quote:
Bij Floortje vond je dat niet tof.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
meer nummers over kaas, tulpen, molens en klompen hebben. Lijkt me leuk.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij Floortje vond je dat niet tof.
Nou ja, gelukkig hebben ze nog kleren onder die kostuumpjes aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zei het in een ander topic al, ik wed dat zij swingen. Het heeft echt wat pervers ook, die kostuumpjes.
Sorryquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:30 schreef Marble het volgende:
[..]. Verander eens terug, die andere was veel leuker. Ik maak zo'n TT niet voor niks.
Als het zo'n censuur wordt hier ben ik snel weg.
Het grote verschil is dat Floortje nog geen 60 was. Bij deze ouderenclub past het.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
Bij Floortje vond je dat niet tof.
Nouja ze zijn toch door he dus zo dom was het niet dat ze zich hebben op gegeven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:14 schreef PeRi het volgende:
OMFG hoe durven ze zich ook echt op te geven.Maar het klinkt best leuk eigenlijk, ben benieuwd
!!
nou ik hoop het niet.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:32 schreef BVO het volgende:
Ik zie ze de finaleshows wel halen.
Jawel juistquote:
idd voor een 'paar' ronden... geen liveshows...quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:43 schreef buzzer het volgende:
Het klonk erg leuk wel...
Leuk voor een paar ronden..
Inderdaad; bij deze direct gekwalificeerd voor het Songfestival. Staan we ook weer eens in de finale.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:57 schreef apestaartje het volgende:
Net als 'Hearts' een potentiële inzending voor het eerstvolgende Nationale Songfestival.
Niet mijn ding.
jaaaaaah dat is een goeie!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:38 schreef mvroegin het volgende:
[..]
Inderdaad; bij deze direct gekwalificeerd voor het Songfestival. Staan we ook weer eens in de finale.
Haha idd, t valt tenminste wel op.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:38 schreef mvroegin het volgende:
[..]
Inderdaad; bij deze direct gekwalificeerd voor het Songfestival. Staan we ook weer eens in de finale.
Wél dus. Dit is geen Idols waarbij de winnaar per sé een jong, fris en strak ding hoeft te zijn. Een BZN-achtige clique van 50-plussers mag ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Maar het is niet waar ze in het programma naar op zoek zijn
Dat hangt er vanaf welke kussenslopen dat ene mens nog in de kast heeft liggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben wel benieuwd in welk leuk kostuum ze de volgende keer komen opdraven.
Whehe inderdaadquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf welke kussenslopen dat ene mens nog in de kast heeft liggen.
De naam Tulipz is natuurlijk door Chipz geïnspireerd.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:58 schreef _Arual_ het volgende:
Het deed me een beetje aan chipz en jumbo denken.
Mja, dat ook, maar ik doel meer op de melodie die ze zongen, die zou zo ook op hun CD kunnen staan.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:37 schreef Marble het volgende:
[..]
De naam Tulipz is natuurlijk door Chipz geïnspireerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |