quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef Knipoogje het volgende:Ook oma's mogen van mij de x-factor hebben. Dorine heeft echt een prachtige stem. Doet me denken aan die mooie luisterliedjes uit een krakende radio uit de jaren 30-40-50.
![]()
Hoop echt dat ze de laatste 3 haalt. Beetje diversiteit zeg maar. En dan uiteraard massaal stemmen op haar
![]()
Oma's aan de top!
Eensch...
Als je naar de X-factor zoekt moet je natuurlijk niet met een tiental voor elkaar inwisselbare acts komen. Dan is het namelijk geen X-factor meer, maar eenheidsworst
![]()
Misschien wordt het programma wel door een hoop jeugd bekeken, maar hoe arrogant zijn we als we ervan uitgaan dat slechts iemand die voor de 'jeugd' de X-factor bezit in de liveshows thuishoort? Ik denk dat ze echt tot in de live-shows een kans moet krijgen. Dan moeten we daarna maar zien hoe ver ze het redt. Met het juiste reportoire zou dat stiekem nog wel eens best ver kunnen zijn....
Overigens denk ik dat je in iedere tijdsperiode wel een liedje kunt vinden wat bij Dorine past. Geef haar nou gewoon de kans, ze is leuk, ze kán gewoon zingen en heeft voor een bepaalde groep wel degelijk die X-factor.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?