Ik heb d'r mutsje niet gezien!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:52 schreef Herald het volgende:
ik vind het maar een 13 in een dozijn mutsje
Ik vind dat jij geen verstand hebtquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:52 schreef Herald het volgende:
ik vind het maar een 13 in een dozijn mutsje
het is de playbackshow nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef caradoc het volgende:
Ze zong veeeeels te langzaam. Dat lied moet je minstens twee keer zo snel zingen.
Je hebt wel door dat je geilt op een minderjarig meisje dat 8 jaar jonger is dan jij bent?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind dat jij geen verstand hebt![]()
![]()
Jij hebt duidelijk het topic niet gelezen hequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat je geilt op een minderjarig meisje dat 8 jaar jonger is dan jij bent?
HULDE!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:44 schreef Duiveltja het volgende:
Een paar Lotusjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohhh! Kijk jij daarnaar!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:17 schreef tijntjethf het volgende:
Volgens mij is ze trouwens ook bang dat ze haar rechter borst verliest ofzo.. ze houdt hem zo stevig vast
Alleen dan net iets mooier en getalenteerder dan haar 'soortgenotes'.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:51 schreef PeRi het volgende:
Ze is echt een 50 in een dozijn meisje. Kom op zeg..
in je eigen subforum zou dit een ban opleverenquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:51 schreef PeRi het volgende:
Ze is echt een 50 in een dozijn meisje. Kom op zeg..
Zo getalenteerd vind ik dr helemaal niet, misschien over een paar jaar als ze zal blijven groeien. Maar nu vind ik dr nog steeds een 50 in een dozijn meisje met een 50 in een dozijn stemmetje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:07 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Alleen dan net iets mooier en getalenteerder dan haar 'soortgenotes'.
Het ligt eraan hoe je het verpakt hè.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:52 schreef Herald het volgende:
[..]
in je eigen subforum zou dit een ban opleveren
Neemt die op van die streaming file?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik doe het Camtasia. Moet je maar ff googelen.
Lotus is knapper. meer uitstraling, heeft ook geen relatie met Peter.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef Aventura het volgende:
Ze lijkt op Kirsten Dunst, zelfs die hoektandjes komen overeen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |