel waarom hij me weg heeft gestuurd."
Verkeerde start
De jonge kandidate vond het nogal intimiderend dat hij de andere kandidaten eerder hoorde zingen: "Ik zat veel te veel op ze te letten. En ze waren heel goed, dus ik dacht van: wat moet ik nu! Ikzelf startte helemaal verkeerd in de chorusline en halverwege moest ik ineens van het couplet naar het refrein omslaan, omdat ik verkeerd was gestart."
"Marianne had me tips kunnen geven"
"Ik vond het wel leuk dat we Henkjan hadden, maar ik had liever Marianne gehad. Zij weet zoveel over theater, daar wil ik ook meer van weten. Zij had me tips kunnen geven.
Al denkt hij niet dat hij daardoor anders beoordeeld was: "De anderen waren nu gewoon beter. Ik vond Jeroen erg goed, en Christian en Richy.
Op de gang
Voor aanvang van de auditie, stond iedereen op de gang te wachten. "Iedereen was zo zenuwachtig! We waren allemaal door elkaar aan het zingen en we spraken niet echt met elkaar. Het was zo van: ik ga nu naar binnen, mijn ding doen en dan ga ik weer weg. Verder was er niet heel veel contact onderling. Iedereen was heel zenuwachtig.
Aanwijzingen Henkjan
Toen ik binnenkwam, zag ik dat de zaal heel groot was. Wat gaat er nu gebeuren, dacht ik! Henkjan zat mij aanwijzingen te geven: ‘luister naar de muziek’. En dat ik eerder had moeten beginnen. Maar ik dacht dat ik goed zat… Totdat het refrein ineens begon. Henkjan trok zo’n gezicht van: ‘Matig…’
De uitslag
Hij legt uit hoe de uitslag verliep: "Je loopt na alle optredens in de chorusline het podium op. Henkjan zei: degene die ik nu noem, moet naar voren komen. Daar zat mijn naam bij. De meerderheid stond nog achterin, dus ik had al zoiets van: ‘oké, jammer’. Want ik wist dat de meerderheid beter was. Wij moesten links gaan staan, en toen zei hij dat rechts door was. Shit, maar het kan gebeuren.
'No hard feelings'
Ik vind nog steeds dat Henkjan een rechtvaardig man is en dat hij gewoon de besten heeft uitgekozen. Anders is het niet, 'no hard feelings'. Ik gun het al die mensen die door zijn.
Wat gaat Sander doen?
"Ik ga hopelijk na mijn HAVO een musicalopleiding doen, of een opleiding Docent Drama. En vanuit daar zie ik wel verder hoe het loopt."
quote:Verkeerde start
De jonge kandidate vond het nogal intimiderend
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:07 schreef PeRi het volgende:
Zn praatstem was trouwens ook aardig meisjesachtig.
Dat getalletje achter de 23 zijn minuten, bête dame.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja jesus post dan niet 1 sec voor mij..
Zelfde minuut enzo, want toen ik kwam reageren, stond jouwes er nog niet wijsneus.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat getalletje achter de 23 zijn minuten, bête dame.
Anti-X-Factor-Clubquote:Op zondag 3 december 2006 13:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat jullie uberhaupt nog luisteren naar "de muziek"....
Je kunt die herrie toch geen muziek meer noemen en alle rest eromheen is verhoering.
Alleen het begin van dit soort programmas is leuk omdat je dan de mafkezen ziet.
Voor de rest zou iedereen gewoon moeten zappen.
vind ik toch echt het minst leuke deel van het programma.quote:Op zondag 3 december 2006 13:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat jullie uberhaupt nog luisteren naar "de muziek"....
Je kunt die herrie toch geen muziek meer noemen en alle rest eromheen is verhoering.
Alleen het begin van dit soort programmas is leuk omdat je dan de mafkezen ziet.
Voor de rest zou iedereen gewoon moeten zappen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:30 schreef Greetings het volgende:
Hele profiel op beeing gay anytime @ 1,01![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |