abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 oktober 2006 @ 10:12:47 #201
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43029180
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zonder Hunterlaar redden we het nog wel hoor .

maar uiteraard is elk team min of meer afhankelijk van een aantal spelers, was het niet om hun individuele kwaliteiten das is het wel omdat teveel wijzigingen in een team nooit lekker zijn .

We zullen het zien tegen jullie, ik heb voor het eerst in tijden wel weer het gevoel dat we jullie kunnen hebben iig .
Zonder Huntelaar wel ja, maar zonder Sneijder wordt het een stuk moeilijker.
Hij is de man die bij jullie de lijnen uitzet, beslissende passjes geeft en ook zelf makkelijk doelpuntjes meepikt.

Maar we zullen zien 12 November

Vond Henk gisteren behoorlijk grof tov Perez bij Talpa, wat vonden jullie?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43029253
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zonder Huntelaar wel ja, maar zonder Sneijder wordt het een stuk moeilijker.
Hij is de man die bij jullie de lijnen uitzet, beslissende passjes geeft en ook zelf makkelijk doelpuntjes meepikt.

Maar we zullen zien 12 November

Ik niet, want ik heb meer coaches dat soort dingen horen zeggen. Het klopt ook; coaches zijn niet bij uitstek vrienden van spelers en omgekeerd. Dat heet nou een professionele relatie. Niets mis mee.

Dat Ten Cate het nu eens op de nationale tv zegt, maakt het er niet meteen raarder op.
pi_43029283
quote:

[..]
Ik denk dat hij tegen Perez zelf een stuk aardiger zal zijn geweest

Echt weer zo'n ten Cate statement over trainers.
pi_43029287
Wat zei Ten Cate dan?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_43029445
Dat Perez geen vriend van hem was, en omgekeerd ook niet. Like I said: een professionele relatie, niets mis mee. Jammer dat het door de nationale tv zo wordt uitvergroot.
  zondag 29 oktober 2006 @ 10:29:45 #206
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_43029458
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 04:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Omdat Sopcast zwaar kut was deze keer
Nergens last van gehad. Heb de hele tweede helft met misschien 3 schokjes kunnen bekijken. Alleen tijdens de interviews deed hij een beetje moeilijk.

Overigens gewoon een verdiende overwinning van Ajax tegen een zwak Heereveen (zeker de eerste helft). Imo was dat van Maduro een penalty en dat van Urby een schwalbe.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_43029802
Weer eens winnen in Heerenveen, dat is wel lekker.

Als je dit soort wedstrijden wint, dan weet je dat je op de goede weg bent.
  zondag 29 oktober 2006 @ 10:52:40 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43029838
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 10:50 schreef Urquhart het volgende:
Weer eens winnen in Heerenveen, dat is wel lekker.

Als je dit soort wedstrijden wint, dan weet je dat je op de goede weg bent.
idd, al was h'veen niet zo sterk, daar winnen is gewoon een teken dat je ook de moeilijkere partijen kan winnen, net als Utrecht.

Nu maar hopen dat iedereen heel blijft, dan kan het een mooi seizoen worden, ondanks geen CL.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_43029951

Mooie foto.
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:00:53 #210
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_43030000
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 10:58 schreef Roeni3 het volgende:
[afbeelding]

Mooie foto.
Lijkt wel alsof Stam hem wilt slaan
Jawel, je keek.
pi_43030142
Morgen toch maar kaarten halen voor Austria Wien
pi_43030508
quote:

[..]
Was niks mee, niemand gaat voor het teambelang, ook Perez niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_43030609
quote:

Henk had gewoon gelijk. Het teambelang staat voorop. Het ging de afgelopen jaren mis door te grote ego's van spelers, die zichzelf belangrijker vonden dan de club. Gelukkig hebben we nu een coach die er dicht bovenop zit.
pi_43030841
Gewoon een goede overwinning. Alhoewel ik Heerenveen wel onthutsend zwak vond spelen.
lollig
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:47:28 #215
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43031027
Heerenveen was helemaal niet onthutsend zwak. Feyenoord, dat was onthutsend zwak. Heerenveen werd tactisch via onze linkerflank gewoon afgebluft in de eerste helft: ze stonden gewoon niet goed. En dat het na de 0-2 een schiettent werd, oke. Dat is logisch.

Maar voor de rest was deze wedstrijd echt niet anders dan ik verwacht had van Heerenveen: de bal voor de pot gooien en hopen dat 'ie goed valt. Dat oppertunistische spel is toch al jaren het spelletje wat Heerenveen tegen ons speelt?
pi_43031102
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:47 schreef twi het volgende:
Heerenveen was helemaal niet onthutsend zwak. Feyenoord, dat was onthutsend zwak. Heerenveen werd tactisch via onze linkerflank gewoon afgebluft in de eerste helft: ze stonden gewoon niet goed. En dat het na de 0-2 een schiettent werd, oke. Dat is logisch.

Maar voor de rest was deze wedstrijd echt niet anders dan ik verwacht had van Heerenveen: de bal voor de pot gooien en hopen dat 'ie goed valt. Dat oppertunistische spel is toch al jaren het spelletje wat Heerenveen tegen ons speelt?
Ik heb Heerenveen heel wat beter zien voetballen aan het begin van het seizoen.
lollig
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:54:28 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43031169
Heerenveen was niet goed. Maar ik word er zo moe van dat dat tegenwoordig gelijk "onthutsend zwak" wordt genoemd. In dat geval vond ik Ajax ook onthutsend zwak, want we hebben heel wat beter gevoetbald eerder dit seizoen...
pi_43031259
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:50 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik niet hoor, Heerenveen heeft bijna nog geen goede wedstrijd gespeeld helaas. Het is een wonder dat we nog in de UEFA zitten en in het linkerrijtje - af en toe vlamt het even op maar dat heeft niet zoveel met het collectief te maken. Dat is jammer en mag je Verbeek aanrekenen want hij heeft fantastisch materiaal, als je spelers zo mag noemen, met heel veel potentieel.
  zondag 29 oktober 2006 @ 12:05:58 #219
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_43031429
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:50 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dat moeten dan op een video uit het verleden zijn geweest... Het is het hele seizoen al huilen met de pet op!! Ook tegen Willem II, NEC, PSV en Groningen thuis en uit voor UEFA-Cup tegen Vitoria Sétubal..

Er zit gewoon het grootste deel van de tijd geen lijn in het spel. Friend wordt niet op de juiste wijze gebruikt en aanvallend is alles veel te voorspelbaar/gemakkelijk te verdedigen. Achterin staat het redelijk en met de individuele klasse van een aantal spelers weet je dan toch de nodige punten te pakken. Maar goed spel

Zoals er gister aan de wedstrijd werd begonnen leek het eindelijk weer eens ergens op, maar na de 0-1 was het eigenlijk al gebeurd. Voetballend kwam SC Heerenveen wel aardig mee (er zat weer (een poging tot) lijn in het spel), maar Ajax was op (bijna) alle fronten een klasse beter.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43031442
quote:

[..]
Je kan het echt niet hebben dat Ajax eerste staat of wel?
Houd van een lijntje.
  zondag 29 oktober 2006 @ 12:07:21 #221
82589 S-Two
barba macacu
pi_43031464
En dan houdt het downloaden van de samenvatting er halverwege zomaar mee op .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_43031478
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:06 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Je kan het echt niet hebben dat Ajax eerste staat of wel?
Je mag toch wel zeggen dat Henk grof was, ik vind Ten Cate ook veel te onbehouwen in interviews. Naar trekje.
pi_43031486
Ik had het niet tegen jou of wel.
Houd van een lijntje.
pi_43031568
Tsjah Ten Cate komt niet altijd even goed over op tv. Maarja als er maar resultaat word geboekt dan hoor je mij niet klagen.
lollig
pi_43031631
het blijft maar goed gaan met ons aller ajax, geweldig natuurlijk, 9 van de 10 wedstrijden gewonnen, en niet 1 keer onverdiend eigenlijk! Verder viel het mij erg op hoe groot het groepsgevoel is bij ajax zie bijvoorbeeld de 0-2 van gister, iedereen komt bij elkaar om het te vieren, voorheen was het vaak ieder voor zich, dit zal ook heel veel helpen, iedereen gunt elkaar het beste!

Ook al 3 wedstrijden achter elkaar de 0, al hebben we 2 degradatie kandidaten gehad en Heerenveen maar toch..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')