Zonder Huntelaar wel ja, maar zonder Sneijder wordt het een stuk moeilijker.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder Hunterlaar redden we het nog wel hoor.
maar uiteraard is elk team min of meer afhankelijk van een aantal spelers, was het niet om hun individuele kwaliteiten das is het wel omdat teveel wijzigingen in een team nooit lekker zijn.
We zullen het zien tegen jullie, ik heb voor het eerst in tijden wel weer het gevoel dat we jullie kunnen hebben iig.
Ik niet, want ik heb meer coaches dat soort dingen horen zeggen. Het klopt ook; coaches zijn niet bij uitstek vrienden van spelers en omgekeerd. Dat heet nou een professionele relatie. Niets mis mee.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zonder Huntelaar wel ja, maar zonder Sneijder wordt het een stuk moeilijker.
Hij is de man die bij jullie de lijnen uitzet, beslissende passjes geeft en ook zelf makkelijk doelpuntjes meepikt.
Maar we zullen zien 12 November
Vond Henk gisteren behoorlijk grof tov Perez bij Talpa, wat vonden jullie?
Ik denk dat hij tegen Perez zelf een stuk aardiger zal zijn geweestquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nergens last van gehad. Heb de hele tweede helft met misschien 3 schokjes kunnen bekijken. Alleen tijdens de interviews deed hij een beetje moeilijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat Sopcast zwaar kut was deze keer![]()
idd, al was h'veen niet zo sterk, daar winnen is gewoon een teken dat je ook de moeilijkere partijen kan winnen, net als Utrecht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:50 schreef Urquhart het volgende:
Weer eens winnen in Heerenveen, dat is wel lekker.
Als je dit soort wedstrijden wint, dan weet je dat je op de goede weg bent.
Was niks mee, niemand gaat voor het teambelang, ook Perez niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Henk had gewoon gelijk. Het teambelang staat voorop. Het ging de afgelopen jaren mis door te grote ego's van spelers, die zichzelf belangrijker vonden dan de club. Gelukkig hebben we nu een coach die er dicht bovenop zit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
Ik heb Heerenveen heel wat beter zien voetballen aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:47 schreef twi het volgende:
Heerenveen was helemaal niet onthutsend zwak. Feyenoord, dat was onthutsend zwak. Heerenveen werd tactisch via onze linkerflank gewoon afgebluft in de eerste helft: ze stonden gewoon niet goed. En dat het na de 0-2 een schiettent werd, oke. Dat is logisch.
Maar voor de rest was deze wedstrijd echt niet anders dan ik verwacht had van Heerenveen: de bal voor de pot gooien en hopen dat 'ie goed valt. Dat oppertunistische spel is toch al jaren het spelletje wat Heerenveen tegen ons speelt?
Ik niet hoor, Heerenveen heeft bijna nog geen goede wedstrijd gespeeld helaas. Het is een wonder dat we nog in de UEFA zitten en in het linkerrijtje - af en toe vlamt het even op maar dat heeft niet zoveel met het collectief te maken. Dat is jammer en mag je Verbeek aanrekenen want hij heeft fantastisch materiaal, als je spelers zo mag noemen, met heel veel potentieel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb Heerenveen heel wat beter zien voetballen aan het begin van het seizoen.
Dat moeten dan op een video uit het verleden zijn geweest... Het is het hele seizoen al huilen met de pet op!! Ook tegen Willem II, NEC, PSV en Groningen thuis en uit voor UEFA-Cup tegen Vitoria Sétubal..quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb Heerenveen heel wat beter zien voetballen aan het begin van het seizoen.
Je kan het echt niet hebben dat Ajax eerste staat of wel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je mag toch wel zeggen dat Henk grof was, ik vind Ten Cate ook veel te onbehouwen in interviews. Naar trekje.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je kan het echt niet hebben dat Ajax eerste staat of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |