Meer uitstralingquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
Lotus is knapper. meer uitstraling, heeft ook geen relatie met Peter.
(un)Lucky you.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:06 schreef BiMeWet het volgende:
Lotus is mijn ex-vriendin en speelt zéér, zéér goed viool en klarinet.
Dat wilde ik even melden.
Oh, en ze blijft leuk. Trust me.. Geen alice.
het is een huppelkutje van 15 met een guitig snoetje. Dat soort meisjes krijgen altijd de meeste aandacht op FOK!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:31 schreef Dammie het volgende:
1 ding weet ik wel.......het is de enige met minstens 4 pagina's in dit forum, dus zal wel het meeste van deze factor X hebben
Speelde me altijd helemaal zoek met haar broer belushi in het spel magic: the gathering overigens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
(un)Lucky you.
lijkt me tof meisje
Jij was 13 en zij 11?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:06 schreef BiMeWet het volgende:
of heeft ze het gister uitgemaakt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:40 schreef BiMeWet het volgende:
En wat is er 'verstandig' aan het niet-seks hebben op jonge leeftijd? Ikzelf ben behoorlijk hoog opgeleid, maar ging toch al op mijn 14e naar bed met mijn vriendin (die nu, 3 en een half jaar later, nog steeds mijn vriendin is overigens).
We waren wel jong ja, maar ze was altijd al een beeldschoon meisje. Heb nog foto's van ons tweetjes ergens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij was 13 en zij 11?
[..]
of heeft ze het gister uitgemaakt?
Postenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
We waren wel jong ja, maar ze was altijd al een beeldschoon meisje. Heb nog foto's van ons tweetjes ergens.![]()
Inderdaad.quote:
Op je 17e hoog opgeleid.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:40 schreef BiMeWet het volgende:
En wat is er 'verstandig' aan het niet-seks hebben op jonge leeftijd? Ikzelf ben behoorlijk hoog opgeleid, maar ging toch al op mijn 14e naar bed met mijn vriendin (die nu, 3 en een half jaar later, nog steeds mijn vriendin is overigens).
Ik zoek wel eventjes. Maar wil d'r dan toch even eerst vragen of ze dat goed vindt.quote:
Haal over 2 maanden mn propedeuse met alleen maar achten in de studierichting geneeskunde, dus dat mag ik wel zeggen denk ik zo.quote:
Wij wachten in spanning af....quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:56 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik zoek wel eventjes. Maar wil d'r dan toch even eerst vragen of ze dat goed vindt.
Denk wel dat ze 't leuk vindt dat ze een fantopic heeft. :p
Wordt wel eventjes wachten want ik werk zaterdag pas weer (en dan komt ze vrijwel altijd voorbij gehupt).quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg dan maar dat ze even moet registreren. Ze kan de volgend Fok!-hype worden.
Ik zou maar niet teveel opscheppen als ik jou was, eer je het weet keert het tij zich.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:57 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Haal over 2 maanden mn propedeuse met alleen maar achten in de studierichting geneeskunde, dus dat mag ik wel zeggen denk ik zo.
(Hoog als in hoog voor mijn leeftijd)
Ik was niet van plan op te scheppen maar de een of andere Fok!ker vond het nodig 17 jaar en 'hoog opgeleid' als onmogelijk te beschouwen, terwijl het dus wel mogelijk is. Tuurlijk, ik ben geen afgestudeerd chirurg, maar ik doe het ook niet bepaald slecht. En dat mag ik best zeggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zou maar niet teveel opscheppen als ik jou was, eer je het weet keert het tij zich..
Nu ze beroemd is zal ze je doodnegeren!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:00 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wordt wel eventjes wachten want ik werk zaterdag pas weer (en dan komt ze vrijwel altijd voorbij gehupt).
Of ik moet haar huisnummer nog ergens heben liggen, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Is ze te lief voor. Die heeft geen air hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nu ze beroemd is zal ze je doodnegeren!![]()
* leolinedance jaloers is (als ik 16 ofzo zou zijn danquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:06 schreef BiMeWet het volgende:
Ja, dat zie ik ook wel gebeurenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg dan maar dat ze even moet registreren. Ze kan de volgende Fok!-hype worden.
Ze zat ooit bij mijn broertje in de klas op de basisschool vanaf groep 8 ofzo, toen ik net op de middelbare school terecht kwam. Vanaf daar is ze gestapt naar het VMBO geloof ik (En dat weet ik niet eens meer zekerquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance jaloers is (als ik 16 ofzo zou zijn dan)
Vertel eens wat meer? Is ze beetje slim enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |