Jij zou het er ook wel op kunnen, bij wijze van?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een gezeik in dit topic over leeftijd.
Tijdens idols vond ik kandidaten leuk die ook 10 jaar jonger waren dan ik.... ben ik dan gelijk pedo?
Mijn man is 2 jaar jonger..... zal gelijk lid worden van de pedo partij
Wat een gezeur... laat die jongen dat meisje leuk vinden.... hij heeft toch gelijk. Ik vind haar ook leuk, lief en schattig
ik ben een vrouw.... dus neequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij zou het er ook wel op kunnen, bij wijze van?
Nou, erg informatiefquote:
Die had ik ook al gespot. Niet echt iets om gelukkig van te wordenquote:
Komt later nog welquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:22 schreef BVO het volgende:
Ik zie in zo'n jong miesje alleen niet iemand die hele zalen kan vermaken.
Mwah, het gaat voorlopig alleen om de audities. Als ze geen entertainer blijkt te zijn vliegt ze er wel uit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:26 schreef BVO het volgende:
Ja, over een jaar of wat, maar daarom moet je haar nu ook nog niet doorlaten.
Dat zou zonde zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah, het gaat voorlopig alleen om de audities. Als ze geen entertainer blijkt te zijn vliegt ze er wel uit.
Mjah, maar:quote:
Ja, maar ze is wel het ideale buurmeisjequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mjah, maar:
[Henk Jan mode]
Alleen goede looks maken nog geen x-factor.
[/Henk Jan mode]
We zullen het wel zien in de volgende ronde, ik hoop dat het dan nog beter gaatquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:18 schreef SnowDoggg het volgende:
Ze zingt best goed! Maar ze vergeet wel een stuk van het liedjeEn ze heeft ook geen couplet en refrein gezongen! Het was ook wel erg kort... jaja ik weet het, ik ben een zeurpiet
![]()
Wel een leuk meisje idd!![]()
Huh, hoezo?quote:
The girl next doorquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar ze is wel het ideale buurmeisje![]()
En ze kan nog zingen ook! Volgens mij is ze ook best slim.
Als ik 16 ofzo was, en ik kende haar, zou ik het wel weten...althans, ik zou een balletje opwerpen![]()
de herhaling is morgen pasquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Herhaling van gisteren![]()
Maar dat jurywijf gaf haar veel kans. En ik ook! Kreeg weer kippenvel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |